Kampania Call Center

9.76 zł

netto miesięcznie

Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących 

Niekwestionowaną zaletą usługi jest pełny monitoring wzbogacony o przejrzyste wykresy, które są odświeżane w czasie rzeczywistym. Istnieje także możliwość wygenerowania szczegółowego raportu. Wszystko to daje pełną kontrolę nad pracownikami oraz stanowi niezwykle cenną pomoc przy zarządzaniu ruchem przychodzącym i wychodzącym. Sekcja konfigurowania kampanii Call Center w panelu zarządzania klienta umożliwia wgranie własnej muzyki, która będzie odtwarzana klientowi oczekującemu na połączenie z konsultantem.

 

Osoba zarządzająca kampanią Call Center ma możliwość zdefiniowania priorytetów, zgodnie z którymi dystrybuowane są połączenia między konsultantami. Chodzi tu o tzw. “skille” umożliwiające ustalenie, którzy konsultanci powinni jako pierwsi otrzymywać połączenia z kolejki oczekujących. Przykładowym zastosowaniem może być wzajemne wspieranie się konsultantów dwóch kampanii Call Center – konsultanci kampanii A są dołączeni do kampanii B, ale ze “skillem” powodującym, że będą otrzymywać połączania tylko w przypadku zajętości wszystkich pierwotnych konsultantów kampanii B.

Kampania Call Center

Usługa Call Center oferuje szeroki zakres możliwości w zarządzaniu połączeniami przychodzącymi, jak również wychodzącymi. Mnogość parametrów konfiguracyjnych w znaczący sposób usprawnia komunikację z klientem.

Oto przykładowe parametry konfiguracyjne, nad którymi użytkownik panelu klienta ma kontrolę w dowolnej chwili:
 

Maksymalna ilość połączeń oczekujących w kolejce

Odrzucanie połączeń przychodzących przy braku dostępnych konsultantów

Odtwarzanie komunikatów o średnim czasie oczekiwania na połączenie

Maksymalny czas wydzwaniania konsultantów

Oto przykładowe parametry konfiguracyjne, nad którymi użytkownik panelu klienta ma kontrolę w dowolnej chwili:
 

Maksymalna ilość połączeń oczekujących w kolejce

Odtwarzanie komunikatów o średnim czasie oczekiwania na połączenie

Maksymalny czas wydzwaniania konsultantów

Odrzucanie połączeń przychodzących przy braku dostępnych konsultantów

Korzyści

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach

Lista kont telefonicznych

Oraz ich statusy

Bezpośrednie i stałe połączenie

Z platformą Spikon i wszystkimi usługami

Korzyści

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach

Bezpośrednie i stałe połączenie

Z platformą Spikon i wszystkimi usługami

Lista kont telefonicznych

Oraz ich statusy

Przewiń do góry Skip to content