Blog
Operatorzy telekomunikacyjni – klasyka czy nowoczesność?
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu to tradycyjna poczta miała przewagę nad telefonami i służyła większości osób do komunikacji. Jednak w momencie spopularyzowania telefonów stacjonarnych, a wiele lat później – komórkowych, przestaliśmy […]
Czytaj więcejW jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!
Jeśli tylko zależy nam na tym, aby nasza firma podniosła skuteczność swojej sprzedaży, warto zastanowić się nad systemem call center. Należy jednak mieć na uwadze to, że musimy wybrać odpowiedniego […]
Czytaj więcejWirtualny system call center – na czym polega?
Usługi call center to najpopularniejszy system wspierania obsługi klienta w firmach każdej wielkości. Począwszy od niewielkich przedsiębiorstw po rozbudowane korporacje – kluczem do sukcesu jest sprawny, profesjonalny kontakt z klientem. […]
Czytaj więcej5 powodów, dla których warto zdecydować się na usługi wirtualnego call center
Usługi call center to najskuteczniejszy sposób na stworzenie prężnie działającego działu telefonicznej obsługi klienta. Organizacja własnego centrum bywa jednak bardzo kosztowna i problematyczna, wiąże się z zakupem drogiego sprzętu i […]
Czytaj więcejCentrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?
Nie da się ukryć, że centrala IP wprowadziła niemałą rewolucje, jeżeli chodzi o komunikację w firmach. Kiedyś nie tylko zewnętrzne połączenia, ale też i te wewnątrz firmy, bywały źródłem bardzo […]
Czytaj więcejVoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.2
Cz. 2: Nagrywanie połączeń W części pierwszej przedstawiliśmy jak działa i jakie korzyści zapewnia funkcja kolejkowania połączeń. W tej części zajmiemy się usługą nagrywania połączeń. Usługa ta, dostępna w ramach […]
Czytaj więcejVoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1
Cz. 1: Kolejkowanie połączeń TTelefonia VoIP dla firm? To nowoczesna technologia oferująca coraz więcej możliwości, które są gwarancją efektywnego prowadzenia biznesu. Wirtualna centrala telefoniczna w firmie zapewnia szereg usług dodatkowych, […]
Czytaj więcejUsługi call center – jak podwyższyć ich jakość w 2019 roku?
Prowadzenie firmy call center, biura obsługi klienta albo jakiejkolwiek innej firmy, która swoje działania opiera na komunikacji z klientami, to duże wyzwanie. Jednak w 2019 roku masz do dyspozycji szereg […]
Czytaj więcejDlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?
Telefonia VOIP pozwalana na wykonywanie połączeń z wykorzystaniem Internetu. Dziś, kiedy niemal każdy ma do niego dostęp, nie ponosi się niemal żadnych dodatkowych kosztów – w telefonii internetowej wykorzystuje się […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 22
- Następne »