Konsultant Call Center - Spikon

Konsultant Call Center

52.84 zł

netto miesięcznie

Konsultant to dedykowana osoba do obsługi połączeń w ramach Call Center

W codziennej pracy Konsultanta Call Center pomoże darmowa aplikacja Voicer. Ułatwia ona (między innymi) logowanie, włączanie pauz oraz zmianą domyślnej Kampanii Call Center.

Konsultant Call Center

Konsultant Call Center odpowiada za przyjmowanie i realizowanie ruchu telefonicznego w ramach jednej lub wielu kampanii Call Center. Konto konsultanta jest powiązane z kontem telefonicznym w platformie Spikon.

Specyfikacja/funkcjonalności

Konsultant zalogowany na stałe zawsze otrzymuje połączenia z kolejki

Zarządzanie przerwami

Manualne logowanie pozwalajace na decydowanie, w którym momencie dany konsultant ma obsługiwać połączenia

Możliwość definiowania poziomu kompetencji konsultantów

Specyfikacja
/funkcjonalności

Zarządzanie przerwami

Możliwość definiowania poziomu kompetencji konsultantów

Konsultant zalogowany na stałe zawsze otrzymuje połączenia z kolejki

Manualne logowanie pozwalajace na decydowanie, w którym momencie dany konsultant ma obsługiwać połączenia

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Dostęp do najnowszych aktualizacji 

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z innymi usługami

Wydajność

Zwiększa wydajność pracy konsultantów

Korzyści

Informacje o aktualizacjach

Dostęp do najnowszych aktualizacji 

Połączenie z platformą Spikon

Stałe połączenie z innymi usługami

Wydajność

Zwiększa wydajność pracy konsultantów

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2017 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content