API SMS - Bramka smsowa gateway - Wysyłka SMS PREMIUM - Spikon

API SMS

Masowa wysyłka SMS – nowoczesne rozwiązanie Spikon!

Nowoczesna telefonia internetowa daje firmom ogromne możliwości w zakresie rozwoju i optymalizacji kosztów. Jako specjaliści w tej dziedzinie, dostarczamy małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom najnowocześniejsze rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają Twoje szanse na osiągnięcie sukcesu. Polecamy szczególnie nową usługę – bramkę SMS-ową, która pozwala wysyłać pojedyncze i masowe SMS-y – zarówno za pośrednictwem panelu klienta, jak i za pomocą API.

To sposób na pozyskiwanie klientów, dbanie o relacje z nimi, a także wniesienie obsługi klienta na nowy, wyższy poziom. Podobnie jak efektów, uzyskiwanych przez pracowników Twojej firmy. Sprawdźmy czym wyróżnia się to rozwiązanie!

  • Na czym polega nasza usługa SMS?

    Dzięki naszej bramce SMS-owej Ty oraz Twoi pracownicy zyskacie możliwość wysyłania wiadomości tekstowych na polskie numery komórkowe – za pośrednictwem panelu klienta, a także za pomocą API. Jest to niezwykle proste i pozwala na szybkie wysyłanie wiadomości oraz wiele innych.

    SMS API to:

    • masowa wysyłka wiadomości (100 numerów / wywołanie API),
    • nazwa nadawcy zamiast numeru telefonu, co znacząco ułatwia prowadzenie codziennych działań,
    • możliwość dowolnego ustalania nazw (muszą być one tylko zgłoszone i zaakceptowane w BOK),
    • statusy wysłania, doręczenia i błędów,
    • możliwość wysyłania SMS z każdego miejsca, gdzie będzie dostęp do Internetu.

    Wszystko to sprawia, że zyskujesz o wiele więcej możliwości w zakresie prowadzenia strategii marketingowych. Wyślij SMS do wielu klientów jednocześnie i osiągnij swoje cele – szybciej i łatwiej niż dotychczas!

  • Kto powinien skorzystać z nowoczesnej bramki SMS?

    Nasz serwer SMS jest dostępny dla wszystkich właścicieli firm, którzy w swoich działaniach wykorzystują wiadomości tekstowe. Polecamy to rozwiązanie bez względu na branżę, w jakiej specjalizuje się Twoje przedsiębiorstwo czy też cele biznesowe, jakie chcesz osiągnąć. Rozwiązanie Spikon sprawdza się w:

    • sklepach internetowych,
    • szpitalach,
    • rozmaitych instytucjach,
    • call i contact center,
    • małych, jednoosobowych firmach,
    • największych korporacjach.

    Z czego to wynika? Przede wszystkim a faktu, że wysyłka SMS wciąż jest doskonałym sposobem na prowadzenie działań marketingowych. To rozwiązanie, które da klientowi sygnał, że o nim pamiętasz i dbasz o jego potrzeby – nawet po tym, kiedy usługa została zrealizowana. Za pomocą nowoczesnej bramki SMS i masowej wysyłce, możesz:

    • przesyłać swoim klientom kody rabatowe albo linki, np. do najnowszej oferty,
    • stworzyć kampanię newsletterową, przekazując poprzez SMS ważne informacje dla klientów,
    • wysyłać SMS-y urodzinowe, powitalne itd.,
    • wysyłać powiadomienia SMS dla klientów o statusie realizacji zamówienia lub zgłoszenia serwisowego,
    • weryfikować numery telefonu,
    • wysyłać informacje o ustaleniach z przeprowadzonej wcześniej rozmowy telefonicznej.

    To oczywiście tylko część możliwości – taka usługa SMS Premium zapewnia również sprawniejsze i efektywniejsze funkcjonowanie pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie oraz lepszą komunikację – zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz!

  • Usprawnienia, jakie daje SMS Gateway

     

    Oferujemy naszym klientom najnowocześniejsze rozwiązanie, które pozwala na integrację z panelem klienta oraz API, co pozwala znacznie usprawnić kontakt z klientem. Co więcej – usługa automatyzuje wyłącznie te działania w firmie, które tego najbardziej wymagają. Możesz np. wygenerować automatyczne informacje o stanie konta w serwisie (niskie stan środków) czy wysyłać alerty dotyczące konta w systemie – to znaczne odciążenie pracowników w ich codziennych obowiązkach.

    Masz również możliwość korzystania z dwustopniowej autentykacji (w celu maksymalnego bezpieczeństwa), a także dostosowania działania bramki SMS do własnych potrzeb.

  • Czy to łatwe w obsłudze?

     

    Jak najbardziej! Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, zadbaliśmy o prosty i maksymalnie czytelny interfejs, a także szybki i bezpieczny API. Jesteśmy też do Twojej dyspozycji w celu integracji z serwerem SMS oraz odpowiedzi na wszelkie pytania. Zapewniamy niską cenę, a nawet możliwość jej negocjacji!

Postaw na nowoczesny marketing i korzystaj wyłącznie z najlepszych rozwiązań na rynku – to gwarancja zadowolenia, jaką daje Spikon!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content