Blog

Zalety telefonii VOIP

Zalety telefonii VOIP

04 stycznia 2019

Drogie rozmowy telefoniczne? Uzależnienie od operatorów telekomunikacyjnych? Wysokie rachunki za rozmowy krajowe i zagraniczne? Te czasy już bezpowrotnie minęły! Rozwój technologii spowodował, że dziś możemy wykonywać połączenia przez Internet, co […]

Czytaj więcej
VoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie

VoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie

31 grudnia 2018

Firmy szukają oszczędności – to zupełnie naturalne. W firmach, w których wykonuje się wiele telefonów, świetnie sprawdza się telefonia VoIP – telefonia nowoczesna, internetowa, dzięki której można nie tylko wiele […]

Czytaj więcej
telefonii VoIP

Historia telefonii VOIP

15 grudnia 2018

Telefonia internetowa, VoIP, system Call center, telefon przez Internet – z pewnością zetknąłeś się już z tymi pojęciami. Dostępność telefonii VoIP jest już powszechna od dawna, jednak… co tak naprawdę […]

Czytaj więcej
Numer dostępowy w SPIKON

Numer dostępowy w SPIKON

10 maja 2015

Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej. Aktywacja usługi1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta […]

Czytaj więcej
Telefoniczny small talk

Telefoniczny small talk

01 kwietnia 2015

Czas masowego wysyłania kartek ze świątecznymi życzeniami uważamy za otwarty.  Czy także w Waszej firmie planujecie masowy kolportaż? Uwierzcie nam: nie warto, a przynajmniej nie do wszystkich. Większość właścicieli firm […]

Czytaj więcej
Techniki sprzedażowe, które warto wykorzystać w rozmowie telefonicznej

Techniki sprzedażowe, które warto wykorzystać w rozmowie telefonicznej

01 kwietnia 2015

Sposobów na dotarcie z naszą ofertą do serca rozmówcy jest naprawdę sporo. Wielu z Was ma z pewnością swoje sprawdzone techniki i styl działania, co jednak w żaden sposób nie […]

Czytaj więcej
Aplikacja Voicer - najnowsze narzędzie całkowicie ZA DARMO!

Aplikacja Voicer – najnowsze narzędzie całkowicie ZA DARMO!

12 marca 2015

Aplikacja Voicer dedykowana jest przede wszystkim konsultantom kampanii wirtualnego Call Center. Dając łatwy dostęp do najważniejszych funkcjonalności platformy ułatwia pracę i poprawia wydajność. Wyłączając część funkcjonalności ściśle dedykowanych działowi Call Center […]

Czytaj więcej
Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!

Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!

26 lutego 2015

Wyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy! Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi. Jak często to bywa w kwestii […]

Czytaj więcej
TOP usług, które możesz wykorzystać w firmowym telefonie

TOP usług, które możesz wykorzystać w firmowym telefonie

11 lutego 2015

Telefonia VoIP to jedna z najszybciej rozwijających się branż na rynku telekomunikacyjnym. To czym urzekła swoich dotychczasowych odbiorców, oprócz rzecz jasna niskich cen, to mnogość różnorakich usług oferowanych za nieduże […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content