Przeniesienie numeru - Spikon

Przeniesienie numeru
 

0 zł

netto miesięcznie

Przeniesienie numeru do Spikon jest całkowicie darmowe!

Całym procesem zajmujemy się my

Od klienta wymagamy jedynie dostarczenia odpowiednich dokumentów, które umożliwiają nam podjęcie działań w jego imieniu. Przeniesienie numeru jest bardzo proste. Wszystkie formalności bierzemy na siebie, przeprowadzamy klienta przez cały proces, doradzamy, wspieramy wiedzą techniczną oraz pomagamy w konfiguracji.

By rozpocząć procedurę przeniesienia numeru należy:
 

1. Pobrać dokumenty

Wydrukować a następnie wypełnić dokumenty dla każdego numeru czy zakresu po jednym komplecie.

2. Wypełnić dokumenty​

Skany lub zdjęcia wypełnionych i podpisanych dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną.

3. Wysłać dokumenty

Po otrzymaniu potwierdzenia od Spikon należy przesłać dokumenty pocztą tradycyjną lub kurierem.

By rozpocząć procedurę przeniesienia numeru należy:
 

1. Pobrać dokumenty

Wydrukować a następnie wypełnić dokumenty dla każdego numeru czy zakresu po jednym komplecie.

2. Wypełnić dokumenty​

Skany lub zdjęcia wypełnionych i podpisanych dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną.

3. Wysłać dokumenty

Po otrzymaniu potwierdzenia od Spikon należy przesłać dokumenty pocztą tradycyjną lub kurierem.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content