Dzwonienie z internetu, telefon przez internet - Jak zadzwonić? Spikon

Jak dzwonić z internetu?

Nawet, jeśli jesteś tradycjonalistą i nie lubisz zmian, przejście na telefon przez Internet nie musi być bolesne. By to zrobić, nie musisz być komputerowym ekspertem i posiadać sprzętu elektronicznego za grube pieniądze. Wystarczy Ci zwykły telefon i… oferta przygotowana przez Spikon.

Jak działa telefon przez Internet?

Jak zadzwonić z Internetu? Żeby dzwonić przez Internet, nie musisz posiadać komputera. Powiemy więcej, nie jest również konieczny zakup specjalnego telefonu obsługującego technologię VoIP! Można bez problemu użyć aparatu, który towarzyszył nam przez wiele lat. A to rozwiązanie przyjazne m.in. dla seniorów, którzy zazwyczaj dużą korzystają z telefonu, ale obawiają się nawet najmniejszej zmiany urządzenia dzwoniącego.

Co zatem trzeba mieć, by dzwonienie z Internetu było możliwej i aby cieszyć się jakością połączeń w technologii cyfrowej? Aby posiadać tzw. telefon przez Internet, wystarczy zaopatrzyć się w niedrogie urządzenie zwane bramką VoIP, które będzie pośrednikiem łączącym nasz telefon z infrastrukturą VoIP. Można do niej podpiąć zwykły aparat telefoniczny i tym sposobem, zupełnie bez wysiłku zmienić go swój własny telefon internetowy. Dzwonienie z internetu nie stwarza żadnych problemów, jakość połączeń jest bardzo dobra, a koszty znacznie niższe!

Tylko przez telefon?

Sposobów na dzwonienie z Internetu jest o wiele więcej. Dostępne są na przykład darmowe programowe telefony zwane Softphonami. Można je dostać na każdą platformę. Wykorzystać do korzystania z technologii VoIP można także urządzenia takie jak smartfony, tablety, a także komputery stacjonarne oraz przenośne. Tu wystarczy tylko instalacja odpowiedniego oprogramowania, mikrofon podpięty do sprzętu i… już można dzwonić do całego świata. To właśnie takie proste!

Dodatkowo, sięgnąć można również po dedykowane urządzenia zwane Telefonami IP lub Telefonami VoIP. Na pierwszy rzut oka, niczym nie różnią się one od klasycznych urządzeń spotykanych w naszych mieszkaniach. Tak naprawdę jednak, pod niepozorną obudową kryje się bogate wnętrze. Te telefony oferują znacznie bardziej rozbudowane funkcje oraz w przypadku zastosowania szerokopasmowych kodeków HD, wyższą jakość dźwięku.

Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak działa telefon przez Internet oferowany przez SPIKON i jak dzwonić z internetu? Zapraszamy do naszego kanału na YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCcG7jKndRS610angAwI-nEw) gdzie dowiedzieć się można więcej o tym, jak w prosty sposób zacząć korzystać z technologii przyszłości z firmą Spikon.

A jeśli zamiast oglądać, wolisz rozmawiać – po prostu zadzwoń do naszych doradców, którzy z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą dopasować naszą ofertę do Twoich indywidualnych potrzeb. Gwarantujemy, że współpraca ze SPIKON Ci się opłaci.

Usługa, usługą… a co ze wsparciem?

Poważnym problemem, jaki z jakim nie radzą sobie niektórzy operatorzy VoIP jest brak komunikacji pomiędzy dostawcą usług telekomunikacyjnych a klientem. Ten, wybierając zbyt tani VoIP, bardzo często pozostaje bez odpowiedzi na swoje pytania, wraz z narastającymi wątpliwościami. Tymczasem profesjonalny VoIP operator zadba o każdego klienta. Nawet tani operator VoIP powinien służyć mu nie tylko poprzez wykonywanie zleconej obsługi telefonicznej, ale także wsparciem technicznym. Najlepsi operatorzy VoIP udzielą go, dbając, by pomoc docierała nie od przypadkowych pracowników, ale wyszkolonych serwisantów i doradców, którzy tworzą fundament usług.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content