Blog
Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?
CRM to system, który w biznesie pozwala na sprawne zarządzanie relacjami z klientem. To swego rodzaju baza danych, która tworzy się w wyniku napływu informacji podczas kontaktu firmy z klientem. […]
Czytaj więcejCall center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?
Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco […]
Czytaj więcejCall center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?
Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze […]
Czytaj więcejCentrala VoIP czy analogowa – na jaką się zdecydować?
W każdej firmie stworzenie sprawnie działającej telekomunikacji to podstawa – dzięki temu możliwe jest zarówno szybkie porozumiewanie się pracowników między sobą, jak i kontakt z klientem. Sercem całego systemu jest […]
Czytaj więcejCentrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach
W wielu firmach niezbędne jest zadbanie o efektywną oraz niedrogą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeżeli chcesz skorzystać z najefektywniejszego rozwiązania, doskonałym rozwiązaniem będzie technologia VOIP i centrala IP, która zapewni […]
Czytaj więcej6 rozwiązań, które pozwolą Ci na szybszy rozwój call center
Jeżeli prowadzisz firmę call center albo posiadasz biuro obsługi klienta w swoim przedsiębiorstwie, z pewnością poszukujesz rozwiązań, dzięki którym uda Ci się znacząco podnieść efektywność swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie […]
Czytaj więcejCentrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy
Technologia VOIP staje się w naszym kraju coraz bardziej popularna. Dzięki połączeniom wykonywanym za pośrednictwem łącz internetowych, możliwe jest znaczące podniesienie jakości świadczonych usług i zoptymalizowanie kosztów prowadzonej działalności. W […]
Czytaj więcejCentrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!
Dzisiaj centrala IP to wygodne rozwiązanie dostępne dla każdej firmy. Rosnące w ciągu ostatnich lat zainteresowanie tego rodzaju systemem, który można traktować jak skuteczny program do obsługi klienta sugeruje, że […]
Czytaj więcejZdecyduj się na VoIP i nie trać klientów!
Bez względu na wielkość firmy, każdy klient jest ważny. Żadne przedsiębiorstwo nie chce tracić zainteresowania, zwłaszcza poprzez złą organizację pracy. Między innymi dlatego właśnie telefonia VoIP, a dokładniej rozwiązania, które […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 22
- Następne »