Nagrywanie połączeń

Pojemność 1 GB

80,49 zł

netto miesięcznie

Pojemność 3 GB

153,66 zł

netto miesięcznie

Pojemność 2 GB

121,14 zł

netto miesięcznie

Wysyłanie na serwer FTP

194,31 zł

netto miesięcznie

Rejestrowanie rozmów telefonicznych

to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.

Rejestrowanie rozmów telefonicznych

to bardzo użyteczna usługa w wielu firmach, a zwłaszcza w działach obsługi klienta. Użytkownicy dzwoniący do firmy mogą zostać powiadomieni o tym, że rozmowa jest nagrywana. Specjalny komunikat usłyszą jeszcze przed odbiorem połączenia.

Pojemność 1 GB

80,49 zł

netto miesięcznie

Pojemność 3 GB

153,66 zł

netto miesięcznie

Pojemność 2 GB

121,14 zł

netto miesięcznie

Wysyłanie na serwer FTP

194,31 zł

netto miesięcznie

Nagrywanie połączeń

Sprawdza się w Call Center, Contact Center, a także podczas ważnych telefonicznych rozmów biznesowych, podczas których zawierane są umowy. Rejestrowanie rozmów sprawdza się również w instytucjach, w których następuje rejestracja pacjentów i klientów lub kiedy zamawiane są towary lub usługi. Rejestrator połączeń wykorzystywany jest również na liniach interwencyjnych i serwisowych.

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Stały dostęp do aktualizacji aplikacji

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z pozostałymi usługami 

Zapisy audio rozmów z klientami

Dostępne w w bazie danych aplikacji

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Stały dostęp do aktualizacji aplikacji

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z pozostałymi usługami 

Zapisy audio rozmów z klientami

Dostępne w w bazie danych aplikacji

Przewiń do góry Skip to content