SIP Trunk VoIP cena - Spikon

SIP Trunk

1 zł

netto miesięcznie

Usługa SIP Trunk

czyli Trakt SIP umożliwia wzbogacenie centrali telefonicznej o zupełnie nową funkcjonalność.

Każdy trakt SIP

może mieć przypisaną określoną pulę numerów w ilości od jednego do setek, w zależności od potrzeb.

Funkcjonalności

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach

Bezpośrednie i stałe połączenie

z platformą Spikon

Lista kont telefonicznych

oraz ich statusy

Funkcjonalności

Aktualizacje

Bieżące informacje o aktualizacjach

Bezpośrednie i stałe połączenie

z platformą Spikon

Lista kont telefonicznych

oraz ich statusy

Główne zalety usługi

Przydzielenie i utrzymanie

publicznych numerów telefonów z dowolnej strefy numeracyjnej.

Obsługa połączeń alarmowych.

Przydzielenie oraz utrzymanie numeracji zagranicznej.

Przydzielenie oraz utrzymanie

numerów telefonicznych od innych operatorów.

Nagrywanie połączeń głosowych.

Obsługa wielu połączeń jednocześnie.

Główne zalety usługi

Przydzielenie i utrzymanie

publicznych numerów telefonów z dowolnej strefy numeracyjnej.

Przydzielenie oraz utrzymanie

numerów telefonicznych od innych operatorów.

Nagrywanie połączeń głosowych.

Obsługa wielu połączeń jednocześnie.

Obsługa połączeń alarmowych.

Przydzielenie oraz utrzymanie numeracji zagranicznej.

SIP Trunk

Usługa SIP Trunk to rozwiązanie skierowane do firm, które obsługują naprawdę wielu klientów i potrzebują sprawnego, skutecznego wsparcia w tym zakresie. Jako swego rodzaju alternatywa dla tradycyjnie rozumianych linii telefonicznych, SIP Trunk zapewnia możliwość realizacji wielu połączeń jednocześnie, bez uszczerbku na jakości rozmów, przeciążeń sieci telekomunikacyjnej czy przerywania nawiązanych kontaktów.

 

SIP Trunk może całkowicie zastąpić standardową linię cyfrową ISDN lub stać się jej wydajnym uzupełnieniem dzięki wykorzystaniu techniki przesyłania głosu przez Internet. Z jakich rozwiązań korzysta SIP Trunk? VoIP, jako sprawdzona i znana już technologia jest z tą usługą nierozerwalnie związana i umożliwia wykorzystanie całej centrali VoIP. Wdrożenie jej do biznesu pozwala w znacznym stopniu ograniczyć koszty i poprawić funkcjonalność każdej firmy.

 

Jak działa SIP Trunk?

Usługa tego rodzaju jest realizowana w oparciu o protokół SIP (to jest Session Initation Protocol) oraz kanał wirtualny (Trunk). To oznacza, że SIP Trunk umożliwia prowadzenie wielokanałowych rozmów z transmisją głosu przez sieć. W praktyce użytkownicy mogą jednocześnie nawiązywać nawet kilkadziesiąt połączeń, bez konieczności usprawniania sprzętu telekomunikacyjnego.

 

Klient może zdecydować się na przypisanie mu dowolnej ilości numerów telefonów, w dodatku z każdej możliwej lokalizacji. To oznacza, że możesz wybrać numerację zgodną z siedzibą firmy lub też z innego miasta (z innej strefy). Na życzenie podłączyć można ponadto numery należące do telefonii komórkowej.

 

Dlaczego warto zdecydować się na SIP Trunk?

Ogromną zaletą SIP Trunk jest mobilność takiej technologii – w odróżnieniu od całej struktury analogicznych urządzeń telefonicznych, nie wiąże Cię w tym przypadku lokalizacja firmy. Z usługi możesz korzystać w dowolnym budynku czy mieście, a jedynym warunkiem jest po prostu dostęp do łącza internetowego.

 

Kolejny plus SIP Trunk? Cena! Dzięki oparciu o technologię VoIP koszty prowadzenia rozmów zostają natychmiastowo obniżone. Bez względu na to, ile połączeń w danym miesiącu zostanie wykonanych, przedsiębiorca płaci stałą opłatę operatorską. To ogromne udogodnienie i możliwość ponoszenia oszczędności w każdej firmie świadczącej usługi sprzedażowe, w tym prowadzącej działalność o charakterze Call Center. Dzięki stosowaniu VoIP połączenia o charakterze wewnętrznym, czyli pomiędzy działami czy po prostu pracownikami pozostają darmowe – z doświadczenia naszych Klientów wiemy, że sprzyja to poprawie komunikacji w firmie i znacznemu usprawnieniu organizacji oraz realizacji zadań.

 

Wykorzystując VoIP, SIP Trunk pozwala Ci na całkowitą kontrolę połączeń przychodzących i wychodzących, łącznie z podglądem danych kontaktowych rozmówców. Bez trudu usługę możemy połączyć z opcją IVR, by usprawnić przekazywanie rozmów do odpowiednich osób oraz zintegrować z systemem CRM. Nie ma również żadnych przeszkód do tego, by synchronizować SIP Trunk z wirtualnym faksem, by uzyskać samodzielną i całkowicie spersonalizowaną strukturę komunikacyjną w przedsiębiorstwie.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Jest usługą pozwalającą na połączenie centrali telefonicznej klienta z centralą Spikon, w celu wykonywania połączeń za naszym pośrednictwem.

Jako operator telekomunikacyjny nie zajmujemy się konfiguracją central telefonicznych klientów, udostępniamy jedynie dane do przeprowadzenia wskazanego procesu.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Jest usługą pozwalającą na połączenie centrali telefonicznej klienta z centralą Spikon, w celu wykonywania połączeń za naszym pośrednictwem.

Jako operator telekomunikacyjny nie zajmujemy się konfiguracją central telefonicznych klientów, udostępniamy jedynie dane do przeprowadzenia wskazanego procesu.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content