API SMS - Bramka smsowa gateway - Wysyłka SMS PREMIUM - Spikon

API SMS

Masowa wysyłka SMS – nowoczesne rozwiązanie Spikon!

Spikon jest specjalistą w dziedzinie usług opartych o nowoczesną telefonię internetową. Dajemy firmom to, czego potrzebują – możliwość rozwoju przy korzystnej optymalizacji kosztów! API SMS jest jednym z tych rozwiązań, które w znacznym stopniu zwiększa Twoje szanse na osiągnięcie sukcesu. Czym jednak jest API i w jaki sposób możesz korzystać z tej oferty?

API to bramka smsowa, dzięki której w mgnieniu oka wyślesz pojedyncze lub masowe wiadomości do swoich klientów, współpracowników czy kontrahentów! W ten sposób pozyskasz nowe kontakty, jak i zadbasz o odpowiednie podtrzymanie relacji z tymi, które już znajdują się w Twojej bazie. Rzuć okiem na naszą ofertę i sprawdź, czym wyróżnia się to rozwiązanie!

  • Wyślij SMS! Czyli na czym polega usługa?

    Wysyłka SMS jeszcze nigdy nie była tak prosta i zoptymalizowana pod kątem biznesowym. Oferowana przez nas bramka SMS daje Tobie i Twoim pracownikom możliwość wysyłania wiadomości tekstowych na polskie numery komórkowe. Możecie wykorzystać panel klienta lub API SMS, czyli specjalny interfejs.

    W ten sposób bez trudu przeprowadzisz kampanię, ponieważ SMS API to:

    • masowa wysyłka wiadomości (100 numerów/wywołanie API),
    • nazwa nadawcy zamiast numeru telefonu, co znacząco ułatwia prowadzenie codziennych działań,
    • możliwość dowolnego ustalenia nazw (muszą być one tylko zgłoszone i zaakceptowane w BOK),
    • statusy wysłania, doręczenia i błędów,
    • możliwość wysyłania SMS z każdego miejsca, gdzie będzie dostęp do Internetu.

    Wszystko to sprawia, że otwierają się przed Tobą zupełnie nowe możliwości prowadzenia strategii marketingowych. Opcja „wyślij SMS” do wielu klientów jednocześnie ułatwia szybsze osiągnięcie założonego celu!

  • Dla kogo bramka smsowa będzie najlepszym rozwiązaniem?

    Jeżeli w Twojej pracy wysyłka SMS to jeden z kanałów kontaktowych z kontrahentami i klientami, nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Bramka smsowa Spikon to rozwiązanie technologiczne skierowane do każdej branży i małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. API SMS to nieoceniona pomoc gdy prowadzisz sklep internetowy, działalność wykorzystującą call center czy też potrzebujesz szybkiego i pewnego kontaktu z personelem zatrudnionym w placówce szpitalnej, uniwersyteckiej lub urzędowej.

    Z czego to wynika? Przede wszystkim z faktu, że wysyłka SMS wciąż jest doskonałym sposobem na prowadzenie działań marketingowych. To rozwiązanie, które Twojemu klientowi da sygnał, że o nim pamiętasz i dbasz o jego potrzeby – nawet po tym, kiedy usługa została zrealizowana. Za pomocą nowoczesnej bramki SMS i masowej wysyłce możesz:

    • przesyłać swoim klientom kody rabatowe albo linki, na przykład do najnowszej oferty i akcji promocyjnej,
    • stworzyć kampanię newsletterową, przekazując poprzez SMS ważne informacje dla klientów,
    • wysyłać okazjonalne wiadomości – urodzinowe, powitalne i podobne,
    • wysyłać powiadomienia SMS o statusie realizacji zamówienia lub zgłoszenia serwisowego,
    • weryfikować numery telefonu,
    • wysyłać informacje o ustaleniach z przeprowadzonej wcześniej rozmowy telefonicznej.

    Podane wyżej przykłady to tylko część możliwości, jakie zapewnia usługa SMS Premium. Wyobraź sobie, jak sprawny i prosty będzie dzięki niej kontakt pomiędzy Twoimi pracownikami – poziom komunikacji tak wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz widocznie i odczuwalnie wzrośnie!

  • Jakie usprawnienia zapewnia SMS Gateway?

    SMS Gateway, czyli bramka SMS jest integrowana z panelem klienta oraz API, co pozwala znacznie usprawnić codzienny i okazjonalny kontakt z klientem. Co więcej – usługa automatyzuje wyłącznie te działania w firmie, które tego najbardziej wymagają.

    Dzięki bramce SMS możesz chociażby wygenerować automatyczne powiadomienia SMS o stanie konta w serwisie (niski stan środków) czy też alerty dotyczące konta w systemie. Tego rodzaju działanie pozwala w znacznym stopniu odciążyć pracowników w ich codziennych obowiązkach. Z bramki SMS możesz korzystać zgodnie z własnymi potrzebami i dostosować jej funkcje do oczekiwań. Dużą zaletą jest również możliwość korzystania z dwustopniowej autentykacji, co maksymalizuje bezpieczeństwo użytkowników.

  • Prosta obsługa w każdej chwili!

    Jeśli obawiasz się, że korzystanie z bramki SMS jest skomplikowane – chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości! Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, zadbaliśmy o prosty i maksymalnie czytelny interfejs, a także szybki i bezpieczny API. Jesteśmy też do Twojej dyspozycji w celu integracji z serwerem SMS oraz udzielamy odpowiedzi na wszelkie pytania.

Postaw na nowoczesny marketing i korzystaj wyłącznie z najlepszych rozwiązań na rynku – to gwarancja zadowolenia, jaką daje Spikon!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content