Telefonia IP - Spikon

Telefonia IP

Telefonia IP (ang. IP Telephony) wykorzystuje technologię VoIP, by zapewnić użytkownikowi wysoki poziom komunikacji za pomocą transmisji głosu. Stanowi przy tym rozwiązanie proste, do którego nie potrzebujesz specjalistycznego sprzętu, a jedynie dostępu do łącza internetowego. Innymi słowy do prawidłowego funkcjonowania wykorzystuje się tę samą sieć, której na co dzień używasz do typowej transmisji danych. To właśnie ta cecha odróżnia telefonię IP od tradycyjnie pojmowanej sieci telefonicznej typu stacjonarnego.

Działanie technologii VoIP w przypadku telefonii IP polega na przekonwertowaniu analogowego sygnału w sygnał cyfrowy. Musisz zatem zadbać tylko o to, by Internet w Twojej firmie sprostał zadaniu związanemu z przesyłem danych.

 Rozbudowana funkcjonalność telefonii IP

Wprowadzenie i używanie telefonii IP w przedsiębiorstwie wiąże się z dostępem do znacznie rozbudowanej funkcjonalności. W dużej mierze technologia o takim charakterze jest ceniona za możliwości dopasowania poszczególnych opcji pod oczekiwania i zapotrzebowanie Klienta.

W przypadku przedsiębiorstw, gdzie utrzymanie komunikacji telefonicznej jest istotne i niezbędne, Klient otrzymuje dostęp do rozbudowanych raportów, jak również monitoringu w czasie rzeczywistym. Dysponowanie danymi zestawionymi w jednym miejscu jest nie tylko wygodne, ale ostatecznie pozwala również zaoszczędzić czas i usprawnić kontrolę realizowanych działań firmowych.

Centrala telefonii IP dostępna w naszej ofercie usługowej może zostać zintegrowana z pozostałymi elementami obsługi oferowanej przez Spikon. Wszystko dzięki zastosowaniu funkcji SIP Trunk.

Dlaczego telefonia IP się opłaca?

Mówiąc o telefonii IP mamy na myśli nie tylko możliwości wygodnego komunikowania się. Tutaj rozpatrywać należy także kwestię opłacalności takiego rozwiązania. Optymalizacja kosztów wynikająca z wprowadzenia technologii VoIP jest widoczna chociażby przy rozliczaniu pojedynczych rozmów, które dzięki łączu internetowemu stają się kilkunastokrotnie tańsze, aniżeli w przypadku analogowych połączeń.

Chociaż do obsługi telefonii tego rodzaju polecane są odpowiednio przystosowane aparaty telefoniczne IP, to dzięki VoIP Klient może też skorzystać z innych form użytkowania – takich jak specjalne systemy czy też aplikacje, dzięki którym funkcję tradycyjnie rozumianego telefonu można uruchomić na komputerze czy smartfonie. A to oznacza, że nie musisz martwić się dłużej skomplikowanym okablowaniem biura, utrzymaniem linii i urządzeń telekomunikacyjnych.

Bezpieczeństwo i kontrola

W Twojej firmie wykorzystujesz inne systemy lub programy biznesowe? Ich zintegrowanie z telefonią IP będzie proste i efektywne – możemy nawet zsynchronizować ją z CRM, co sprawi, że utrzymanie poprawnych kontaktów z kontrahentami będzie jeszcze wygodniejsze i łatwiejsze do bieżącego kontrolowania. Bez trudu będziesz też korzystać z takich usług, jak telekonferencje czy wirtualny faks. Nie jest istotne, czy prowadzisz niewielką firmę, czy też zarządzasz większą korporacją – szybko zauważysz, że przejście na telefonię IP przynosi korzyści!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content