Blog

Jak podnieść jakość i przyspieszyć czas obsługi klienta Call center połączone z CRM

Jak podnieść jakość i przyspieszyć czas obsługi klienta? Call center połączone z CRM

27 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Jak powinien wyglądać system obsługi klienta?Jak usprawnić pracę w call center?Dlaczego konsultant call center powinien wykorzystywać CRM? Zalety integracjiŚcieżka doświadczeń klienta – wskaźniki w call […]

Czytaj więcej
Dialer automatyczny – zastosowanie w call center

Dialer automatyczny – zastosowanie w call center

26 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Dialer automatyczny – co to jest? Kiedy sprawdzi się dialer automatyczny? Dialer telefoniczny, czyli jak zwiększyć skuteczność infolinii? Istnieje wiele rozwiązań i udogodnień, które powodują, […]

Czytaj więcej
Telekonferencja - na czym polega i jak ja przygotowac

Telekonferencja – na czym polega i jak ją przygotować?

26 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Telekonferencja – co to jest? Jak przygotować się do telekonferencji? Telekonferencja – dobre praktyki organizacyjne Na co zwrócić uwagę, wybierając usługę telekonferencji? Telekonferencje, choć w […]

Czytaj więcej
Jak dziala wirtualny faks

Jak działa wirtualny faks?

20 lipca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest wirtualny faks? Jaka jest różnica działania wirtualnego faksu w porównaniu do tradycyjnych metod? Najważniejsze funkcje wirtualnego faksu w Spikon W ostatnim czasie […]

Czytaj więcej
lektor w menu glosowym

Lektor w menu głosowym

30 czerwca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Lektor w menu głosowym – na czym to polega? Drzewo zapowiedzi głosowych – czy warto? Możliwości konfiguracyjne Jakich błędów unikać? Lektor w menu głosowym to […]

Czytaj więcej
Czego nauczy Cie praca w Call Center

Czego nauczy Cię praca w call center?

28 czerwca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Opis rozmowy kwalifikacyjnej w call center Podstawowa etykieta biznesowa Czego możesz nauczyć się na szkoleniu? Telefoniczne odgrywanie ról Inne umiejętności, które zdobędziesz, pracując w call […]

Czytaj więcej
Branze, w których warto wdrożyć usługę call center

Branże, w których warto wdrożyć usługę call center

25 czerwca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: W jakich zawodach jest miejsce dla kampanii call center? Czym charakteryzuje się praca konsultanta call center? Coraz większe możliwości pracy zdalnej w domu? Jakie popularne […]

Czytaj więcej
czy warto wprowadzic skrypt rozmowy w call center

Czy warto wprowadzić skrypt rozmowy w call center?

24 czerwca 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Skrypt rozmów – na czym to polega? Korzyści wynikające z wdrożenia skryptów Jak tworzyć skrypty? Czy skrypt rozmów wystarczy? W biznesie pierwsza rozmowa bywa kluczowa […]

Czytaj więcej
najpopularniejsze techniki sprzedazowe w call center

Najpopularniejsze techniki sprzedażowe w call center

31 maja 2021

Co znajdziesz w tym artykule: Sposoby komunikacji w Call Center Zalety Kampanii Call Center Skuteczne działania sprzedażowe Rola pracowników Call Center Kluczowe techniki sprzedaży Metody sprzedaży z wykorzystaniem telefonu istnieją już […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content