Kolejka oczekujących - Spikon

Kolejka oczekujących

28.45 zł

netto miesięcznie

Kolejki oczekujących to uproszczone kampanie wirtualnego Call Center

Kolejka oczekujących umożliwia dodzwonienie się nieograniczonej ilości osób na jeden numer telefonu w tym samym czasie.

Kolejki oczekujących

Ich podstawowe funkcje pozwalają na rozdzielanie połączeń przychodzących pomiędzy konsultantami. Rozdzielanie realizowane jest zgodnie ze zdefiniowanymi strategiami wyboru konsultantów. Drugą podstawową cechą jest możliwość zdefiniowania maksymalnego czasu wydzwaniania konsultantów.

Funkcjonalności

Metoda wybierania numeru: jednocześnie lub losowo


Obsługa połączen menu IVR

Czas wywoływania numeru

Obsługa numerów spoza sieci Spikon

Zarządzanie maksymalnym czasem oczekiwania w kolejce

Automatyczna zmiana wywoływanego numeru na kolejny w przypadku braku odpowiedzi

Funkcjonalności

Czas wywoływania numeru

Metoda wybierania numeru: jednocześnie lub losowo

Automatyczna zmiana numeru w przypadku braku odpowiedzi

Obsługa połączen menu IVR

Obsługa numerów spoza sieci Spikon

Zarządzanie maksymalnym czasem oczekiwania w kolejce

Korzyści

Aktualizacje

Stałe aktualizacje produktu

Lista kont telefonicznych

Wraz z ich statusami oraz numerami.

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie ze wszystkimi usługami.

Kolejka oczekujących

Wirtualna centrala IP została wyposażona w funkcję kolejkowania połączeń. Na czym polega taka usługa? To niezwykle wygodne rozwiązanie, zarówno dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, jak i Twoich klientów, którzy kontaktują się z firmą drogą telefoniczną. W momencie nawiązania połączenia rozmówca nie usłyszy sygnału zajętej linii, ale w możliwie najkrótszym czasie zostanie skierowany do konsultanta.

Opcja „kolejka oczekujących” pozwala zatem optymalizować nie tylko szybkość łączenia z wybranym działem, ale też system pracy samych doradców telefonicznych. Nie muszą oni w sposób ręczny wybierać połączeń – zostają im one przydzielane w wygodny sposób i regularnie.

 

Zalety kolejkowania połączeń

Kolejka oczekujących na połączenie z konsultantem Call Center może być traktowana jako forma kampanii, przy której dodatkowo otrzymujesz możliwość definiowania poszczególnych opcji. Nie tylko zapewniasz swoim klientom wygodę, ale też dostosujesz rozwiązania technologiczne do warunków pracy swojego zespołu.

Przede wszystkim kolejka oczekujących da Ci szansę przydzielania połączeń do konsultantów według wielu różnych schematów działania. Zgodnie z nimi przychodząca rozmowa może być podpięta do pracownika, który w danym momencie jest „wolny” lub też według wcześniej ustalonej kolejności (chociażby według nazwiska pracownika). Możliwe jest ponadto wybranie opcji kierowania do dostępnego konsultantach takich połączeń, które według licznika najdłużej czekają na rozmowę. W Spikon nasi doświadczeni doradcy dokładnie omówią wszystkie dostępne opcje, a Ty zastosujesz najwygodniejszy wariant!

 

Dlaczego kolejka oczekujących to dobry pomysł?

Wprowadzenie kolejki oczekujących do swojego systemu Call Center może przynieść sporo korzyści, z których z pewnością jedna jest warta największej uwagi. Mowa przede wszystkim o realizowaniu zadań działu, na przykład infolinii czy serwisowania, które pozwala w dużym stopniu ograniczyć liczbę traconych połączeń. Dlaczego? Klient, który musi dłużej czekać na rozmowę, po pewnym czasie rezygnuje z tej możliwości. Nie tylko może nie zadzwonić kolejny raz, ale i szybko wyrobić sobie negatywną opinię o obsłudze telefonicznej danej firmy. Kolejka oczekujących jest w takiej sytuacji opcją ułatwiającą realizowanie obsługi klienta w sposób systematyczny i dostosowany do jego potrzeb.

Kolejkowanie połączeń może zostać do tego skorelowane z komunikatami głosowymi. W takim przypadku klient po wybraniu numeru nie słyszy sygnału zajętego, a informację o tym, które miejsce zajmuje w kolejce. Może to być również inne nagranie głosowe czy na przykład fragment muzyczny.

Korzyści

Aktualizacje

Stałe aktualizacje produktu

Lista kont telefonicznych

Wraz z ich statusami oraz numerami.

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie ze wszystkimi usługami.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Tak, poprzez ustawienie przekierowania połączenia z konta telefonicznego na wskazany numer lub poprzez aplikację obsługującą konto SIP na smartphonie.

W kolejce oczekujących nie można uruchomić komunikatów, jedynie usługa CC pozwala na ich obsługę.

Osoba oczekująca na połączenie z konsultantem słyszy melodię do momentu odebrania połączenia i nie zostanie wyrzucona przez system.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Tak, poprzez ustawienie przekierowania połączenia z konta telefonicznego na wskazany numer lub poprzez aplikację obsługującą konto SIP na smartphonie.

W kolejce oczekujących nie można uruchomić komunikatów, jedynie usługa CC pozwala na ich obsługę.

Osoba oczekująca na połączenie z konsultantem słyszy melodię do momentu odebrania połączenia i nie zostanie wyrzucona przez system.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content