Blog
Na czym polega lektor w menu głosowym?
Co znajdziesz w tym artykule: Lektor w menu głosowym – na czym to polega?Drzewo zapowiedzi głosowych – czy warto?Możliwości konfiguracyjneJakich błędów unikać? Lektor w menu głosowym to rozwiązanie, które większość […]
Czytaj więcejCzego nauczy Cię praca w call center?
Co znajdziesz w tym artykule: Opis rozmowy kwalifikacyjnej w call center Podstawowa etykieta biznesowa Czego możesz nauczyć się na szkoleniu? Telefoniczne odgrywanie ról Inne umiejętności, które zdobędziesz, pracując w call […]
Czytaj więcejW jakich branżach warto wdrożyć usługę call center?
Co znajdziesz w tym artykule: W jakich zawodach jest miejsce dla kampanii call center? Czym charakteryzuje się praca konsultanta call center? Coraz większe możliwości pracy zdalnej w domu? Jakie popularne […]
Czytaj więcejCzy warto wprowadzić skrypt rozmowy w call center?
Co znajdziesz w tym artykule: Skrypt rozmów – na czym to polega? Korzyści wynikające z wdrożenia skryptów Jak tworzyć skrypty? Czy skrypt rozmów wystarczy? W biznesie pierwsza rozmowa bywa kluczowa […]
Czytaj więcejJakie są najpopularniejsze techniki sprzedażowe w call center?
Co znajdziesz w tym artykule: Sposoby komunikacji w Call Center Zalety Kampanii Call Center Skuteczne działania sprzedażowe Rola pracowników Call Center Kluczowe techniki sprzedaży Metody sprzedaży z wykorzystaniem telefonu istnieją już […]
Czytaj więcejJak założyć wirtualne call center w rozwijającej się firmie?
Co znajdziesz w tym artykule: Czym jest wirtualne call center i jak działa? Jak szybko i sprawnie założyć call center? Dlaczego warto skorzystać z wirtualnej obsługi klienta? Jeśli prowadzisz własną […]
Czytaj więcejCzym jest marketing SMS – masowa wysyłka SMS?
Co znajdziesz w tym artykule: Co to jest marketing SMS? SMS wymaga zgody Dlaczego masowa wysyłka SMS jest skuteczna? Ożywienie kontaktu z klientem Rozprzestrzenianie się smartfonów i aplikacji stworzyło nowe […]
Czytaj więcejJak telefonia internetowa wspiera rozwój biznesu?
Internet – sieć, która zrewolucjonizowała telefonię Historia telefonii jest znacznie dłuższa niż historia Internetu. Jej korzenie sięgają lat osiemdziesiątych XIX wieku, tymczasem Internet pojawił się w życiu użytkowników niemal sto […]
Czytaj więcejJak działa kolejkowanie połączeń?
Co znajdziesz w tym artykule: Kolejka oczekujących – jak to działa? Kolejkowanie połączeń – korzyści Komunikacja – klient i pracownik Klient próbuje skontaktować się z firmą – biurem obsługi klienta […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 22
- Następne »