Nagrywanie połączeń
Pojemność 1 GB
80,49 zł
netto miesięcznie
Pojemność 3 GB
153,66 zł
netto miesięcznie
Pojemność 2 GB
121,14 zł
netto miesięcznie
Wysyłanie na serwer FTP
194,31 zł
netto miesięcznie
Rejestrowanie rozmów telefonicznych
to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.
Rejestrowanie rozmów telefonicznych
to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.
Nagrywanie połączeń
Sprawdza się w Call Center, Contact Center, a także podczas ważnych telefonicznych rozmów biznesowych, podczas których zawierane są umowy. Rejestrowanie rozmów sprawdza się również w instytucjach, w których następuje rejestracja pacjentów i klientów lub kiedy zamawiane są towary lub usługi. Rejestrator połączeń wykorzystywany jest również na liniach interwencyjnych i serwisowych.