Program do infolinii, do obsługi klienta - Spikon

Centrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!

Dzisiaj centrala IP to wygodne rozwiązanie dostępne dla każdej firmy. Rosnące w ciągu ostatnich lat zainteresowanie tego rodzaju systemem, który można traktować jak skuteczny program do obsługi klienta sugeruje, że jest on potrzebny wielu firmom. Kiedy i jak centrala IP może pomóc przedsiębiorstwu?

Przede wszystkim centrala VoIP to rozwiązanie zapewniające oszczędności dla przedsiębiorstwa. Po drugie, centrala VoIP gwarantuje sprawne funkcjonowanie firmy w każdej sytuacji.

Tani telefon firmowy i program dla infolinii

Prowadzenie działalności biznesowej bez firmowego telefonu wydaje się prawie niemożliwe, a w każdym razie bardzo trudne – bez względu na to, czy chodzi o duże przedsiębiorstwo z siedzibą w jednym lub wielu miastach, czy o małą firmę, w której pracownicy działają zazwyczaj w terenie. W każdym przypadku to telefon pozwala na wygodny i szybki kontakt z klientem. Innowacyjna technologia VoIP, wykorzystująca szybkie łącza internetowe, umożliwiła stworzenie doskonałego systemu komunikacji, który sprawdza się także jako program dla infolinii!

W przypadku standardowych, stacjonarnych telefonów koszty rosną niemalże z każdym wykonanym połączeniem. Jeśli prowadzisz telefoniczną obsługę klienta, comiesięczne rachunki stają się wyzwaniem finansowym. Spikon sprawia, że można to szybko zmienić, pozwalając w dalszym ciągu na kontaktowanie się szybko, niezawodnie i tanio!

Wykorzystanie VoIP do oszczędnego, telefonicznego programu obsługi klienta

Osoby, które nie miały jeszcze do czynienia z telefonią VoIP mają często wrażenie, że jest to technologia o tyle nowoczesna, co bardzo kosztowna. Owszem, było tak jeszcze kilka lat temu, kiedy na takie rozwiązanie mogły pozwolić sobie wyłącznie największe firmy i instytucje dbające w szczególny sposób o swój wizerunek. Wówczas technologia taka wiązała się ze zdobyciem specjalistycznej wiedzy czy też z koniecznością zatrudnienia specjalisty, który ją wdrażał i obsługiwał. Szybki rozwój Internetu i związanych z nim usług przyczynił się oczywiście do znacznego uproszczenia tak procedur, jak i obsługi. Doszło do tego, że coraz więcej operatorów oferowało tego rodzaju rozwiązania, co przyczyniło się do obniżenia kosztów – tak powstała tania telefonia przez Internet.

Centrala IP – sprawna obsługa firmy i infolinii

Centrala IP, wykorzystywana w przypadku telefonii VoIP umożliwia kompletowanie w dowolny sposób usług niezbędnych dla firmy. Jest ich naprawdę wiele, a do najchętniej używanych zalicza się:

  • Wirtualny faks – zapewnia możliwość odbierania oraz wysyłania faksów przez internet. Wszystkie powiadomienia o nowym faksie wysyłane są na pocztę e-mail, dzięki czemu można być na bieżąco!
  • Kolejka oczekujących – umożliwia tworzenie kolejki osób oczekujących na połączenie. Klient zostaje poinformowany jak długo będzie musiał czekać na połączenie z pracownikiem firmy.
  • Nagrywanie połączeń – każda rozmowa jest nagrywana. Klient może zostać automatycznie poinformowany o tym przed połączeniem z pracownikiem firmy. Dzięki temu firma ma zabezpieczenie, zwłaszcza podczas ważnych rozmów, na których padają deklaracje i istotne ustalenia.

Ponadto centrala IP ułatwia korzystanie z systemów, które mogą pomóc w codziennej pracy, takich jak: program do infolinii, program do obsługi klienta, call center, CRM, złoty numer telefonu czy możliwość wykonywania telekonferencji SIP Trunk i wiele więcej!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content