Centrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach - Spikon

Centrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach

W wielu firmach niezbędne jest zadbanie o efektywną oraz niedrogą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeżeli chcesz skorzystać z najefektywniejszego rozwiązania, doskonałym rozwiązaniem będzie technologia VOIP i centrala IP, która zapewni Ci nie tylko możliwość wykonywania połączeń przez Internet, ale również pozwoli na skorzystanie z wielu niezwykle przydatnych funkcji. Sprawdźmy, dlaczego centrala VOIP to hit 2019 roku!

Centrala IP, czyli telekomunikacja XXI wieku

Centrala IP to sposób na efektywniejszą i tańszą komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną w firmie – przede wszystkim ze względu na to, że połączenia jakie wykonujesz i odbierasz, odbywają się za pośrednictwem łącza internetowego. To jednak nie wszystko! Najchętniej wybieranym obecnie rozwiązaniem, oferowanym również przez SPIKON, jest wirtualna centrala telefoniczna, która działa w oparciu o serwery, zarządzane przez operatora. Co to oznacza w praktyce? To, że nie musisz tworzyć własnej serwerowni, instalować sprzętu i zmagać się z kilometrami kabli – jedyny sprzęt, jaki posiadasz w swojej firmie to telefony VOIP. To znaczna oszczędność czasu, miejsca i oczywiście pieniędzy.

To jednak wciąż nie wszystko – centrala VOIP zapewni Ci również lepszą jakość połączeń, niż tradycyjne, analogowe rozwiązania oraz umożliwi skorzystanie z ogromnej liczby funkcji, które znacznie usprawnią codzienne działania w Twojej firmie. Jakie to usługi?

Centrala IP PBX, czyli szeroki zakres usług dla Twojej firmy

Wirtualna centrala telefoniczna zapewni Ci wiele dodatkowych możliwości, które znacznie usprawnią komunikację w firmie, a także będą bardzo przydatne w zakresie obsługi klienta. Do tych najważniejszych usług, zaliczamy:

  • konta telefoniczne z publicznymi numerami, które wyposażone są w szereg funkcjonalności: pocztę głosową, przekierowanie połączeń czy billingi online,
  • wirtualne faksy, które pozwalają na wysyłanie i odbieranie faksów za pośrednictwem strony internetowej,
  • kolejkowanie połączeń, dzięki któremu możliwa będzie efektywniejsza obsługa wielu połączeń jednocześnie,
  • nagrywanie połączeń, a także ich bezproblemowe wyszukiwanie i odsłuchiwanie za pomocą specjalnego panelu,
  • dialer telefoniczny, który pozwala na automatyczne zestawianie połączeń od klientów,
  • konferencje głosowe, dzięki którym możliwe będzie prowadzenie rozmów przez kilka osób jednocześnie,
  • menu IVR, umożliwiające wybranie przez klienta pożądanej opcji poprzez wciśnięcie klawisza numerycznego,
  • specjalny system call center, usprawniający funkcjonowanie firmy i wiele innych.

Tak duża liczba funkcji i rozwiązań, z których możesz skorzystać, pozwoli Ci stworzyć sprawnie funkcjonujący zespół pracowników i zapewni im doskonałą komunikację – wewnętrzną oraz zewnętrzną. Dzięki temu łatwiej osiągniesz swoje cele biznesowe. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa centrala PBX i jaki jest pełen zakres jej funkcji, sprawdź system oferowany przez SPIKON – w tym miejscu!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content