Menu IVR

12.19 zł

netto miesięcznie

Menu IVR, czyli Drzewo Zapowiedzi Głosowych pozwala na interaktywne kierowanie połączeń

Dzięki naszym narzędziom w Panelu Klienta można tworzyć i uruchamiać Drzewa IVR w zaledwie kilka minut i, co najważniejsze, nie trzeba posiadać do tego wyspecjalizowanej wiedzy.

Spośród kilkudziesięciu lektorów możesz wybrać tego, który najbardziej odpowiada Tobie i współgra z wizerunkiem Twojej firmy.

Menu IVR

Daje klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego, odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:

Odtworzenie nagrania

Rozłączenie połączenia​

Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center

Stworzenie menu DTMF

Wykonanie czynności w pętli​

Przekazanie połączenia do konferencji głosowej

Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)

Podmianę nazwy osoby dzwoniącej

Możliwość wstrzymania połączenia

Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny

Zastosowanie Menu IVR

Najprostszy przykład Menu IVR stworzonego za pomocą narzędzi dostępnych w panelu klienta Spikon wygląda następująco:

Przykładem zastosowania może być wstępna automatyzacja obsługi połączeń w sekretariacie firmy. Najprostszy przykład: dzwoniący klient w pierwszej kolejności słyszy powitanie i nazwę firmy, do której dzwoni, a następnie opcje do wyboru:

  • Faktury i płatności, wciśnij 1
  • Dział handlowy, wciśnij 2
  • Reklamacje, wciśnij 3

Każda z opcji może być dowolnie skonfigurowana i rozbudowana o następne poziomy. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość zdefiniowania wybranych akcji w zależności od daty lub/i godziny, w której wykonywane jest połączenie.

W narzędziu tworzenia drzew zapowiedzi głosowych dostępnych jest 29 bloków wykonawczych i warunkowych, które, połączone w sieć dają możliwość tworzenia skomplikowanych scenariuszy dla połączeń przychodzących. Oto lista wybranych możliwości:

- odtworzenie pliku z zapowiedzią głosową,

- odtworzenie zapowiedzi syntezatora mowy,

- wykonanie akcji w zależności od aktualnej daty, godziny, dnia tygodnia, dnia miesiąca czy nawet tego, czy aktualny dzień jest ustawowo wolny od pracy,

- rozłącznie połączenia, generowanie sygnału zajętości czy niedostępności numeru,

- dodanie opisu do połączenia (opis wyświetlany osobie odbierającej),

- wstrzymanie połączenia na zadany czas,

- odczyt sekwencji wciśniętych klawiszy numerycznych i wykonanie akcji w zależności od ich wartości,

- wykonywanie czynności w pętli,

- przekazanie połączenia do wybranej usługi Spikon,

- i inne.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:

Odtworzenie nagrania

Wykonanie czynności w pętli​

Podmianę nazwy osoby dzwoniącej

Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny

Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center

Rozłączenie połączenia​

Stworzenie menu DTMF

Możliwość wstrzymania połączenia

Przekazanie połączenia do konferencji głosowej

Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)

Przewiń do góry Skip to content