Blog

Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?

Call center CRM i Contact Center – czy różnią się od siebie?

04 października 2019

CRM to system, który w biznesie pozwala na sprawne zarządzanie relacjami z klientem. To swego rodzaju baza danych, która tworzy się w wyniku napływu informacji podczas kontaktu firmy z klientem. […]

Czytaj więcej
Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

Call center CRM – w jaki sposób pomoże Twojej firmie?

01 października 2019

Prowadzenie firmy call center wiąże się z wieloma wyzwaniami i trudnościami, którym trzeba stawić czoło. Nie powinno się jednak robić tego w pojedynkę, ale z pomocą nowoczesnego oprogramowania, które znacząco […]

Czytaj więcej
Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

Call center CRM – dlaczego warto zdecydować się na ten nowoczesny system?

16 września 2019

Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Aby było skuteczne, potrzebne jest stworzenie specjalnej bazy, w której będą znajdowały się najważniejsze […]

Czytaj więcej
centrala voip

Centrala VoIP czy analogowa – na jaką się zdecydować?

16 sierpnia 2019

W każdej firmie stworzenie sprawnie działającej telekomunikacji to podstawa – dzięki temu możliwe jest zarówno szybkie porozumiewanie się pracowników między sobą, jak i kontakt z klientem. Sercem całego systemu jest […]

Czytaj więcej
telefonia voip

Centrala IP, czyli hit 2019 roku w firmach

14 sierpnia 2019

W wielu firmach niezbędne jest zadbanie o efektywną oraz niedrogą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeżeli chcesz skorzystać z najefektywniejszego rozwiązania, doskonałym rozwiązaniem będzie technologia VOIP i centrala IP, która zapewni […]

Czytaj więcej
6 rozwiązań, które pozwolą Ci na szybszy rozwój call center

6 rozwiązań, które pozwolą Ci na szybszy rozwój call center

22 lipca 2019

Jeżeli prowadzisz firmę call center albo posiadasz biuro obsługi klienta w swoim przedsiębiorstwie, z pewnością poszukujesz rozwiązań, dzięki którym uda Ci się znacząco podnieść efektywność swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie […]

Czytaj więcej
Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy

Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy

16 lipca 2019

Technologia VOIP staje się w naszym kraju coraz bardziej popularna. Dzięki połączeniom wykonywanym za pośrednictwem łącz internetowych, możliwe jest znaczące podniesienie jakości świadczonych usług i zoptymalizowanie kosztów prowadzonej działalności. W […]

Czytaj więcej
Centrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!

Centrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!

16 lipca 2019

Dzisiaj centrala IP to wygodne rozwiązanie dostępne dla każdej firmy. Rosnące w ciągu ostatnich lat zainteresowanie tego rodzaju systemem, który można traktować jak skuteczny program do obsługi klienta sugeruje, że […]

Czytaj więcej
Zdecyduj się na VoIP i nie trać klientów!

Zdecyduj się na VoIP i nie trać klientów!

16 czerwca 2019

Bez względu na wielkość firmy, każdy klient jest ważny. Żadne przedsiębiorstwo nie chce tracić zainteresowania, zwłaszcza poprzez złą organizację pracy. Między innymi dlatego właśnie telefonia VoIP, a dokładniej rozwiązania, które […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content