Blog
Narzędzia integracji SMS u polskiego operatora VoIP i ich zastosowanie w biznesie
Inwestycja w SIP Trunk to również korzyści finansowe. Szacuje się, że przedsiębiorstwa mogą zaoszczędzić nawet do 50% na kosztach połączeń dzięki optymalnemu wykorzystaniu infrastruktury internetowej. Współcześnie telefony VoIP oferują połączenia […]
Czytaj więcejCRM dla windykacji
Przy dużej liczbie klientów oraz zawieranych z nimi umów proces windykacji należności wymaga skrupulatnie prowadzonej dokumentacji. Ręczne, wręcz analogowe prowadzenie rejestru nie jest ani wydajne, ani wygodne. Oferowany przez nas […]
Czytaj więcejPołączenia VoIP — wszystko, co musisz o nich wiedzieć
Jak działają połączenia VoIP (Voice over Internet Protocol)? Są one w prosty sposób realizowane przez sieć Internet, co pozwala na całkowite wyeliminowanie konieczności tworzenia odrębnej, dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Jedyne, czego […]
Czytaj więcejCall center — kompendium wiedzy na temat telefonicznej obsługi klienta
Co znajdziesz w tym artykule: Call center, czyli królestwo nieprzerwanych telefonów Na czym polega idea call center? Czym są dane osobowe i jakie znaczenie mają w call center? Czego uczy […]
Czytaj więcejVoIP operator
Co znajdziesz w tym artykule: VoIP operator – co warto wiedzieć? Operator telekomunikacyjny – co warto wiedzieć? Telefonia VoIP Jak zostać operatorem VoIP VoIP operator – co warto wiedzieć? Ilu […]
Czytaj więcejUsługi VoIP
Co znajdziesz w tym artykule: Podstawowe usługi VoIP Zaawansowane usługi VoIP Call Center – usługa skrojona na miarę Usługi VoIP z każdym rokiem zyskują na popularności. Powodów takiego stanu rzeczy […]
Czytaj więcejRODO w Call Center
Co znajdziesz w tym artykule: Gdzie szukać regulacji? Ochrona danych osobowych a zgoda na telemarketing Co to znaczy zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kiedy ją pobrać? Podstawowe informacje w […]
Czytaj więcejJaki telefon VoIP wybrać?
Co znajdziesz w tym artykule: Telefon VoIP – na co zwrócić uwagę? Telefon VoIP – jak to działa? Rodzaje telefonów VoIP – przegląd Telefony VoIP godne polecenia – przegląd Usługa […]
Czytaj więcejNowości w Spikon – system uprawnień
W naszym Panelu Klienta możecie dostrzec nowe opcje w systemie uprawnień: możliwość dodawania sub-kont do konta głównego z określonymi uprawnieniami; przez uprawnienia należy rozumieć dostęp do określonego miejsca w panelu […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 23
- Następne »