Konsultant Call Center

52.84 zł

netto miesięcznie

Konsultant to dedykowana osoba do obsługi połączeń w ramach Call Center

W codziennej pracy Konsultanta Call Center pomoże darmowa aplikacja Voicer. Ułatwia ona (między innymi) logowanie, włączanie pauz oraz zmianą domyślnej Kampanii Call Center.

Konsultant Call Center

Konsultant Call Center odpowiada za przyjmowanie i realizowanie ruchu telefonicznego w ramach jednej lub wielu kampanii Call Center. Konto konsultanta jest powiązane z kontem telefonicznym w platformie Spikon.

Specyfikacja/funkcjonalności

Konsultant zalogowany na stałe zawsze otrzymuje połączenia z kolejki

Zarządzanie przerwami

Manualne logowanie pozwalajace na decydowanie, w którym momencie dany konsultant ma obsługiwać połączenia

Możliwość definiowania poziomu kompetencji konsultantów

Specyfikacja
/funkcjonalności

Zarządzanie przerwami

Możliwość definiowania poziomu kompetencji konsultantów

Konsultant zalogowany na stałe zawsze otrzymuje połączenia z kolejki

Manualne logowanie pozwalajace na decydowanie, w którym momencie dany konsultant ma obsługiwać połączenia

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Dostęp do najnowszych aktualizacji 

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z innymi usługami

Wydajność

Zwiększa wydajność pracy konsultantów

Konsultant Call Center

Kim jest Konsultant Call Center? To osoba, której zadaniem jest efektywna obsługa połączeń, tak wychodzących, jak i przychodzących, z klientami danej firmy. Co istotne, może ona obsługiwać jednocześnie nawet kilka różnych kampanii. Oferta Spikon skierowana do pracowników realizujących działania tego rodzaju pozwala znacznie usprawnić codzienną pracę, zapewniając pełną wydajność codziennie podejmowanych obowiązków.

 

Co Spikon oferuje w ramach opcji Konsultant Call Center?

Opcja Konsultant Call Center pozwala planować i realizować pracę osób zajmujących się obsługą połączeń telefonicznych w sposób klarowny i wygodny – przede wszystkim dla nich samych.

Konsultant Call Center dostaje dostęp do bezpłatnej aplikacji Voicer. To tak naprawdę rozbudowany system teleinformatyczny, dzięki któremu możliwe jest obsługiwanie połączeń przychodzących i wychodzących w pełnym zakresie. Pracownik działu call center otrzymuje możliwość nagrywania i odtwarzania przeprowadzonych rozmów, czy też dysponuje listą kontaktów, z której wybiera poszczególne zlecenia na wykonanie połączeń.

Zaletą pakietu Konsultant Call Center jest możliwość wykorzystania go w więcej niż jednej kampanii call center. Dzięki opcji zalogowania na stałe, do konsultanta zawsze wysyłane są zlecenia połączeń z bieżącej kolejki klientów. Równie wygodne jest zarządzanie pracą większej grupy konsultantów call center – istnieje bowiem możliwość także ręcznego przydzielania im połączeń, na przykład zgodnie z ich kwalifikacjami czy kampanią, do której są przypisani.

 

Wygodna i wydajna praca

Jak zapewnić wygodne warunki do wydajnej pracy Twojemu zespołowi? Skrojona na miarę platforma Spikon jest odpowiedzią na wszystkie przeciwności występujące w pracy konsultanta call center! Jasny system przydzielania obowiązków, zarządzanie przerwami dla każdego pracownika, dostęp do bieżących aktualizacji, a także definiowanie zakresu kompetencji poszczególnych konsultantów szybko usprawnią pracę nawet najbardziej złożonych i licznych działów call center.

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Dostęp do najnowszych aktualizacji 

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z innymi usługami

Wydajność

Zwiększa wydajność pracy konsultantów

Przewiń do góry Skip to content