Nagrywanie połączeń

Pojemność 1 GB

80,49 zł

netto miesięcznie

Pojemność 3 GB

153,66 zł

netto miesięcznie

Pojemność 2 GB

121,14 zł

netto miesięcznie

Wysyłanie na serwer FTP

194,31 zł

netto miesięcznie

Rejestrowanie rozmów telefonicznych

to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.

Rejestrowanie rozmów telefonicznych

to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.

Pojemność 1 GB

80,49 zł

netto miesięcznie

Pojemność 3 GB

153,66 zł

netto miesięcznie

Pojemność 2 GB

121,14 zł

netto miesięcznie

Wysyłanie na serwer FTP

194,31 zł

netto miesięcznie

Nagrywanie połączeń

Sprawdza się w Call Center, Contact Center, a także podczas ważnych telefonicznych rozmów biznesowych, podczas których zawierane są umowy. Rejestrowanie rozmów sprawdza się również w instytucjach, w których następuje rejestracja pacjentów i klientów lub kiedy zamawiane są towary lub usługi. Rejestrator połączeń wykorzystywany jest również na liniach interwencyjnych i serwisowych.

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Stały dostęp do aktualizacji aplikacji

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z pozostałymi usługami 

Zapisy audio rozmów z klientami

Dostępne w w bazie danych aplikacji

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Stały dostęp do aktualizacji aplikacji

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z pozostałymi usługami 

Zapisy audio rozmów z klientami

Dostępne w w bazie danych aplikacji

Nagrywanie połączeń

Nagrywanie połączeń jest usługą niezwykle przydatną w wielu firmach, przede wszystkim takich, które prowadzą działy obsługi klienta. Rejestrator rozmów telefonicznych od Spikon pozwala zachować nagrania, ale też połączyć usługę z opcją komunikatów głosowych. Oznacza to, że specjalna informacja głosowa powiadomi Twojego rozmówcę o fakcie, że całe połączenie będzie nagrywane. Gwarantuje to firmie, że zachowa niezbędne kwestie bezpieczeństwa i legalności takiego działania.

Nagrywanie rozmów dotyczy oczywiście zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Każde nagranie zostaje zapisane (pojemność udostępnianej Ci przestrzeni pamięci zależna jest od wybranego pakietu) i pozostaje do odsłuchania w dowolnym momencie. O prawidłowość zapisu oraz późniejszego udostępniania plików dba skonfigurowana, wirtualna centrala IP.

Rejestrator rozmów telefonicznych – kiedy się sprawdzi?

Rejestrator rozmów telefonicznych to narzędzie wykorzystywane najczęściej w firmach pracujących na bazie programów typu call center. W takim przypadku bowiem bardzo często w trakcie połączenia podejmowane są różne decyzje, w tym wyrażane przez klienta zgody i potwierdzenia (na przykład zawarcia umowy). Nagranie takiej rozmowy stanowi wówczas fizyczne poświadczenie, że padły w jej czasie określone słowa.

Możliwość nagrywania rozmów telefonicznych jest również coraz częściej wykorzystywana przez wszelkiego rodzaju urzędy czy instytucje, które przeprowadzają wirtualne ankiety czy badania społeczne. Ponadto opcja wykorzystująca rejestrator rozmów jest stosowana również przez różne infolinie lub serwisy techniczne.

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że nagrywanie rozmów może obejmować także wideokonferencje, co jest szczególnie przydatne w szeroko pojmowanym biznesie. W sytuacji rozmów na temat kontraktów, współpracy czy dużych inwestycji, rejestracja takiego połączenia może okazać się wręcz decydująca – zwłaszcza wtedy, gdy rozmówca znajduje się daleko i wszelkie ustalenia są podejmowane właśnie drogą telefoniczną.

Nagrywanie rozmów – jakie daje korzyści?

Nagrywanie rozmów, poza oczywistym uzyskaniem dowodu przeprowadzonych ustaleń, w dużej mierze usprawnia także ogólną kontrolę komunikacji w firmie. Uprawnione do tego osoby mają dostęp do nagrań i mogą na bieżąco sprawdzać jakość przeprowadzanych rozmów czy też poprawność padających w ich czasie potwierdzeń i wniosków.

Zarejestrowane rozmowy telefoniczne możesz też wykorzystać jako swoiste archiwum promocyjne. Na podstawie odsłuchiwanych nagrań możliwe jest modyfikowanie dotychczasowych schematów rozmów, poprawianie treści ofertowych, a tym samym wydajniejsze prowadzenie sprzedaży czy też usprawnienie obsługi klienta w przyszłości.

Przewiń do góry Skip to content