Oferta - Spikon

Oferta

Usługi

SIP Trunk

Podłączenie fizycznej centrali telefonicznej do publicznej sieci telefonicznej.

CRM

Wysyłka SMS do klientów z poziomu panelu obsługi rekordu CRM bez potrzeby podpisywania kolejnej umowy z operatorem.

Konsultant CC

Konsultant to dedykowana osoba do obsługi połączeń w ramach Call Center.

Konferencje głosowe

Konferencje głosowe pozwalają na komunikację wielu osób w tym samym czasie. Funkcjonalna usługa SPIKON.

Menu IVR

Drzewo zapowiedzi głosowych. Odtwarzanie plików audio, warunki, przekierowania i inne.

Voicer

Dedykowana jest głównie konsultantom kampanii wirtualnego Call Center, a także dobry dodatek do konta telefonicznego.

Produkty

Usługi

SIP Trunk

Podłączenie fizycznej centrali telefonicznej do publicznej sieci telefonicznej.

Konferencje

Konferencje głosowe pozwalają na komunikację wielu osób w tym samym czasie. 

CRM

Wysyłka SMS do klientów z poziomu panelu obsługi rekordu CRM bez potrzeby podpisywania kolejnej umowy z operatorem.

Konsultant CC

Konsultant to dedykowana osoba do obsługi połączeń w ramach Call Center.

Menu IVR

Drzewo zapowiedzi głosowych. Odtwarzanie audio, przekierowania i inne.

Voicer

Dedykowana jest głównie konsultantom kampanii wirtualnego Call Center, a także dobry dodatek.

Produkty

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content