Telefonia internetowa - Spikon

Telefonia internetowa

Internet – sieć, która zrewolucjonizowała telefonię

Historia telefonii jest znacznie dłuższa niż historia Internetu. Jej korzenie sięgają lat osiemdziesiątych XIX wieku, tymczasem Internet pojawił się w życiu użytkowników niemal sto lat później. I nie da się ukryć, że wraz z nim przyszła rewolucja telefoniczna, dzięki której połączenia i rozmowy zyskały zupełnie nowy wymiar. Telefonia internetowa pozwoliła pokonać granice przestrzeni, które jeszcze do niedawna wydawały się nie do przeskoczenia!

Jak działa telefonia internetowa? Czyli telefon + Internet

Połączenie tradycyjnej telefonii z możliwościami sieci internetowej okazało się rozwiązaniem technologicznym, które w znacznym stopniu usprawniło komunikację, bez względu na odległość pomiędzy rozmówcami. Telefonia internetowa pozwala przy tym zachować standardy tej tradycyjnej – posiadasz w dalszym ciągu własny numer stacjonarny. Z drugiej strony możesz wykorzystać niezwykłe możliwości Internetu i zabrać ten numer tam, gdzie chcesz – byle tylko mieć dostęp do sieci.

Telefonia internetowa, którą można też nazywać telefonią VoIP, opiera się na połączeniach realizowanych za pośrednictwem protokołu internetowego, a dane głosowe są przekazywane dokładnie na tej samej zasadzie, co wszelkiego rodzaju pliki. Właśnie dzięki temu swój numer stacjonarny masz zawsze przy sobie, w dowolnym zakątku świata. Pozostajesz zatem do dyspozycji swoich klientów, kontrahentów czy znajomych. Co istotne, nie musisz obawiać się kosztów wykonywanych czy odbieranych połączeń. Opłaty nie zmieniają się nawet wtedy, gdy Ty zmieniasz miejsce prowadzenia rozmów.

Przyszłość telefonii internetowej dla biznesu

Z całą pewnością biznes może z zalet telefonii internetowej korzystać we właściwie każdej branży czy sektorze gospodarki. W praktyce telefonia VoIP wydaje się wręcz być przyszłością tak biznesu, jak i ogólnie postrzeganej telekomunikacji. To doskonałe połączenie pomiędzy wysoką jakością rozmów i niskimi kosztami eksploatacyjnymi.

Nie można również zapominać o bardzo prostej obsłudze, a do tego łatwej instalacji, przy której nie jest konieczne dokupowanie dodatkowego sprzętu. Użytkownik nie jest obarczony długoterminową umową abonencką i koniecznością instalacji sieci przewodów do standardowej, stacjonarnej linii telefonicznej. Mówiąc wprost, technologia telefonii internetowej może być właśnie tym, czego szukasz dla swojej firmy!

Sprawdź ofertę naszych usług na SPIKON Oferta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content