Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system? - Spikon

Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze dane o każdym kliencie przedsiębiorstwa – pomoże w tym oprogramowanie call center CRM. Co umożliwia ten system i jakie są jego największe zalety?

System call center CRM – co to takiego?

Dla każdej firmy budowanie długotrwałej relacji z klientem ma priorytetowe znaczenie. To właśnie stali klienci generują największe zyski, a utrzymanie ich przy usługach lub produktach marki zapewnia większą stabilność i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa. Aby zadbać o swoich obecnych klientów i zbudować z nimi odpowiedni kontakt, konieczne jest prawidłowe zarządzanie relacjami – a do tego służy nowoczesny system CRM.

Jest to oprogramowanie umożliwiające stworzenie własnej bazy klientów wraz z najważniejszymi informacjami na ich temat – zarówno danymi teleadresowymi, jak i  związanymi z dotychczasowym kontaktem pomiędzy danym klientem a firmą. Można wykorzystać je w dowolnym celu, tworząc call center CRM, contact center CRM czy windykację CRM.

Do czego służy call center CRM?

System call center CRM to baza danych o klientach, którą wykorzystuje się w firmie przy każdym kontakcie z klientem marki. To w niej będzie znajdowała się pełna lista osób prywatnych lub firm, z którymi współpracuje przedsiębiorstwo, wraz z najważniejszymi informacjami na ich temat oraz historią dotychczasowego kontaktu. W efekcie można z łatwością zarządzać klientami i dbać o budowanie z nimi odpowiedniej relacji, nawet w dużych firmach o rozbudowanym systemie call center i setkach połączeń wykonywanych każdego dnia.

CRM usprawnia także pracę działu telemarketingu w firmie, ułatwiając pracownikom codzienne kontakty z klientami oraz umożliwiając ich przełożonym nadzór nad realizowanymi połączeniami. W efekcie rośnie skuteczność call center, a jego działania są bardziej uporządkowane.

Jakie są największe zalety systemu CRM?

CRM to nowoczesny system, bez którego trudno zadbać o odpowiednie relacje z klientami i partnerami biznesowymi. Do jego największych zalet należą:

– możliwość stworzenia własnej, dostosowanej do firmy bazy danych z wszelkimi ważnymi informacjami o klientach – danymi teleadresowymi, historią połączeń, numerem NIP oraz innymi danymi, które będą kluczowe przy kontakcie,

– prosty dostęp wszystkich upoważnionych pracowników do listy kontaktów firmy,

– umożliwienie budowania długotrwałej relacji z każdym klientem, stała kontrola nad realizowanymi połączeniami, dzięki czemu żaden kluczowy klient nie zostanie pominięty,

– prosty w obsłudze system call center CRM, nie trzeba przeprowadzać szkoleń, aby wdrożyć nowych pracowników.

System CRM pozwala uporządkować kompletną listę klientów firmy wraz z dotyczącymi ich informacjami, kluczowymi dla budowania z nimi trwałej relacji. Dzięki temu przedsiębiorstwo może dbać o wszystkich swoich partnerów, budując dużą, solidną sieć kontaktów.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content