Kampania Call Center
9,76 zł
netto miesięcznie
Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących
Niekwestionowaną zaletą usługi jest pełny monitoring wzbogacony o przejrzyste wykresy, które są odświeżane w czasie rzeczywistym. Istnieje także możliwość wygenerowania szczegółowego raportu. Wszystko to daje pełną kontrolę nad pracownikami oraz stanowi niezwykle cenną pomoc przy zarządzaniu ruchem przychodzącym i wychodzącym. Sekcja konfigurowania kampanii Call Center w panelu zarządzania klienta umożliwia wgranie własnej muzyki, która będzie odtwarzana klientowi oczekującemu na połączenie z konsultantem.
Osoba zarządzająca kampanią Call Center ma możliwość zdefiniowania priorytetów, zgodnie z którymi dystrybuowane są połączenia między konsultantami. Chodzi tu o tzw. “skille” umożliwiające ustalenie, którzy konsultanci powinni jako pierwsi otrzymywać połączenia z kolejki oczekujących. Przykładowym zastosowaniem może być wzajemne wspieranie się konsultantów dwóch kampanii Call Center – konsultanci kampanii A są dołączeni do kampanii B, ale ze “skillem” powodującym, że będą otrzymywać połączania tylko w przypadku zajętości wszystkich pierwotnych konsultantów kampanii B.
Kampania Call Center
Usługa Call Center oferuje szeroki zakres możliwości w zarządzaniu połączeniami przychodzącymi, jak również wychodzącymi. Mnogość parametrów konfiguracyjnych w znaczący sposób usprawnia komunikację z klientem.