Blog

CRM

CRM dla windykacji

14 stycznia 2022

Przy dużej liczbie klientów oraz zawieranych z nimi umów proces windykacji należności wymaga skrupulatnie prowadzonej dokumentacji. Ręczne, wręcz analogowe prowadzenie rejestru nie jest ani wydajne, ani wygodne. Oferowany przez nas […]

Czytaj więcej
połączenia voip

Połączenia VoIP — wszystko, co musisz o nich wiedzieć

03 stycznia 2022

Jak działają połączenia VoIP (Voice over Internet Protocol)? Są one w prosty sposób realizowane przez sieć Internet, co pozwala na całkowite wyeliminowanie konieczności tworzenia odrębnej, dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Jedyne, czego […]

Czytaj więcej
call center

Call center — kompendium wiedzy na temat telefonicznej obsługi klienta

25 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Call center, czyli królestwo nieprzerwanych telefonów Na czym polega idea call center? Czym są dane osobowe i jakie znaczenie mają w call center? Czego uczy […]

Czytaj więcej
VoIP operator

VoIP operator

18 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: VoIP operator – co warto wiedzieć? Operator telekomunikacyjny – co warto wiedzieć? Telefonia VoIP Jak zostać operatorem VoIP VoIP operator – co warto wiedzieć? Ilu […]

Czytaj więcej
usługi-voip

Usługi VoIP

14 października 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Podstawowe usługi VoIP Zaawansowane usługi VoIP Call Center – usługa skrojona na miarę Usługi VoIP z każdym rokiem zyskują na popularności. Powodów takiego stanu rzeczy […]

Czytaj więcej
RODO w Call Center

RODO w Call Center

21 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Gdzie szukać regulacji? Ochrona danych osobowych a zgoda na telemarketing Co to znaczy zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kiedy ją pobrać? Podstawowe informacje w […]

Czytaj więcej
Jaki telefon VoIP wybrać

Jaki telefon VoIP wybrać?

15 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Telefon VoIP – na co zwrócić uwagę? Telefon VoIP – jak to działa? Rodzaje telefonów VoIP – przegląd Telefony VoIP godne polecenia – przegląd Usługa […]

Czytaj więcej
system uprawnien

Nowości w Spikon – system uprawnień

15 września 2021

W naszym Panelu Klienta możecie dostrzec nowe opcje w systemie uprawnień: możliwość dodawania sub-kont do konta głównego z określonymi uprawnieniami; przez uprawnienia należy rozumieć dostęp do określonego miejsca w panelu […]

Czytaj więcej
VoIP abonament bez limitu

VoIP abonament bez limitu

10 września 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest VoIP? Jakie są kryteria wyboru najlepszego abonamentu VoIP dla biznesu? W jaki sposób znaleźć najlepszy abonament VoIP? Dodatkowe udogodnienia Wsparcie dla nowych […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content