Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy - Spikon

Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy

Technologia VOIP staje się w naszym kraju coraz bardziej popularna. Dzięki połączeniom wykonywanym za pośrednictwem łącz internetowych, możliwe jest znaczące podniesienie jakości świadczonych usług i zoptymalizowanie kosztów prowadzonej działalności. W SPIKON oferujemy nowoczesne centrale VOIP, które jeszcze bardziej usprawnią Twoje działania call center i pozwolą Ci zyskać wiele realnych korzyści. Jakich? Sprawdźmy!

Centrala VOIP – najważniejsze korzyści dla firm

Po pierwsze – Oszczędności

Skoro wspomnieliśmy na początku o optymalizacji kosztów, warto wybronić tę tezę. Centrala VOIP to przede wszystkim możliwość wykonywania i odbierania połączeń za pośrednictwem Internetu – jest to rozwiązanie nowoczesne, a przy tym o wiele mniej kosztowne niż usługi operatorów telefonii komórkowej czy stacjonarnej. Płacisz mniej za rozmowy, SMS-y, a w dodatku nie musisz kupować oraz instalować jakichkolwiek specjalistycznych urządzeń. Jedyne, w co możesz opcjonalnie zainwestować, to specjalne telefony VOIP, które będą sprawdzać się na przestrzeni lat – to długoletnia inwestycja, która bardzo szybko się zwróci.

Centrala IP, oferowana przez SPIKON, to usługi „w chmurze” – świadczone są one w oparciu o serwery należące do operatora, w związku z tym nie musisz budować własnej serwerowni. Co więcej – nie jesteś zmuszony do zmagania się z kilometrami kabli!

Po drugie – Usprawniona komunikacja

Dzięki centrali IP, masz pewność tego, że jakość połączeń wykonywanych przez Internet jest wyższa, a Twoi pracownicy zyskają nieograniczone możliwości związane z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki temu będą mogli komunikować się między sobą, a także z klientami – bez jakichkolwiek zakłóceń czy problemów. Usprawnienie komunikacji wynika również z wielu usług, jakie są świadczone w ramach centrali IP PBX.

Po trzecie – Liczne usługi dodatkowe

Korzystając z technologii VOIP, zyskasz możliwość skorzystania z licznych usług, które pomogą Ci w organizacji pracy oraz obsłudze klienta. Mowa tutaj m.in. o:

  • nagrywaniu połączeń,
  • tworzeniu kolejek oczekujących klientów,
  • przekierowaniu rozmów,
  • menu IVR,
  • wirtualnych faksach,
  • dialerze telefonicznym i wielu innych.

Jeżeli dodamy do tego specjalne oprogramowanie call center (system CRM), z którego również warto skorzystać, otrzymamy kompleksowy zestaw narzędzi, dzięki którym zwiększysz satysfakcję swoich klientów i zbudujesz lepszy wizerunek przedsiębiorstwa. A to tylko krok od większych przychodów i rozwoju firmy.

Po czwarte – Wygoda i łatwość użytkowania

Zarówno centrala PBX, jak również program call center od SPIKON, to rozwiązania bardzo intuicyjne, których obsługa przychodzi łatwo i bez konieczności organizowania specjalistycznych szkoleń. Co więcej – Twoi pracownicy mogą korzystać ze specjalnej aplikacji Voicer, która jeszcze bardziej ułatwia korzystanie ze wszystkich funkcji platformy SPIKON.

Po piąte – Bezpieczeństwo danych

Jako operatorzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy pragną zadbać o najwyższą jakość usług, zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych oraz niezawodność działania centrali VOIP. Dzięki temu możesz komunikować się z klientami o każdej porze i bez jakichkolwiek ograniczeń.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content