Syntezator mowy - Spikon

Syntezator mowy

3 gr

netto za 1 znak głosu zwykłego

13 gr

netto za 1 znak głosu neuronowego

Syntezator mowy

to bardzo naturalnie brzmiące głosy męskie oraz żeńskie. Jakość jest bardzo zbliżona do ludzkiej mowy.

Łącznie oferujemy

190 głosów w 60 językach, z czego 130 głosów jest neuronowych. W języku polskim mamy 3 głosy neuronowe i 5 zwykłych.

Skorzystaj z usługi na 3 sposoby:

Za pośrednictwem panelu klienta

wygeneruj plik audio z wpisanego tekstu i pobierz plik z nagraniem.

Za pośrednictwem panelu klienta

możesz łatwo użyć wygenerowanych zapowiedzi w usłudze menu IVR i stworzyć menu zapowiedzi głosowych.

Za pośrednictwem API

zintegruj zewnętrzne systemy z naszym syntezatorem. Generuj oraz pobieraj nagrania.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content