W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek! - Spikon

W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

Jeśli tylko zależy nam na tym, aby nasza firma podniosła skuteczność swojej sprzedaży, warto zastanowić się nad systemem call center. Należy jednak mieć na uwadze to, że musimy wybrać odpowiedniego dostawcę, dzięki któremu zastosowane zostaną najlepsze rozwiązania. Co zatem jest najważniejsze na tym polu?

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że system call center umożliwia zarówno sprzedaż telefoniczną, jak i funkcjonowania obsługi klienta oraz obsługi reklamacji. Klient zyskuje masę możliwości, a to pomaga nam w budowaniu naszego wizerunku. Warto jednak postawić na takie rozwiązania, które zapewnią prawidłowe działanie obsługi i skuteczną sprzedaż. Podczas wyboru systemy call center, najlepiej zwrócić uwagę na cztery poniższe aspekty.

Doświadczenie usługodawcy

Nie da się ukryć, że w wypadku oprogramowania call center, powinno zależeć nam zarówno na nowoczesności, jak i na skuteczności. Zacznijmy od sprawdzenia dostawców, którzy już przez pewien czas są obecni na rynku – sprawdźmy ich realizacje. Poczytajmy, jak wyglądają opinie poprzednich klientów. Pozwoli nam to upewnić się, że stawiamy na odpowiednią firmę. Doświadczenie jest tu istotne z uwagi na dostosowanie oferty, ale też obsługę klienta, czyli nas.

Co obejmuje oferta i z czego możemy skorzystać

Najlepiej, jeśli otrzymamy dostęp do najszerszej oferty, gdyż będziemy potrzebować szansy wyboru. Wszystko po to, aby całość była idealnie dopasowana do naszych wymagań. Tylko jeśli oprogramowanie ma dużą ilość elementów, a firma posiada sporą liczbę akcesoriów i sprzętów, system będzie mógł zostać odpowiednio dostosowany. Prawda jest taka, że to klucz do tego, aby firma mogła się rozwijać, a klienci otrzymywali najwyższy poziom obsługi.

Oferta elastyczna i dopasowana do naszych potrzeb

Dlaczego tak bardzo podkreśla się fakt, że program call center, który zakłada zarówno osprzętowania jak i system, musi być wyjątkowo dobrzy dostosowany do potrzeb? Najlepiej, jeśli usługodawca wyjdzie z inicjatywą i sam zapyta o nasze potrzeby. Będą to m.in. technologie, które będziemy chcieli wykorzystywać , a także liczba pracowników oraz obsługiwanych klientów. Firma powinna dzięki temu, powinna móc zaproponować nam rozwiązania, które w naszym wypadku okażą się najkorzystniejszymi. Miejmy na uwadze to, że renomowana firma, która specjalizuje się w systemach wirtualnych i urządzeniach call center, zawsze musi podchodzić do swoich klientów indywidualnie.

Kompleksowe wsparcie

Chociaż wydaje się, że etap zakupu i samej instalacji jest najważniejszy, o wiele istotniejsze okazuje się być to, jak wszystko funkcjonuje. Zdecydowanie warto zadbać o to, aby dostawca usług był ciągle do naszej dyspozycji. Nie tylko w momencie, kiedy dojdzie do awarii sprzętu, ale też w momencie, kiedy zajdzie konieczność poszerzenia oferty, chociażby pod względem dokupienia urządzeń, czy też rozbudowy systemu. Jeżeli okaże się, że nie możemy liczyć na taką pomoc, warto dwa razy zastanowić się przed podpisaniem umowy.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content