Kampania Call Center - Spikon

Kampania Call Center

9.76 zł

netto miesięcznie

Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących 

Niekwestionowaną zaletą usługi jest pełny monitoring wzbogacony o przejrzyste wykresy, które są odświeżane w czasie rzeczywistym. Istnieje także możliwość wygenerowania szczegółowego raportu. Wszystko to daje pełną kontrolę nad pracownikami oraz stanowi niezwykle cenną pomoc przy zarządzaniu ruchem przychodzącym i wychodzącym. Sekcja konfigurowania kampanii Call Center w panelu zarządzania klienta umożliwia wgranie własnej muzyki, która będzie odtwarzana klientowi oczekującemu na połączenie z konsultantem.

 

Osoba zarządzająca kampanią Call Center ma możliwość zdefiniowania priorytetów, zgodnie z którymi dystrybuowane są połączenia między konsultantami. Chodzi tu o tzw. “skille” umożliwiające ustalenie, którzy konsultanci powinni jako pierwsi otrzymywać połączenia z kolejki oczekujących. Przykładowym zastosowaniem może być wzajemne wspieranie się konsultantów dwóch kampanii Call Center – konsultanci kampanii A są dołączeni do kampanii B, ale ze “skillem” powodującym, że będą otrzymywać połączania tylko w przypadku zajętości wszystkich pierwotnych konsultantów kampanii B.

Kampania Call Center

Usługa Call Center oferuje szeroki zakres możliwości w zarządzaniu połączeniami przychodzącymi, jak również wychodzącymi. Mnogość parametrów konfiguracyjnych w znaczący sposób usprawnia komunikację z klientem.

Oto przykładowe parametry konfiguracyjne, nad którymi użytkownik panelu klienta ma kontrolę w dowolnej chwili:
 

Maksymalna ilość połączeń oczekujących w kolejce

Odrzucanie połączeń przychodzących przy braku dostępnych konsultantów

Odtwarzanie komunikatów o średnim czasie oczekiwania na połączenie

Maksymalny czas wydzwaniania konsultantów

Oto przykładowe parametry konfiguracyjne, nad którymi użytkownik panelu klienta ma kontrolę w dowolnej chwili:
 

Maksymalna ilość połączeń oczekujących w kolejce

Odtwarzanie komunikatów o średnim czasie oczekiwania na połączenie

Maksymalny czas wydzwaniania konsultantów

Odrzucanie połączeń przychodzących przy braku dostępnych konsultantów

Korzyści

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach

Lista kont telefonicznych

Oraz ich statusy

Bezpośrednie i stałe połączenie

Z platformą Spikon i wszystkimi usługami

Korzyści

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach

Bezpośrednie i stałe połączenie

Z platformą Spikon i wszystkimi usługami

Lista kont telefonicznych

Oraz ich statusy

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content