Menu IVR
12.19 zł
netto miesięcznie
Menu IVR, czyli Drzewo Zapowiedzi Głosowych pozwala na interaktywne kierowanie połączeń
Dzięki naszym narzędziom w Panelu Klienta można tworzyć i uruchamiać Drzewa IVR w zaledwie kilka minut i, co najważniejsze, nie trzeba posiadać do tego wyspecjalizowanej wiedzy.
Spośród kilkudziesięciu lektorów możesz wybrać tego, który najbardziej odpowiada Tobie i współgra z wizerunkiem Twojej firmy.
Menu IVR
Daje klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego, odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.
Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:
Zastosowanie Menu IVR
Najprostszy przykład Menu IVR stworzonego za pomocą narzędzi dostępnych w panelu klienta Spikon wygląda następująco:
Przykładem zastosowania może być wstępna automatyzacja obsługi połączeń w sekretariacie firmy. Najprostszy przykład: dzwoniący klient w pierwszej kolejności słyszy powitanie i nazwę firmy, do której dzwoni, a następnie opcje do wyboru:
- Faktury i płatności, wciśnij 1
- Dział handlowy, wciśnij 2
- Reklamacje, wciśnij 3
Każda z opcji może być dowolnie skonfigurowana i rozbudowana o następne poziomy. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość zdefiniowania wybranych akcji w zależności od daty lub/i godziny, w której wykonywane jest połączenie.
W narzędziu tworzenia drzew zapowiedzi głosowych dostępnych jest 29 bloków wykonawczych i warunkowych, które, połączone w sieć dają możliwość tworzenia skomplikowanych scenariuszy dla połączeń przychodzących. Oto lista wybranych możliwości:
- odtworzenie pliku z zapowiedzią głosową,
- odtworzenie zapowiedzi syntezatora mowy,
- wykonanie akcji w zależności od aktualnej daty, godziny, dnia tygodnia, dnia miesiąca czy nawet tego, czy aktualny dzień jest ustawowo wolny od pracy,
- rozłącznie połączenia, generowanie sygnału zajętości czy niedostępności numeru,
- dodanie opisu do połączenia (opis wyświetlany osobie odbierającej),
- wstrzymanie połączenia na zadany czas,
- odczyt sekwencji wciśniętych klawiszy numerycznych i wykonanie akcji w zależności od ich wartości,
- wykonywanie czynności w pętli,
- przekazanie połączenia do wybranej usługi Spikon,
- i inne.