Telefon VOIP - Spikon

Telefon VOIP

Telefonia VoIP alternatywą dla tradycyjnej telekomunikacji

Nowoczesne rozwiązania – co to oznacza w praktyce? Przykłady możemy mnożyć, ale dzisiaj skupimy się szczególnie na technologii, którą docenia coraz więcej użytkowników, przede wszystkim za wygodę. Telefonia VoIP to rodzaj udogodnienia, dzięki któremu ważne dla nas czynności będziemy mogli wykonywać jeszcze sprawniej i przyjemniej.

Największą zaletą technologii VoIP, z którą po prostu nie można się nie zgodzić, jest jej wszechstronność i uniwersalne przeznaczenie. To rozwiązanie łączy Cię z całym światem – i to dosłownie. Bo daje Ci możliwość szybkiego połączenia wszędzie tam, gdzie tylko jest dostęp do Internetu. Jednocześnie zapewnia Ci wygodę wyboru numeru telefonicznego ze stacjonarnej sieci telefonicznej – z dowolnej strefy, czyli nawet z miasta znajdującego się na drugim końcu kraju – ale bez konieczności używania tradycyjnego aparatu telefonicznego. Oczywiście, jeśli chcesz, do usługi zamówić możesz model telefonu VoIP. Jednak do korzystania z telefonii VoIP potrzebujesz tak naprawdę jedynie swojego codziennego sprzętu: komputera i słuchawek z mikrofonem.

Telefon, ale nie taki zwykły

Pod względem funkcjonalności telefonię VoIP można przyrównać do tradycyjnej, stacjonarnej, która bazuje na standardowych nadajnikach o charakterze naziemnym. W obu tych przypadkach chodzi w końcu o możliwość skomunikowania się z drugą osobą (lub osobami) – i tu obie te technologie sprawdzają się oczywiście bez większych zastrzeżeń.

Dużo zmienia się jednak, jeżeli pod uwagę będziemy brać opcje dodatkowe, które telefonia VoIP, w porównaniu do telefonii stacjonarnej, oferuje użytkownikom. W praktyce mówić można bowiem o czymś więcej, niż tylko o standardowym aparacie do prowadzenia rozmów. Telefonia VoIP to także szereg aplikacji, takich jak chociażby Zoiper, Voicer, X-Lite czy PhonerLite.

Czy telefonia VoIP jest dla Ciebie? Tak, jeśli szukasz stabilnych połączeń i rozmów bez zakłóceń. Tak, jeśli chcesz budować strukturę telekomunikacyjną według własnego uznania i potrzeb. Tak, jeśli szukasz oszczędności!

Telefonia VoIP w biznesie – jak wykorzystać ją do pracy?

Biznes już od pewnego czasu coraz chętniej sięga po takie rozwiązania, jak telefonia VoIP. Nie można przecież przemilczeć faktu, że jest to technologia wręcz ściśle skierowana do użytku firmowego. Jeśli szukasz alternatywy dla tradycyjnych systemów telefonicznych swoim przedsiębiorstwie, telefonia VoIP będzie wsparciem doskonałym.

Decydując się na własne konto telefoniczne ustanowione dla Ciebie w ramach tej usługi będziesz jedynie opłacać niezwykle niski abonament, mając jednocześnie wspomnianą możliwość wyboru numeru telefonu z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Ale to nie wszystko! W przypadku sieci wewnętrznej wszystkie prowadzone rozmowy są całkowicie darmowe. To w efektywny sposób usprawnić może codzienną wymianę informacji czy organizację zadań! Jeśli chcesz wykonywać połączenia krajowe i zagraniczne, zostaną Ci naliczone bardzo niskie stawki. Nie zapominaj też, że telefonia VoIP jest technologią dla każdej branży – sprawdzi się nie tylko w korporacjach, firmach typu Call Center czy w sklepach wielkopowierzchniowych. To także system, z którego bez obaw można korzystać w urzędach i różnego rodzaju instytucjach administracyjnych. Nic nie stoi na przeszkodzie, by VoIP zagościła także w domu prywatnym, jeśli tego potrzebujesz!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content