Usługi VoIP - Spikon

Usługi VoIP

Co znajdziesz w tym artykule:

Usługi VoIP z każdym rokiem zyskują na popularności. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka – wśród najważniejszych źródeł zainteresowania wypada wymienić choćby dużą konkurencyjność ofert oraz szeroką paletę możliwości. Na które funkcjonalności warto zwrócić szczególną uwagę? Poznaj najważniejsze z nich.

Podstawowe usługi VoIP

Główną cechą charakteryzującą usługi VoIP jest łatwość wdrożenia oraz intuicyjne korzystanie z poszczególnych opcji. Do podstawowych możliwości oferowanych przez operatorów zaliczają się:

  • numer VoIP – przypisany do usługi i konta telefonicznego; w niektórych przypadkach użytkownik może dysponować wieloma numerami, swobodnie nimi zarządzając,
  • numery wewnętrzne – krótkie i łatwe do zapamiętania numery ułatwiające przekierowanie i powiązanie z konkretnym kontem,
  • telekonferencja – usługa pozwalająca na jednoczesny kontakt od kilkunastu do kilkudziesięciu rozmówców,
  • wiadomości sms – możliwość wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych,
  • wirtualny faks – odbieranie faksów z poziomu strony www,
  • poczta głosowa – pozostawienie wiadomości w momencie, gdy użytkownik jest nieosiągalny, nieobecny albo prowadzi rozmowę.

Dodatkowym udogodnieniem dla klientów jest możliwość bezproblemowego przeniesienia dotychczasowego numeru. Najczęściej wystarczy jedynie podpisać zgodę, a wszystkimi formalnościami zajmie się operator.

Zaawansowane usługi VoIP

Dla dużych firm oraz użytkowników potrzebujących dodatkowych udogodnień przeznaczone są zaawansowane usługi VoIP. Na szczególną uwagę zasługują:

  • menu IVR, inaczej: drzewo zapowiedzi głosowych – pozwala na odpowiednie przekierowanie połączenia zgodnie z instrukcjami udzielanymi przez lektora,
  • SIP Trunk – usługa zapewniająca bezproblemową łączność wszystkich działów, zarówno w kraju, jak i za granicą,
  • masowa wysyłka wiadomości SMS – pomocna w działaniach marketingowych,
  • API – możliwość zdalnego połączenia się z platformą w celu modyfikowania i pobierania danych, na przykład informacji na temat klientów oraz wykonywania akcji,
  • CRM – zaawansowany system zarządzania klientami.

Wiele usług VoIP działa zdalnie i w chmurze, co stanowi znakomitą odpowiedź na wymogi teraźniejszości.

Call Center – usługa skrojona na miarę

Usługi VoIP to także szereg rozwiązań dla call center. Niewątpliwie przydatne okaże się menu IVR oraz nagrywanie wiadomości w poczcie głosowej, na tym jednak możliwości się nie kończą. Pod uwagę warto wziąć także:

  • dialer automatyczny – naddzwanianie połączeń wychodzących i kolejkowanie ich do konsultantów według określonego algorytmu,
  • ustalony system dystrybucji połączeń – przekazywanie połączeń przychodzących do wskazanych konsultantów,
  • kolejka oczekujących – dzięki której nieograniczona liczba klientów może dodzwonić się w tym samym czasie i oczekiwać na doradcę.

Dostępność różnego rodzaju usług VoIP otwiera szerokie możliwości biznesowe. Dzięki nim Twoja firma będzie bardziej profesjonalna. Wysokiej jakości obsługa sprawi, że to właśnie Twoja marka spełni oczekiwania klienta. Przy podejmowaniu kolejnych decyzji zakupowych z pewnością wybierze ją ponownie.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content