Blog - Spikon

Blog

CRM

CRM dla windykacji

14 stycznia 2022

Przy dużej liczbie klientów oraz zawieranych z nimi umów proces windykacji należności wymaga skrupulatnie prowadzonej dokumentacji. Ręczne, wręcz analogowe prowadzenie rejestru nie jest ani wydajne, ani wygodne. Oferowany przez nas […]

Czytaj więcej
połączenia voip

Połączenia Voip

03 stycznia 2022

Połączenia VoIP (Voice over Internet Protocol) realizowane są przez sieć internet. Eliminuje to konieczność tworzenia dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Technologia wymaga jedynie stabilnego połączenia, które zapewnia dostawca usług internetowych. Wysoką jakość dźwięku […]

Czytaj więcej
call center

Call Center

25 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Call center, czyli królestwo nieprzerwanych telefonów Na czym polega idea call center? Czym są dane osobowe i jakie znaczenie mają w call center? Czego uczy […]

Czytaj więcej
VoIP operator

VoIP operator

18 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: VoIP operator – co warto wiedzieć? Operator telekomunikacyjny – co warto wiedzieć? Telefonia VoIP Jak zostać operatorem VoIP VoIP operator – co warto wiedzieć? Ilu […]

Czytaj więcej
usługi-voip

Usługi VoIP

14 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Podstawowe usługi VoIP Zaawansowane usługi VoIP Call Center – usługa skrojona na miarę Usługi VoIP z każdym rokiem zyskują na popularności. Powodów takiego stanu rzeczy […]

Czytaj więcej
RODO w Call Center

RODO w Call Center

21 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Gdzie szukać regulacji? Ochrona danych osobowych a zgoda na telemarketing Co to znaczy zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kiedy ją pobrać? Podstawowe informacje w […]

Czytaj więcej
Jaki telefon VoIP wybrać

Jaki telefon VoIP wybrać?

15 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Telefon VoIP – na co zwrócić uwagę? Telefon VoIP – jak to działa? Rodzaje telefonów VoIP – przegląd Telefony VoIP godne polecenia – przegląd Usługa […]

Czytaj więcej
system uprawnien

Nowości w Spikon – system uprawnień

15 września 2021

W naszym Panelu Klienta możecie dostrzec nowe opcje w systemie uprawnień: możliwość dodawania sub-kont do konta głównego z określonymi uprawnieniami; przez uprawnienia należy rozumieć dostęp do określonego miejsca w panelu […]

Czytaj więcej
VoIP abonament bez limitu

VoIP abonament bez limitu

10 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest VoIP? Jakie są kryteria wyboru najlepszego abonamentu VoIP dla biznesu? W jaki sposób znaleźć najlepszy abonament VoIP? Dodatkowe udogodnienia Wsparcie dla nowych […]

Czytaj więcej
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content