Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco usprawni wiele procesów w firmie i pozwoli lepiej zadbać o potrzeby klientów. Rozwiązaniem tym jest call center CRM, czyli specjalistyczne oprogramowanie, które sprawdzi się zarówno w firmach prowadzących telesprzedaż, jak i obsługujących klientów na wiele rozmaitych sposobów. Sprawdźmy, w czym pomoże Ci to rozwiązanie!

Call center CRM, czyli pomoc na wielu frontach

 

Call center CRM, nazywany również contact center CRM, to specjalny system, który pozwala na lepsze zarządzanie relacjami z klientem. I to niezależnie od tego, czy Twoją specjalnością jest sprzedaż, marketing, czy też obsługa klienta – rozwiązanie to sprawdzi się w każdym z tych przypadków, ponieważ wyposażone jest w wiele funkcji i możliwości. Mowa tutaj między innymi o:

  • bazie danych klientów, dzięki której błyskawicznie znajdziesz numer telefonu, sprawdzisz historię wcześniejszych kontaktów czy zapoznasz się z dokumentacją, związaną z danym kontrahentem,
  • możliwości generowania raportów i analizowania wyników poszczególnych pracowników, a także wyciągania wniosków – to z kolei przełoży się na lepsze wyniki osiągane w przyszłości,
  • usprawnionej komunikacji między pracownikami, np. dzięki pozostawionym w systemie notatkom, odnoszącym się do konkretnego problemu,
  • innowacyjnych rozwiązaniach, jak pokazywanie się rekordu osoby dzwoniącej przy połączeniach przychodzących,
  • możliwości wysyłania SMS bezpośrednio z programy call center.

To oczywiście nie wszystko – możliwości jest o wiele więcej i są one indywidualnie dostosowywane do potrzeb użytkownika oraz prowadzonej przez niego działalności. Atutem takiego rozwiązania jest jego elastyczność – doskonale sprawdzi się zarówno jako telemarketing CRM, dialer CRM, a nawet windykacja CRM, w zależności od Twoich indywidualnych potrzeb.

Wszystkie te funkcje i możliwości powodują, że wiele firmowych procesów zostanie zautomatyzowanych, a łatwy i błyskawiczny dostęp do informacji poprawi efektywność pracowników, a także uporządkuje firmowe działania. To z kolei przełoży się na wyniki oraz zadowolenie klientów.

Program do obsługi klienta, czyli bezpieczeństwo i niezawodność

Warto również zaznaczyć, że inwestując w oprogramowanie call center, masz pewność tego, że będzie to system w pełni bezpieczny, który nie przestanie działać nawet na chwilę. Wynika to z faktu, że znajduje się on na urządzeniach operatora, rozlokowanych w najlepiej zabezpieczonych serwerowniach, a o jego niezawodność zadbano poprzez stworzenie kopii wszystkich elementów systemu, a nawet redundancję zasilania. Cały system jest też bardzo prosty w obsłudze, dzięki czemu nie wymaga przeprowadzania specjalnych szkoleń.

Jeżeli chcesz zaopatrzyć się w nowoczesny system CRM, sprawdź ofertę SPIKON – przygotowaliśmy rozwiązanie szyte na miarę potrzeb przedsiębiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie spełniać wszelkie oczekiwania najbardziej wymagających osób!

Przewiń do góry Skip to content