Kolejka oczekujących - Spikon

Kolejka oczekujących

28.45 zł

netto miesięcznie

Kolejki oczekujących to uproszczone kampanie wirtualnego Call Center

Kolejka oczekujących umożliwia dodzwonienie się nieograniczonej ilości osób na jeden numer telefonu w tym samym czasie.

Kolejki oczekujących

Ich podstawowe funkcje pozwalają na rozdzielanie połączeń przychodzących pomiędzy konsultantami. Rozdzielanie realizowane jest zgodnie ze zdefiniowanymi strategiami wyboru konsultantów. Drugą podstawową cechą jest możliwość zdefiniowania maksymalnego czasu wydzwaniania konsultantów.

Funkcjonalności

Metoda wybierania numeru: jednocześnie lub losowo


Obsługa połączen menu IVR

Czas wywoływania numeru

Obsługa numerów spoza sieci Spikon

Zarządzanie maksymalnym czasem oczekiwania w kolejce

Automatyczna zmiana wywoływanego numeru na kolejny w przypadku braku odpowiedzi

Funkcjonalności

Czas wywoływania numeru

Metoda wybierania numeru: jednocześnie lub losowo

Automatyczna zmiana numeru w przypadku braku odpowiedzi

Obsługa połączen menu IVR

Obsługa numerów spoza sieci Spikon

Zarządzanie maksymalnym czasem oczekiwania w kolejce

Korzyści

Aktualizacje

Stałe aktualizacje produktu

Lista kont telefonicznych

Wraz z ich statusami oraz numerami.

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie ze wszystkimi usługami.

Korzyści

Aktualizacje

Stałe aktualizacje produktu

Lista kont telefonicznych

Wraz z ich statusami oraz numerami.

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie ze wszystkimi usługami.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Tak, poprzez ustawienie przekierowania połączenia z konta telefonicznego na wskazany numer lub poprzez aplikację obsługującą konto SIP na smartphonie.

W kolejce oczekujących nie można uruchomić komunikatów, jedynie usługa CC pozwala na ich obsługę.

Osoba oczekująca na połączenie z konsultantem słyszy melodię do momentu odebrania połączenia i nie zostanie wyrzucona przez system.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Tak, poprzez ustawienie przekierowania połączenia z konta telefonicznego na wskazany numer lub poprzez aplikację obsługującą konto SIP na smartphonie.

W kolejce oczekujących nie można uruchomić komunikatów, jedynie usługa CC pozwala na ich obsługę.

Osoba oczekująca na połączenie z konsultantem słyszy melodię do momentu odebrania połączenia i nie zostanie wyrzucona przez system.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content