Blog - Spikon

Blog

numery voip

Numery Voip

02 czerwca 2014

Numery VoIP posiadają konstrukcję tradycyjnych numerów stacjonarnych dobrze nam znanych operatorów. Korzystając z usług operatora Spikon mamy do dyspozycji numery VoIP z wszystkich 49 polskich stref numeracyjnych. Niezależnie od adresu zameldowania, aktualnej […]

Czytaj więcej
numery stacjonarne

Numery telefonów stacjonarnych

02 czerwca 2014

Numer telefonu stacjonarnego jest do tej pory wyznacznikiem wiarygodności firmy w oczach jej klientów. Wielu osobom bowiem nadal kojarzy się jasno z biurem stacjonarnym, placówką znajdującą się w konkretnym miejscu. […]

Czytaj więcej
Tanie call center

Tanie Call center

01 czerwca 2014

Call Center – wyznacznik XXI wieku Nowoczesne technologie, do których z pewnością można zaliczyć usługi call center, stały się niejako wyznacznikiem nowego, XXI wieku. Twój potencjalny klient jest człowiekiem zabieganym, […]

Czytaj więcej
tanie rozmowy call center

Tanie rozmowy call center

06 maja 2014

Jeszcze kilka lat temu nasze rozmowy telefoniczne były krótkie – szczególnie, gdy dzwoniliśmy za granicę. Działo się tak nie dlatego, że nie mieliśmy czasu czy ochoty rozmawiać. Problemem były zbyt […]

Czytaj więcej
platforma odr

Platforma ODR

06 maja 2014

Każdy może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej […]

Czytaj więcej
spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content