Blog
Zalety telefonii VOIP
Drogie rozmowy telefoniczne? Uzależnienie od operatorów telekomunikacyjnych? Wysokie rachunki za rozmowy krajowe i zagraniczne? Te czasy już bezpowrotnie minęły! Rozwój technologii spowodował, że dziś możemy wykonywać połączenia przez Internet, co […]
Czytaj więcejVoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie
Firmy szukają oszczędności – to zupełnie naturalne. W firmach, w których wykonuje się wiele telefonów, świetnie sprawdza się telefonia VoIP – telefonia nowoczesna, internetowa, dzięki której można nie tylko wiele […]
Czytaj więcejHistoria telefonii VOIP
Telefonia internetowa, VoIP, system Call center, telefon przez Internet – z pewnością zetknąłeś się już z tymi pojęciami. Dostępność telefonii VoIP jest już powszechna od dawna, jednak… co tak naprawdę […]
Czytaj więcejNumer dostępowy w SPIKON
Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej. Aktywacja usługi1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta […]
Czytaj więcejTelefoniczny small talk
Czas masowego wysyłania kartek ze świątecznymi życzeniami uważamy za otwarty. Czy także w Waszej firmie planujecie masowy kolportaż? Uwierzcie nam: nie warto, a przynajmniej nie do wszystkich. Większość właścicieli firm […]
Czytaj więcejTechniki sprzedażowe, które warto wykorzystać w rozmowie telefonicznej
Sposobów na dotarcie z naszą ofertą do serca rozmówcy jest naprawdę sporo. Wielu z Was ma z pewnością swoje sprawdzone techniki i styl działania, co jednak w żaden sposób nie […]
Czytaj więcejAplikacja Voicer – najnowsze narzędzie całkowicie ZA DARMO!
Aplikacja Voicer dedykowana jest przede wszystkim konsultantom kampanii wirtualnego Call Center. Dając łatwy dostęp do najważniejszych funkcjonalności platformy ułatwia pracę i poprawia wydajność. Wyłączając część funkcjonalności ściśle dedykowanych działowi Call Center […]
Czytaj więcejKlient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!
Wyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy! Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi. Jak często to bywa w kwestii […]
Czytaj więcejTOP usług, które możesz wykorzystać w firmowym telefonie
Telefonia VoIP to jedna z najszybciej rozwijających się branż na rynku telekomunikacyjnym. To czym urzekła swoich dotychczasowych odbiorców, oprócz rzecz jasna niskich cen, to mnogość różnorakich usług oferowanych za nieduże […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 22
- Następne »