Menu IVR - Spikon

Menu IVR

12.19 zł

netto miesięcznie

Menu IVR, czyli Drzewo Zapowiedzi Głosowych pozwala na interaktywne kierowanie połączeń

Dzięki naszym narzędziom w Panelu Klienta można tworzyć i uruchamiać Drzewa IVR w zaledwie kilka minut i, co najważniejsze, nie trzeba posiadać do tego wyspecjalizowanej wiedzy.

Spośród kilkudziesięciu lektorów możesz wybrać tego, który najbardziej odpowiada Tobie i współgra z wizerunkiem Twojej firmy.

Menu IVR

Daje klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego, odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:

Odtworzenie nagrania

Rozłączenie połączenia​

Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center

Stworzenie menu DTMF

Wykonanie czynności w pętli​

Przekazanie połączenia do konferencji głosowej

Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)

Podmianę nazwy osoby dzwoniącej

Możliwość wstrzymania połączenia

Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny

Zastosowanie Menu IVR

Najprostszy przykład Menu IVR stworzonego za pomocą narzędzi dostępnych w panelu klienta Spikon wygląda następująco:

Przykładem zastosowania może być wstępna automatyzacja obsługi połączeń w sekretariacie firmy. Najprostszy przykład: dzwoniący klient w pierwszej kolejności słyszy powitanie i nazwę firmy, do której dzwoni, a następnie opcje do wyboru:

  • Faktury i płatności, wciśnij 1
  • Dział handlowy, wciśnij 2
  • Reklamacje, wciśnij 3

Każda z opcji może być dowolnie skonfigurowana i rozbudowana o następne poziomy. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość zdefiniowania wybranych akcji w zależności od daty lub/i godziny, w której wykonywane jest połączenie.

W narzędziu tworzenia drzew zapowiedzi głosowych dostępnych jest 29 bloków wykonawczych i warunkowych, które, połączone w sieć dają możliwość tworzenia skomplikowanych scenariuszy dla połączeń przychodzących. Oto lista wybranych możliwości:

  • odtworzenie pliku z zapowiedzią głosową,
  • odtworzenie zapowiedzi syntezatora mowy,
  • wykonanie akcji w zależności od aktualnej daty, godziny, dnia tygodnia, dnia miesiąca czy nawet tego, czy aktualny dzień jest ustawowo wolny od pracy,
  • rozłącznie połączenia, generowanie sygnału zajętości czy niedostępności numeru,
  • dodanie opisu do połączenia (opis wyświetlany osobie odbierającej),
  • wstrzymanie połączenia na zadany czas,
  • odczyt sekwencji wciśniętych klawiszy numerycznych i wykonanie akcji w zależności od ich wartości,
  • wykonywanie czynności w pętli,
  • przekazanie połączenia do wybranej usługi Spikon,
  • i inne.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:

Odtworzenie nagrania

Wykonanie czynności w pętli​

Podmianę nazwy osoby dzwoniącej

Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny

Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center

Rozłączenie połączenia​

Stworzenie menu DTMF

Możliwość wstrzymania połączenia

Przekazanie połączenia do konferencji głosowej

Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Numer IVR służy do automatycznego odbierania połączenia i odtworzenia dedykowanego komunikatu. Jedyną opcją prezentacji tym numerem jest aktywacja usługi Call Center i ustawienie prezentacji kampanii wybranym numerem usługi.

Zapowiedzi można wygenerować w syntezatorze mowy w panelu użytkownika Spikon (koszt 0,03 zł za każdy znak), ewentualnie zakupić u nas nagranie dedykowanego komunikatu przez profesjonalnego lektora (np. Pan Tomasz Knapik, wycena indywidualna).

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content