Menu IVR

12.19 zł

netto miesięcznie

Menu IVR, czyli Drzewo Zapowiedzi Głosowych pozwala na interaktywne kierowanie połączeń

Dzięki naszym narzędziom w Panelu Klienta można tworzyć i uruchamiać Drzewa IVR w zaledwie kilka minut i, co najważniejsze, nie trzeba posiadać do tego wyspecjalizowanej wiedzy.

Menu IVR

Daje klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego, odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:

Odtworzenie nagrania

Rozłączenie połączenia​

Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center

Stworzenie menu DTMF

Wykonanie czynności w pętli​

Przekazanie połączenia do konferencji głosowej

Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)

Podmianę nazwy osoby dzwoniącej

Możliwość wstrzymania połączenia

Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny

Zastosowanie Menu IVR

Najprostszy przykład Menu IVR stworzonego za pomocą narzędzi dostępnych w panelu klienta Spikon wygląda następująco:

Przykładem zastosowania może być wstępna automatyzacja obsługi połączeń w sekretariacie firmy. Najprostszy przykład: dzwoniący klient w pierwszej kolejności słyszy powitanie i nazwę firmy, do której dzwoni, a następnie opcje do wyboru:

  • Faktury i płatności, wciśnij 1
  • Dział handlowy, wciśnij 2
  • Reklamacje, wciśnij 3

Każda z opcji może być dowolnie skonfigurowana i rozbudowana o następne poziomy. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość zdefiniowania wybranych akcji w zależności od daty lub/i godziny, w której wykonywane jest połączenie.

W narzędziu tworzenia drzew zapowiedzi głosowych dostępnych jest 29 bloków wykonawczych i warunkowych, które, połączone w sieć dają możliwość tworzenia skomplikowanych scenariuszy dla połączeń przychodzących. Oto lista wybranych możliwości:

- odtworzenie pliku z zapowiedzią głosową,

- odtworzenie zapowiedzi syntezatora mowy,

- wykonanie akcji w zależności od aktualnej daty, godziny, dnia tygodnia, dnia miesiąca czy nawet tego czy aktualny dzień jest ustawowo wolny od pracy,

- rozłącznie połączenia, generowanie sygnału zajętości czy niedostępności numeru,

- dodanie opisu do połączenia (opis wyświetlany osobie odbierającej),

- wstrzymanie połączenia na zadany czas,

- odczyt sekwencji wciśniętych klawiszy numerycznych i wykonanie akcji w zależności od ich wartości,

- wykonywanie czynności w pętli,

- przekazanie połączenia do wybranej usługi Spikon,

- i inne.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych Menu IVR:

Odtworzenie nagrania

Wykonanie czynności w pętli​

Podmianę nazwy osoby dzwoniącej

Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny

Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center

Rozłączenie połączenia​

Stworzenie menu DTMF

Możliwość wstrzymania połączenia

Przekazanie połączenia do konferencji głosowej

Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)

Przewiń do góry Skip to content