Blog

Operatorzy telekomunikacyjni – klasyka czy nowoczesność?

Operatorzy telekomunikacyjni – klasyka czy nowoczesność?

11 czerwca 2019

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu to tradycyjna poczta miała przewagę nad telefonami i służyła większości osób do komunikacji. Jednak w momencie spopularyzowania telefonów stacjonarnych, a wiele lat później – komórkowych, przestaliśmy […]

Czytaj więcej
W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

07 maja 2019

Jeśli tylko zależy nam na tym, aby nasza firma podniosła skuteczność swojej sprzedaży, warto zastanowić się nad systemem call center. Należy jednak mieć na uwadze to, że musimy wybrać odpowiedniego […]

Czytaj więcej
Wirtualny system call center – na czym polega?

Wirtualny system call center – na czym polega?

12 kwietnia 2019

Usługi call center to najpopularniejszy system wspierania obsługi klienta w firmach każdej wielkości. Począwszy od niewielkich przedsiębiorstw po rozbudowane korporacje – kluczem do sukcesu jest sprawny, profesjonalny kontakt z klientem. […]

Czytaj więcej
5 powodów, dla których warto zdecydować się na usługi wirtualnego call center

5 powodów, dla których warto zdecydować się na usługi wirtualnego call center

01 kwietnia 2019

Usługi call center to najskuteczniejszy sposób na stworzenie prężnie działającego działu telefonicznej obsługi klienta. Organizacja własnego centrum bywa jednak bardzo kosztowna i problematyczna, wiąże się z zakupem drogiego sprzętu i […]

Czytaj więcej
Centrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?

Centrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?

07 marca 2019

Nie da się ukryć, że centrala IP wprowadziła niemałą rewolucje, jeżeli chodzi o komunikację w firmach. Kiedyś nie tylko zewnętrzne połączenia, ale też i te wewnątrz firmy, bywały źródłem bardzo […]

Czytaj więcej
VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.2

VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.2

13 lutego 2019

Cz. 2: Nagrywanie połączeń W części pierwszej przedstawiliśmy jak działa i jakie korzyści zapewnia funkcja kolejkowania połączeń. W tej części zajmiemy się usługą nagrywania połączeń. Usługa ta, dostępna w ramach […]

Czytaj więcej
VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1

VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1

13 lutego 2019

Cz. 1: Kolejkowanie połączeń TTelefonia VoIP dla firm? To nowoczesna technologia oferująca coraz więcej możliwości, które są gwarancją efektywnego prowadzenia biznesu. Wirtualna centrala telefoniczna w firmie zapewnia szereg usług dodatkowych, […]

Czytaj więcej
Usługi call center – jak podwyższyć ich jakość w 2019 roku?

Usługi call center – jak podwyższyć ich jakość w 2019 roku?

02 lutego 2019

Prowadzenie firmy call center, biura obsługi klienta albo jakiejkolwiek innej firmy, która swoje działania opiera na komunikacji z klientami, to duże wyzwanie. Jednak w 2019 roku masz do dyspozycji szereg […]

Czytaj więcej
Dlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?

Dlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?

11 stycznia 2019

Telefonia VOIP pozwalana na wykonywanie połączeń z wykorzystaniem Internetu. Dziś, kiedy niemal każdy ma do niego dostęp, nie ponosi się niemal żadnych dodatkowych kosztów – w telefonii internetowej wykorzystuje się […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content