Nagrywanie połączeń - Spikon

Nagrywanie połączeń

Pojemność 1 GB

80,49 zł

netto miesięcznie

Pojemność 3 GB

153,66 zł

netto miesięcznie

Pojemność 2 GB

121,14 zł

netto miesięcznie

Wysyłanie na serwer FTP

194,31 zł

netto miesięcznie

Rejestrowanie rozmów telefonicznych

to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.

Rejestrowanie rozmów telefonicznych

to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.

Pojemność 1 GB

80,49 zł

netto miesięcznie

Pojemność 3 GB

153,66 zł

netto miesięcznie

Pojemność 2 GB

121,14 zł

netto miesięcznie

Wysyłanie na serwer FTP

194,31 zł

netto miesięcznie

Nagrywanie połączeń

Sprawdza się w Call Center, Contact Center, a także podczas ważnych telefonicznych rozmów biznesowych, podczas których zawierane są umowy. Rejestrowanie rozmów sprawdza się również w instytucjach, w których następuje rejestracja pacjentów i klientów lub kiedy zamawiane są towary lub usługi. Rejestrator połączeń wykorzystywany jest również na liniach interwencyjnych i serwisowych.

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Stały dostęp do aktualizacji aplikacji

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z pozostałymi usługami 

Zapisy audio rozmów z klientami

Dostępne w w bazie danych aplikacji

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Stały dostęp do aktualizacji aplikacji

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z pozostałymi usługami 

Zapisy audio rozmów z klientami

Dostępne w w bazie danych aplikacji

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content