Studium przypadków - Spikon

Studium przypadków

Mikroprzedsiębiorca / IT

  • Kim jest klient?

    Mikroprzedsiębiorca tworzący aplikacje mobilne na zamówienie.

  • Jaki miał problem i jaki cel chciał osiągnąć?

    Klient zgłosił się do nas z potrzebą usprawnienia kanału kontaktu telefonicznego. Do tej pory używał tradycyjnej telefonii, a nagły wzrost działalności przysporzył problemów ze sporą ilością dzwoniących. Klient nie był w stanie odebrać wszystkich połączń, przez co stracił klientów.

  • Jakie rozwiązania zastosowaliśmy?

    Dotychczasowy numer telefonu został bezpłatnie przeniesiony przez pracowników Spikon do naszej sieci. Wszystkie połączenia na główny numer klienta są teraz kierowane do Drzewa Zapowiedzi Głosowych, a dzwoniących wita głos profesjonalnego lektora. Nowe rozwiązanie pozwala klientowi na skierowanie połączeń do usługi poczty głosowej oraz oddzwonienie do nich w dogodnym czasie.

  • Jaki był efekt wdrożonego systemu?

    Po dwóch miesiącach klient potwierdził, że jego komunikacja z kontrahentami uległa znacznej poprawie. W opinii klienta podniósł się prestiż firmy. Przy dalszym rozwoju klient będzie rozważał użycie usługi kolejkowania połączeń oraz nagrywania ich.

Przedsiębiorstwo IT

  • Kim jest klient?

    Firma świadcząca usługi z zakresu outsourcingu IT.

  • Jaki miał problem i jaki cel chciał osiągnąć?

    Klient zgłosił zapotrzebowanie na usługę telekonferencji dla dużej ilości osób (60+) z możliwością moderowania (m. in. udzielanie głosu słuchaczom). Bardzo istotna dla klienta była możliwość dołączenia do konferencji za pośrednictwem telefonu komórkowego oraz zabezpieczenie konferencji kodem PIN.

  • Jakie rozwiązania zastosowaliśmy?

    Usługa Telekonferencje Spikon idealnie wpisała się w wymagania klienta. Usługę uruchomiono na łatwym do zapamiętania złotym numerze. Osoby korzystające z telekonferencji zostały wyposażone w aplikacje służące do wykonywania połączeń w sieci Spikon.

  • Jaki był efekt wdrożonego systemu?

    Klient po kilku tygodniach używania konferencji wyraził pełną satysfakcję z działania usługi.

Finanse

  • Kim jest klient?

    Jedna z większych instytucji finansowych w Polsce.

  • Jaki miał problem i jaki cel chciał osiągnąć?

    Klient szukał narzędzi mogących poprawić wydajność regularnie przeprowadzanych akcji windykacyjnych. Klient posiada własną infrastrukturę telekomunikacyjną.

  • Jakie rozwiązania zastosowaliśmy?

    Wspólnie wypracowanym rozwiązaniem było zastosowanie SIP Trunku z funkcją "Palenie Numerów" z dopasowaniem do strefy numeracyjnej. Przy każdym połączeniu wychodzącym Spikon automatycznie losuje unikalny numer telefoniczny dopasowany do strefy numeracyjnej "adresata".

  • Jaki był efekt wdrożonego systemu?

    Wzrost współczynnika odebranych połączeń o około 40%. Taki skok wydajności w opinii klienta, poza zastosowaniem palenia numerów, był związany z brakiem limitu jednoczesnych kanałów rozmownych w Spikon, który u poprzedniego operatora blokował wydajność Dialera Automatycznego.

Szpital

  • Kim jest klient?

    Jeden z największych szpitali klinicznych w Polsce.

  • Jaki miał problem i jaki cel chciał osiągnąć?

    Gigantyczne problemy interesantów z dodzwonieniem się do rejestracji telefonicznej. Użycie analogowej centrali uniemożliwiało połączenie więcej niż jednego dzwoniącego.

  • Jakie rozwiązania zastosowaliśmy?

    Klient wybrał bardzo łatwy do zapamiętania złoty numer telefonu. Korzystając z wieloletniego doświadczenia, pracownicy Spikon pomogli zaprojektować drzewo zapowiedzi głosowych. Zapowiedzi przeczytane zostały przez profesjonalnego lektora. Uruchomiono usługę Call Center - kolejkowanie połączeń oraz możliwość odbierania połączeń przez wielu pracowników jednocześnie. Klient korzysta z usługi API SMS w celu informowania interesantów o wizytach. Usługa Syntezator Mowy jest używana do informowania dzwoniących o nagłych, istotnych zmianach w obsłudze.

  • Jaki był efekt wdrożonego systemu?

    Zdecydowane zmniejszenie ilości osób w kolejce do rejestracji w budynku szpitala. Dzięki zastosowaniu kolejkowania do szpitala dodzwonić się może dowolna ilość osób, która zamiast walczyć "o wolną linię" czeka na swoją kolej słuchając spokojnej muzyki. Usprawniono komunikację z interesantami, dzięki wysyłaniu wiadomości SMS z ważnymi informacjami.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content