Konsultant Call Center

52,84 zł

netto miesięcznie

Twój klucz do efektywnej komunikacji

Konsultant Call Center to kluczowy składnik naszej usługi wirtualnego call center, zapewniający obsługę wielu kampanii z jednego stanowiska. Z elastycznymi trybami logowania, zróżnicowanymi opcjami przerw i możliwością definiowania poziomu kompetencji (skill), usługa oferuje niezrównaną kontrolę i elastyczność. Obsługa wielu kampanii, dynamiczna prezentacja numerów i dedykowana aplikacja 'Voicer' zwiększają wydajność i optymalizują komunikację z klientami. Poznaj potencjał, który niesie ze sobą Konsultant Call Center, i osiągnij nowy poziom efektywności w swoim biznesie.

Maksymalna wydajność

Podnieś efektywność do maksimum dzięki wszechstronności usługi "Konsultant Call Center". Z jednego stanowiska obsłuż wiele kampanii i zyskaj przewagę w komunikacji z klientami.

Funkcjonalności

Elastyczne tryby logowania

Wybierz pomiędzy stałym logowaniem a logowaniem manualnym, w zależności od potrzeb Twojego zespołu.

Obsługa wielu kampanii

Zarządzaj jedną lub wieloma kampaniami jednocześnie, dzięki naszej zintegrowanej platformie.

Wielorakie przerwy

Zarządzaj różnymi rodzajami przerw, aby zapewnić elastyczność i komfort pracy Twojego zespołu.

Dynamiczna prezentacja numeru

Automatyczna zmiana prezentowanego numeru w zależności od prowadzonej kampanii wychodzącej.

Definiowanie poziomu kompetencji

Określ poziom kompetencji konsultantów w celu zapewnienia odpowiedniego pracownika do właściwego zadania.

Dedykowana aplikacja Voicer

Użyj naszej dedykowanej aplikacji 'Voicer', aby maksymalnie usprawnić pracę konsultantów.

Funkcjonalności

Elastyczne tryby logowania

Wybierz pomiędzy stałym logowaniem a logowaniem manualnym, w zależności od potrzeb Twojego zespołu.

Wielorakie przerwy

Zarządzaj różnymi rodzajami przerw, aby zapewnić elastyczność i komfort pracy Twojego zespołu.

Definiowanie poziomu kompetencji

Określ poziom kompetencji konsultantów w celu zapewnienia odpowiedniego pracownika do właściwego zadania.

Obsługa wielu kampanii

Zarządzaj jedną lub wieloma kampaniami jednocześnie, dzięki naszej zintegrowanej platformie.

Dynamiczna prezentacja numeru

Automatyczna zmiana prezentowanego numeru w zależności od prowadzonej kampanii wychodzącej.

Dedykowana aplikacja Voicer

Użyj naszej dedykowanej aplikacji 'Voicer', aby maksymalnie usprawnić pracę konsultantów.

Korzyści

Zwiększona efektywność

Zarządzaj wszystkimi kampaniami z jednego miejsca, co znacznie zwiększa efektywność i oszczędza czas.

Skuteczniejsza komunikacja

Dzięki dynamicznej prezentacji numeru zawsze możesz dotrzeć do swoich klientów w odpowiedni sposób, co zwiększa skuteczność Twoich kampanii.

Lepsza obsługa klienta

Dopasowanie poziomu kompetencji konsultantów do zadania zapewnia najwyższą jakość obsługi dla klientów.

Usprawniona praca konsultanta

Nasza dedykowana aplikacja 'Voicer' to potężne narzędzie, które maksymalizuje wydajność konsultantów, ułatwiając zarządzanie połączeniami i kampaniami.

Większa elastyczność

Elastyczne tryby logowania i przerw gwarantują swobodę i wygodę dla Twojego zespołu, zwiększając satysfakcję z pracy.

Wzrost konkurencyjności

Korzystając z naszego Konsultanta Call Center, Twoja firma zyskuje przewagę konkurencyjną dzięki zwiększonej efektywności i lepszej obsłudze klienta.

Konsultant Call Center

Kim jest Konsultant Call Center? To osoba, której zadaniem jest efektywna obsługa połączeń, tak wychodzących, jak i przychodzących, z klientami danej firmy. Co istotne, może ona obsługiwać jednocześnie nawet kilka różnych kampanii. Oferta Spikon skierowana do pracowników realizujących działania tego rodzaju pozwala znacznie usprawnić codzienną pracę, zapewniając pełną wydajność codziennie podejmowanych obowiązków.

 

Co Spikon oferuje w ramach opcji Konsultant Call Center?

Opcja Konsultant Call Center pozwala planować i realizować pracę osób zajmujących się obsługą połączeń telefonicznych w sposób klarowny i wygodny – przede wszystkim dla nich samych.

Konsultant Call Center dostaje dostęp do bezpłatnej aplikacji Voicer. To tak naprawdę rozbudowany system teleinformatyczny, dzięki któremu możliwe jest obsługiwanie połączeń przychodzących i wychodzących w pełnym zakresie. Pracownik działu call center otrzymuje możliwość nagrywania i odtwarzania przeprowadzonych rozmów, czy też dysponuje listą kontaktów, z której wybiera poszczególne zlecenia na wykonanie połączeń.

Zaletą pakietu Konsultant Call Center jest możliwość wykorzystania go w więcej niż jednej kampanii call center. Dzięki opcji zalogowania na stałe, do konsultanta zawsze wysyłane są zlecenia połączeń z bieżącej kolejki klientów. Równie wygodne jest zarządzanie pracą większej grupy konsultantów call center – istnieje bowiem możliwość także ręcznego przydzielania im połączeń, na przykład zgodnie z ich kwalifikacjami czy kampanią, do której są przypisani.

 

Wygodna i wydajna praca

Jak zapewnić wygodne warunki do wydajnej pracy Twojemu zespołowi? Skrojona na miarę platforma Spikon jest odpowiedzią na wszystkie przeciwności występujące w pracy konsultanta call center! Jasny system przydzielania obowiązków, zarządzanie przerwami dla każdego pracownika, dostęp do bieżących aktualizacji, a także definiowanie zakresu kompetencji poszczególnych konsultantów szybko usprawnią pracę nawet najbardziej złożonych i licznych działów call center.

Korzyści

Zwiększona efektywność

Zarządzaj wszystkimi kampaniami z jednego miejsca, co znacznie zwiększa efektywność i oszczędza czas.

Lepsza obsługa klienta

Dopasowanie poziomu kompetencji konsultantów do zadania zapewnia najwyższą jakość obsługi dla klientów.

Większa elastyczność

Elastyczne tryby logowania i przerw gwarantują swobodę i wygodę dla Twojego zespołu, zwiększając satysfakcję z pracy.

Skuteczniejsza komunikacja

Dzięki dynamicznej prezentacji numeru zawsze możesz dotrzeć do swoich klientów w odpowiedni sposób, co zwiększa skuteczność Twoich kampanii.

Usprawniona praca konsultanta

Nasza dedykowana aplikacja 'Voicer' to potężne narzędzie, które maksymalizuje wydajność konsultantów, ułatwiając zarządzanie połączeniami i kampaniami.

Wzrost konkurencyjności

Korzystając z naszego Konsultanta Call Center, Twoja firma zyskuje przewagę konkurencyjną dzięki zwiększonej efektywności i lepszej obsłudze klienta.

Przewiń do góry Skip to content