Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie? - Spikon

Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco usprawni wiele procesów w firmie i pozwoli lepiej zadbać o potrzeby klientów. Rozwiązaniem tym jest call center CRM, czyli specjalistyczne oprogramowanie, które sprawdzi się zarówno w firmach prowadzących telesprzedaż, jak i obsługujących klientów na wiele rozmaitych sposobów. Sprawdźmy, w czym pomoże Ci to rozwiązanie!

Call center CRM, czyli pomoc na wielu frontach

 

Call center CRM, nazywany również contact center CRM, to specjalny system, który pozwala na lepsze zarządzanie relacjami z klientem. I to niezależnie od tego, czy Twoją specjalnością jest sprzedaż, marketing, czy też obsługa klienta – rozwiązanie to sprawdzi się w każdym z tych przypadków, ponieważ wyposażone jest w wiele funkcji i możliwości. Mowa tutaj między innymi o:

  • bazie danych klientów, dzięki której błyskawicznie znajdziesz numer telefonu, sprawdzisz historię wcześniejszych kontaktów czy zapoznasz się z dokumentacją, związaną z danym kontrahentem,
  • możliwości generowania raportów i analizowania wyników poszczególnych pracowników, a także wyciągania wniosków – to z kolei przełoży się na lepsze wyniki osiągane w przyszłości,
  • usprawnionej komunikacji między pracownikami, np. dzięki pozostawionym w systemie notatkom, odnoszącym się do konkretnego problemu,
  • innowacyjnych rozwiązaniach, jak pokazywanie się rekordu osoby dzwoniącej przy połączeniach przychodzących,
  • możliwości wysyłania SMS bezpośrednio z programy call center.

To oczywiście nie wszystko – możliwości jest o wiele więcej i są one indywidualnie dostosowywane do potrzeb użytkownika oraz prowadzonej przez niego działalności. Atutem takiego rozwiązania jest jego elastyczność – doskonale sprawdzi się zarówno jako telemarketing CRM, dialer CRM, a nawet windykacja CRM, w zależności od Twoich indywidualnych potrzeb.

Wszystkie te funkcje i możliwości powodują, że wiele firmowych procesów zostanie zautomatyzowanych, a łatwy i błyskawiczny dostęp do informacji poprawi efektywność pracowników, a także uporządkuje firmowe działania. To z kolei przełoży się na wyniki oraz zadowolenie klientów.

Program do obsługi klienta, czyli bezpieczeństwo i niezawodność

Warto również zaznaczyć, że inwestując w oprogramowanie call center, masz pewność tego, że będzie to system w pełni bezpieczny, który nie przestanie działać nawet na chwilę. Wynika to z faktu, że znajduje się on na urządzeniach operatora, rozlokowanych w najlepiej zabezpieczonych serwerowniach, a o jego niezawodność zadbano poprzez stworzenie kopii wszystkich elementów systemu, a nawet redundancję zasilania. Cały system jest też bardzo prosty w obsłudze, dzięki czemu nie wymaga przeprowadzania specjalnych szkoleń.

Jeżeli chcesz zaopatrzyć się w nowoczesny system CRM, sprawdź ofertę SPIKON – przygotowaliśmy rozwiązanie szyte na miarę potrzeb przedsiębiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie spełniać wszelkie oczekiwania najbardziej wymagających osób!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content