Telefonia internetowa - Spikon

Telefonia internetowa

Internet – sieć, która zrewolucjonizowała telefonię

Historia telefonii jest znacznie dłużą niż historia Internetu. Jej korzenie sięgają lat osiemdziesiątych XIX wieku, podczas gdy historia Internetu zaczyna się mniej więcej sto lat później. Jednak to ten drugi zrewolucjonizował pierwszą, nadając jej zupełnie nowy wymiar. Możemy wręcz pokusić się o stwierdzenie, że Internet pozwolił telefonii rozwinąć skrzydła i pokonać granice przestrzenne, które jeszcze niedawno wydawały się nie do pokonania.

Telefon + Internet

Te dwa z pozoru obce sobie światy, połączyły wspólnie siły, aby dostarczać nam coraz lepszych, wygodniejszych i łatwiejszych w obsłudze rozwiązań. I tak właśnie powstała telefonia internetowa. Z jednej strony to wciąż telefonia, bo posiadasz własny numer stacjonarny. Ale z drugiej – to niezwykłe możliwości Internetu, ponieważ numer też możesz zabrać ze sobą wszędzie wraz ze swoim komputerem, gdzie tylko masz dostęp do sieci. Swój numer stacjonarny masz więc zawsze przy sobie, gdziekolwiek byś był, w jakimkolwiek zakątku świata. Zawsze jesteś po „drugiej stronie słuchawki”, zawsze do dyspozycji dla swoich klientów, kontrahentów czy znajomych. I, co bardzo ważne, nie musisz obawiać się o koszty wykonywanych czy odbieranych połączeń, bo opłaty nie zmieniają się, nawet gdy Ty zmieniasz miejsce, z jakiego rozmawiasz na najbardziej odległe zakątki naszego globu.

Czy takie rozwiązanie ma przyszłość?

Oczywiście, że tak i to przyszłość świetlaną. W praktyce telefonia internetowa wydaje się być przyszłością telekomunikacji. Łączy ona w sobie nowoczesne rozwiązania, z niskimi cenami oraz wysoką jakością świadczonych usług. Stosowane kodeki zapewniają niezwykle czystą barwę dźwięku, co przekłada się na komfort prowadzonych rozmów. I na takim właśnie komforcie wszystkim zależy. Poza tym telefonia internetowa wiąże się także z łatwością instalacji, brakiem długoterminowych umów, czy brakiem konieczności posiadania linii telefonicznej. Na dzień dzisiejszy jest więc to rozwiązanie doskonale wpisujące się w najbardziej rygorystyczne wymagania.

Sprawdź ofertę naszych usług na SPIKON Oferta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content