Blog
Wirtualna centrala — opis, najważniejsze zalety
Czym jest wirtualna centrala telefoniczna? To w pełni funkcjonalny system telekomunikacyjny dostępny w chmurze. I de facto jest to jedyna cecha, która odróżnia ją od klasycznych, „fizycznych” central wykorzystywanych do […]
Czytaj więcejJak dzwonić z internetu?
Nawet, jeśli jesteś tradycjonalistą i nie lubisz zmian, przejście na telefon przez Internet nie musi być bolesne. By to zrobić, nie musisz być komputerowym ekspertem i posiadać sprzętu elektronicznego za […]
Czytaj więcejTelefon VoIP — alternatywa dla tradycyjnej telekomunikacji?
Telefonia VoIP alternatywą dla tradycyjnej telekomunikacji Nowoczesne rozwiązania – co to oznacza w praktyce? Przykłady możemy mnożyć, ale dzisiaj skupimy się szczególnie na technologii, którą docenia coraz więcej użytkowników, przede […]
Czytaj więcejOperator VoIP — jak wybrać tanią i solidną ofertę?
Jakiego partnera szukasz Jakość usług Wsparcie użytkowników Telefonia internetowa jest obecnie technologią chętnie i coraz powszechniej wykorzystywaną w działalności biznesowej. W związku z tym na rodzimym rynku pojawia się mnóstwo […]
Czytaj więcejUsługa VoIP
Usługa VoIP coraz odważniej wkracza w naszą rzeczywistość. Dzieje się tak głównie dlatego, że wpisuje się ona w nasze oczekiwania w zakresie coraz szybszej, łatwiejszej i wygodniejszej komunikacji na odległość.
Czytaj więcejCall center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?
CRM to system, który w biznesie pozwala na sprawne zarządzanie relacjami z klientem. To swego rodzaju baza danych, która tworzy się w wyniku napływu informacji podczas kontaktu firmy z klientem. […]
Czytaj więcejCall center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?
Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco […]
Czytaj więcejCall center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?
Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze […]
Czytaj więcejCentrala VoIP czy analogowa – na jaką się zdecydować?
W każdej firmie stworzenie sprawnie działającej telekomunikacji to podstawa – dzięki temu możliwe jest zarówno szybkie porozumiewanie się pracowników między sobą, jak i kontakt z klientem. Sercem całego systemu jest […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 23
- Następne »