Wirtualna centrala telefoniczna VoIP - Spikon

Wirtualna centrala

Czym jest wirtualna centrala telefoniczna? To w pełni funkcjonalny system telekomunikacyjny dostępny w chmurze. I de facto jest to jedyna cecha, która odróżnia ją od klasycznych, „fizycznych” central wykorzystywanych do tej pory. Wszystkie funkcje i możliwości dostępne w takim rozwiązaniu pozostają nadal w zasięgu ręki.

Wirtualna Centrala IP od Spikon to propozycja dla przedsiębiorców poszukujących przystępnych i praktycznych narzędzi do pracy, do tego wygodna w obsłudze i korzystna finansowo. Jest niezawodna i pozostawia Ci całkowitą kontrolę nad budową i użytkowaniem struktury połączeń.

Jak działa wirtualna centrala telefoniczna?

Wirtualna centrala telefoniczna w Spikon to szereg usług telekomunikacyjnych skierowanych dla klientów biznesowych.

Dzięki funkcjonowaniu wirtualnej centrali telefonicznej w chmurze wszystkie tradycyjne funkcje wykorzystujesz zdalnie, bez konieczności fizycznej lokalizacji. Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą? Nie musisz nawet mieć biura – bo Twoja centrala IP będzie dostępna z każdego miejsca na świecie, za pomocą kilku kliknięć myszką! Połączenia, nagrywanie rozmów i wszystkie pozostałe opcje realizowane są przez Internet. Nie potrzebujesz drogiego sprzętu ani dodatkowych osób, które zajęłyby się obsługą centrali. Pracujesz dzięki temu tak, jak chcesz, obniżając do minimum koszty!

Do prawidłowego działania centrali wykorzystuje się technologię VoIP. Warunkiem poprawnego użytkowania jest stosowanie telefonów IP, to jest aparatów podłączanych do sieci internetowej zamiast do fizycznej centralki. Zaletą ich wykorzystania jest możliwość przenoszenia ich zarówno na terenie obiektu – na przykład z jednego biura do drugiego, jak i pomiędzy różnymi lokalizacjami. Telefony IP nie tracą wówczas połączenia z centralą, usprawniając przebieg pracy i realizowanie zadań zawodowych bez przestojów. Telefonia VoIP doskonale sprawdzi się także wtedy, gdy Twoi pracownicy pracują zdalnie z domu – nadal bowiem mają dostęp do firmowej centrali i ich obowiązki realizowane są profesjonalnie!

Oferowana przez nas centrala IP działa w oparciu o protokół SIP, w którym to utrzymywane są poszczególne konta telefoniczne działające w ramach centralki. Naszym celem jest oferowanie usługi, która dopracowana w każdym calu sprosta wymaganiom zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw.

Co otrzymasz w ramach usługi wirtualnej centrali?

Centrala wirtualna zapewnia Tobie pełną funkcjonalność i szereg niezbędnych udogodnień. W ramach oferty możesz korzystać z poniższych elementów.

Konta telefoniczne

Zapewniamy utrzymanie kont telefonicznych (konta SIP) wraz z publicznymi numerami. W ramach każdego konta telefonicznego obowiązuje pakiet bezpłatnych funkcjonalności:

Wirtualne faksy

Musisz wysłać faks? Nie potrzebujesz ciężkiego i drogiego urządzenia stacjonarnego. Usługa wirtualnego faksu umożliwia wysyłanie oraz odbieranie faksów bezpośrednio przez stronę internetową. W ramach tej funkcji istnieje możliwość masowej wysyłki faksu do wielu odbiorców jednocześnie (kampania faks).

Dodatkowo, wszystkie faksy przychodzące oraz statusy wysyłki wiadomości fax mogą być przesyłane na zdefiniowane adresy e-mail.

Menu IVR – Drzewa zapowiedzi głosowych

Wykorzystując Menu IVR możesz w interaktywny sposób kierować połączenia, dając tym samym swoim klientom możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe. Dzięki naszym narzędziom w Panelu Klienta można stworzyć i uruchomić drzewo IVR w zaledwie kilka minut – i nie trzeba do tego posiadać wyspecjalizowanej wiedzy!

Kolejkowanie połączeń głosowych

Przyjmujesz wiele połączeń jednocześnie? Dzięki usłudze kolejkowania klienci oczekujący na rozmowę słyszą określoną melodię, a w tym czasie system wybiera numery pracowników.

Konferencje głosowe

Musisz zorganizować rozmowę z kilkoma pracownikami jednocześnie? Usługa konferencji głosowej usprawni komunikację pomiędzy wieloma osobami, w tym samym czasie. Zaletą telekonferencji jest niezwykle proste przygotowanie do rozmowy i uruchomienie połączenia bez dodatkowych konfiguracji i zmiany ustawień.

Nagrywanie połączeń głosowych

W celu zabezpieczenia zapisu rozmów wykorzystaj opcję nagrywania połączeń głosowych – zarówno tych przychodzących, jak i wychodzących. Nagrania zostają zapisane w Panelu Klienta, skąd masz do nich nieograniczony dostęp i możliwość odsłuchania ich w dowolnym momencie.

Call center

Z naszym systemem Call Center w chmurze bez trudu zbudujesz strukturę obsługi masowych kontaktów ze swoimi klientami. Profesjonalne oprogramowanie zwiększy też wydajność pracowników i znacznie poprawi ich komfort pracy.

Aplikacja Voicer

Z aplikacją Voicer poprawisz jakość pracy swoich konsultantów. To system sprawnie rozszerzający klasyczne usługi wirtualnej centrali oraz Call Center w chmurze. Korzystanie z usług VoIP nigdy nie było tak proste i intuicyjne.

Dialer telefoniczny

Dialer telefoniczny to usługa skierowana przede wszystkim do działów sprzedaży, windykacji oraz Call Center. System tego rodzaju umożliwia wygodne zestawianie połączeń dla klientów. Pracuje w trybie predictive oraz progresive.

API – Interfejs integracji

Zintegruj swoją aplikację z naszą platformą dzięki komunikacji pomiędzy różnymi elementami aplikacji sieciowych.

Billingi online

Kontroluj historię połączeń realizowanych w ramach wirtualnej centrali VoIP. W Panelu Klienta znajdziesz pełen dostęp do historii zrealizowanych rozmów, nagranych połączeń oraz billingów.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content