Cennik Połączeń - Spikon

Cennik Połączeń

Połączenia krajowe

0 gr

wewnątrz sieci Spikon

5,7 gr

Stacjonarne krajowe

14,6 gr

Komórkowe krajowe

Stawki netto za minutę połączenia

Połączenia zagraniczne

Popularne kierunki

Flaga Rosji

+7 Rosja od

9 gr

Flaga Szwecji

+46 Szwecja od

3,4 gr

Flaga Węger

+36 Węgry od

3,3 gr

Flaga Rumunii

+40 Rumunia od

2,3 gr

Flaga Kanady

+1 Kanada od

2,3 gr

Flaga Niemiec

+49 Niemcy od

2,7 gr

Flaga Francji

+33 Francja od

4,3 gr

Flaga Słowacji

+421 Słowacja od

2,7 gr

Flaga USA

+1 USA od

4,5 gr

Flaga Wielkiej Brytani

+44 Wielka Brytania od

4 gr

Stawki netto za minutę połączenia

Sprawdź koszt połączenia

Poniższa wyszukiwarka umożliwia sprawdzenie ceny za minutę połączenia z wybranym numerem – wystarczy wybrać państwo oraz przynajmniej 4 początkowe cyfry numeru. W SPIKON wszystkie połączenia rozliczane są za każdą sekundę czasu trwania rozmowy!

Cennik połączeń obowiązujący od 1 września 2019 roku.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content