Tani operator VoIP - Najlepszy operator telekomunikacyjny - Dostawca VoIP - Firma Spikon

Operator VoIP

Co znajdziesz w tym artykule:

Telefonia internetowa jest obecnie technologią chętnie i coraz powszechniej wykorzystywaną w działalności biznesowej. W związku z tym na rodzimym rynku pojawia się mnóstwo firm operatorskich, oferujących usługi pod hasłem „tani VoIP”. O ile sama możliwość wykupienia usługi w naprawdę przystępnej cenie jest prosta, o tyle wątpliwości może budzić niekiedy niezadowalająca jakość obsługi klienta. W Spikon udowadniamy, że tani operator VoIP może być jednocześnie najlepszym VoIP operatorem!

Tani operator VoIP czy najlepszy operator VoIP?

Jesteśmy przekonani, że na pewno nie szukasz pierwszego lepszego operatora VoIP, który koncentrując się na promocji swoich usług jednocześnie obniża ich jakość. Operatorzy działający w taki sposób szybko orientują się, że nie jest to najlepsza metoda prowadzenia biznesu – bo takie rozwiązania są tylko chwilowe.

Dobrej klasy VoIP operator ma świadomość rosnącej konkurencji na rynku usług tego rodzaju, a także wysokich wymagań klientów. Z tego względu musi udostępniać nowoczesne technologie w sposób przystępny, uczciwy, stabilny i niezawodny. Tylko najlepszy operator VoIP może liczyć na zaufanie swoich klientów. A przy tym VoIP nie musi być technologią kosztowną! Spikon udowadnia, że tani operator VoIP może sprostać nie tylko ekonomicznym oczekiwaniom klientów, ale też zapewnić funkcjonalną obsługę na wysokim poziomie.

Czy tani VoIP jest stabilny?

W dobie tak szybkiego rozwoju technologicznego każdy operator telekomunikacyjny, nawet oferujący bardzo tanie usługi VoIP, powinien dbać o stabilność obsługi i niezawodność. Minęły czasy, gdy po drugiej stronie słuchawki słychać było zgrzyty, a połączenia zrywały się w najmniej oczekiwanym momencie. We współczesnym biznesie duży nacisk kładzie się na wizerunek firmy i jakość obsługi odpowiadającą klientom. Właśnie dlatego przedsiębiorcy szukają operatora, który zagwarantuje tani VoIP o wysokiej stabilizacji i jakości.

W Spikon zapewniamy naszym abonentom szybką i niezbędną pomoc w razie jakiejkolwiek awaryjnej sytuacji i rozwiązywanie problemów natychmiast po ich zgłoszeniu. Naszych klientów traktujemy jak partnerów biznesowych i wiemy, że nie możemy pozwolić sobie na niepoważne rozwiązania. Decydując się na współpracę z nami nie musisz wybierać pomiędzy najtańszym operatorem VoIP i wysoką jakością – stawiasz bowiem na ofertę przygotowaną po prostu przez profesjonalistów!

Jakość VoIP zawsze pod kontrolą

Nigdy nie pozostawiamy naszych kontrahentów bez wsparcia technicznego. Jako operator VoIP Spikon zapewnia odpowiedni poziom komunikacji, by każdy Klient mógł szybko i bez straty czasu rozwiązać swój problem. Dbamy przy tym o to, by takich problemów było jak najmniej – pilnujemy jakości obsługi oraz prawidłowości udostępnianych technologii.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content