Przeniesienie numeru - Spikon

Przeniesienie numeru telefonu
 

0 zł

netto miesięcznie

Przeniesienie numeru do Spikon jest całkowicie darmowe!

Całym procesem zajmujemy się my

Od klienta wymagamy jedynie dostarczenia odpowiednich dokumentów, które umożliwiają nam podjęcie działań w jego imieniu. Przeniesienie numeru jest bardzo proste. Wszystkie formalności bierzemy na siebie, przeprowadzamy klienta przez cały proces, doradzamy, wspieramy wiedzą techniczną oraz pomagamy w konfiguracji.

By rozpocząć procedurę przeniesienia numeru należy:
 

1. Pobrać dokumenty

Wydrukować a następnie wypełnić dokumenty dla każdego numeru czy zakresu po jednym komplecie.

2. Wypełnić dokumenty​

Skany lub zdjęcia wypełnionych i podpisanych dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną.

3. Wysłać dokumenty

Po otrzymaniu potwierdzenia od Spikon należy przesłać dokumenty pocztą tradycyjną lub kurierem.

By rozpocząć procedurę przeniesienia numeru należy:
 

1. Pobrać dokumenty

Wydrukować a następnie wypełnić dokumenty dla każdego numeru czy zakresu po jednym komplecie.

2. Wypełnić dokumenty​

Skany lub zdjęcia wypełnionych i podpisanych dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną.

3. Wysłać dokumenty

Po otrzymaniu potwierdzenia od Spikon należy przesłać dokumenty pocztą tradycyjną lub kurierem.

Przeniesienie numeru telefonu

Nie jesteś zadowolony z usług swojego dotychczasowego operatora? Chcesz skorzystać z szeregu dodatkowych opcji, przy okazji oszczędzając? Przeniesienie numeru telefonu do Spikon to rozwiązanie, które odpowiada na wszystkie Twoje potrzeby!

 

Dlaczego warto zdecydować się na taki krok właśnie w Spikon? Dajemy Ci kilka dobrych powodów:

 - zapewniamy całkowicie darmową obsługę – za przeniesienie numeru od innego operatora nie zapłacisz u nas ani grosza,

 - wszystkie formalności załatwiamy za Ciebie,

 - zapewniamy pełne doradztwo na każdym etapie – żebyś miał pewność, jak wygląda cały proces związany z usługą przeniesienia numeru.

 

Kiedy warto zdecydować się na przeniesienie numeru do Spikon?

Zastanawiasz się pewnie, czy przeniesienie numeru od dotychczasowego operatora do Spikon ma sens? Może obawiasz się, że to niepotrzebna strata czasu? Z chęcią rozwiejemy Twoje wątpliwości! Przeniesienie numeru telefonu to inwestycja, która w przypadku naszej firmy nie wiąże się z dużym wkładem finansowym – wręcz przeciwnie, my sprawiamy, że zamiast generować niepotrzebne koszty, Twój telefon zacznie oszczędzać, a Ty będziesz się cieszyć wysoką jakością obsługi i elastycznym podejściem do nowych usług.

 

Przeniesienie numeru to najlepszy sposób, by zachować swój firmowy czy prywatny numer. Ma to ogromne znaczenie, jeśli działasz w biznesie od lat i Twoi klienci czy kontrahenci kojarzą go właśnie z Twoją firmą. Poza tym taka zmiana operatorów nie zmusza Cię do ponoszenia opłat związanych z wydrukowaniem nowych wizytówek, wprowadzeniem zmian na stronie internetowej czy naniesieniem poprawek na oklejonych samochodach firmowych – numer pozostaje dokładnie ten sam, zmieniają się tylko jego możliwości i… cena!

 

Twój numer telefonu – nasze rozwiązania technologiczne

W każdej firmie, bez względu na branżę czy wielkość, telefon stanowi podstawowe narzędzie komunikacji, czy to z pracownikami, czy to z partnerami biznesowymi. Innymi słowy – rozmawiasz często i dużo, a to sprawia, że płacisz wysokie rachunki – w końcu operator rozlicza absolutnie każdą usługę, z jakiej korzystasz (roaming, dodatkowe opłaty za połączenia z numerami stacjonarnymi, wszelkie przekroczenia zużycia danych również bywają kosztowne). Jeśli do tego Twoi pracownicy także korzystają w pracy z firmowych telefonów, miesięczne opłaty abonamentowe mogą znacznie obciążać firmowy budżet.

 

W Spikon oferujemy Ci tanie, niezawodne rozmowy krajowe i zagraniczne, które możesz nawiązywać dzięki technologii VoIP, opierającej się na łączu internetowym. Rezygnujesz tym samym z wykorzystywania telefonów stacjonarnych z przyłączonymi do nich pojedynczymi liniami. Możesz zatem dzwonić taniej, częściej i do większej liczby osób!

 

Co musisz zrobić, żeby przenieść numer?

Zrobiliśmy wszystko, by zdjąć z Ciebie tyle obowiązków, ile tylko się da! Nasza usługa związana z przeniesieniem numeru wymaga minimalnego udziału z Twojej strony – jedyne, o co poprosimy, to wypełnienie kilku prostych formularzy. Po ich zaakceptowaniu nasi specjaliści przejmują wszystkie formalności i w Twoim imieniu dokonują przeniesienia numeru od poprzedniego operatora!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content