Centrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!

Centrala IP jest dziś rozwiązaniem dostępnym dla każdej firmy. Rozpowszechnienie tego rozwiązania w ostatnich latach sugeruje, że jest ono potrzebne wielu firmom. Kiedy i jak centrala IP może pomóc przedsiębiorstwu? Przede wszystkim centrala VoIP to rozwiązanie zapewniające oszczędności dla przedsiębiorstwa. Po drugie, centrala VoIP gwarantuje sprawne funkcjonowanie firmy.

Telefon w formie to konieczność

Prowadzenie firmy bez telefonu byłoby prawie niemożliwe i bardzo trudne. Bez względu na to, czy chodzi o duże przedsiębiorstwo w siedzibą w jednym lub w wielu miastach, czy o małą firmę, której pracownicy działają zazwyczaj w terenie, telefon jest niezastąpiony! To głównie dzięki niemu klienci kontaktują się z firmą. Innowacyjne rozwiązania, w tym szybkie łącza internetowe, umożliwiły stworzenie doskonałego systemu kontaktowania się klientów z firmą: szybkiego, niezawodnego, a przede wszystkim taniego.

Korzystaj z VoIP i oszczędzaj

Wielu telefonia VoIP wydaje się rozwiązaniem bardzo kosztownym. Owszem było tak jeszcze kilka lat temu. Na takie rozwiązanie mogły pozwolić sobie wyłącznie największe firmy i instytucje, które w szczególny sposób chciały dbać o swój wizerunek.  Rozwiązanie było kosztowne i wiązało się także ze zdobyciem specjalistycznej wiedzy lub zatrudnieniem specjalisty. Jednak, jak można się spodziewać, taki stan rzeczy nigdy nie trwa zbyt długo. Telefonia VoIP stawała się coraz popularniejsza, na rynku pojawiło się więcej firm ją oferujących, a to wszystko doprowadziło do znacznego zmniejszenia się cen. Oczywiście na dobrą cenę telefonii przez Internet miał także wpływ rozwój nowych technologii i powszechny dostęp do Internetu.

Rozpowszechnienie telefonii przez internet możliwe było dzięki:

  • powstawaniu nowych technologii,
  • powstawaniu nowych firm,
  • rozpowszechnieniu się Internetu,
  • tanim i szybkim połączeniom internetowym.

Centrala IP dostosowana do potrzeb firmy

Każda firma decydująca się na telefon stacjonarny z Internetem, może w dowolny sposób kompletować usługi, które są przydatne i potrzebne w przedsiębiorstwie.  A jakie są to usługi? Jest ich naprawdę wiele, a do najchętniej używanych zalicza się:

  • Wirtualny faks – zapewnia możliwość odbierania oraz wysyłania faksów przez internet. Wszystkie powiadomienia o nowym faksie wysyłane są na pocztę e-mail, dzięki czemu można być na bieżąco!
  • Kolejkowanie – umożliwia tworzenie kolejki osób oczekujących na połączenie. Klient zostaje poinformowany jak długo będzie musiał czekać na połączenie z pracownikiem firmy.
  • Nagrywanie rozmów – każda rozmowa jest nagrywana. Klient może zostać automatycznie poinformowany o tym przed połączeniem z pracownikiem firmy. Dzięki temu firma ma zabezpieczenie, zwłaszcza podczas ważnych rozmów, na których padają deklaracje i istotne ustalenia.

Dobre firmy zapewniają także różnorodne programy, które mogą pomóc w codziennej pracy: program do infolinii, program do obsługi klienta, call center crm, złoty numer telefonu, możliwość wykonywania telekonferencji SIP Trunk i wiele więcej!

Przewiń do góry Skip to content