Nowości w Spikon - system uprawnień - Spikon

Nowości w Spikon – system uprawnień

W naszym Panelu Klienta możecie dostrzec nowe opcje w systemie uprawnień:

  • możliwość dodawania sub-kont do konta głównego z określonymi uprawnieniami;
  • przez uprawnienia należy rozumieć dostęp do określonego miejsca w panelu klienta oraz doprecyzowanie czy dane konto ma mieć możliwość dodawania, edycji czy też kasowania poszczególnych usług/ustawień;
  • w dużym uproszczeniu daje to możliwość przydzielenia dostępu dowolnej osobie do konkretnych funkcji w panelu klienta przy zablokowaniu pozostałych;
  • dodatkowo jest możliwość tworzenia tzw. grup usług oraz przydzielenia dostępu tylko do zarządzania konkretną grupą – umożliwia to wydzielenie działów firmy i przydzielenie kierownikom uprawnień do zarządzania zasobami tylko danego działu.

Więcej informacji możecie uzyskać poprzez kontakt mailowy: kontakt@spikon.pl, telefoniczny: +48 588 808 888 lub poprzez czat na stronie (fioletowy dymek w lewym dolnym rogu).

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content