Blog

Telefoniczna obsługa klienta z platformą SPIKON w kilku prostych krokach

Telefoniczna obsługa klienta z platformą SPIKON w kilku prostych krokach.

18 lipca 2014

W tym krótkim przewodniku, w kilku prostych krokach zobaczą państwo w jaki sposób stworzyć infolinię telefoniczną z drzewem zapowiedzi (Menu IVR) korzystając z panelu klienta platformy SPIKON. Niejednokrotnie dzwoniąc na […]

Czytaj więcej
5 zasad telemarketingu w małej firmie

5 zasad telemarketingu w małej firmie

15 lipca 2014

Duże firmy call center mają określone zasady działania, zwroty i procedury postępowania z różnymi typami klienta. W dużych firmach rządzą duże ilości – szeroki zasięg. W dużej liczbie wydzwonionych klientów […]

Czytaj więcej
Telefoniczna obsługa klienta na najwyższym poziomie

Telefoniczna obsługa klienta na najwyższym poziomie cz. 1

15 lipca 2014

Telefoniczna obsługa klienta W dzisiejszych czasach nie ma szans na stworzenie sprawnego biznesu bez odpowiedniej jakości obsługi klienta. Co istotne, telefoniczny kontakt z klientem jest dość specyficzną formą usługi, różniącą […]

Czytaj więcej
wirtualne call center

Wirtualne Call Center w Spikon

08 czerwca 2014

System Call Center w chmurze. Wirtualne Call Center w platformie Spikon to rozwiązanie minimalizujące koszty związane z jego działaniem i utrzymaniem. Brak opłat aktywacyjnych oraz niskie i bardzo konkurencyjne koszty […]

Czytaj więcej
voip na abonament

Voip na abonament

02 czerwca 2014

VoIP na abonament to przede wszystkim pakiet minut oraz usług w cenie korzystniejszej niż w przypadku oferty przedpłatowej (prepaid). Zyskujemy możliwość dopasowania oferty do ilości wykonywanych połączeń. Dzięki takiemu rozwiązaniu […]

Czytaj więcej
numery voip

Numery Voip

02 czerwca 2014

Numery VoIP posiadają konstrukcję tradycyjnych numerów stacjonarnych dobrze nam znanych operatorów. Korzystając z usług operatora Spikon mamy do dyspozycji numery VoIP z wszystkich 49 polskich stref numeracyjnych. Niezależnie od adresu zameldowania, aktualnej […]

Czytaj więcej
numery stacjonarne

Numery telefonów stacjonarnych

02 czerwca 2014

Numer telefonu stacjonarnego jest do tej pory wyznacznikiem wiarygodności firmy w oczach jej klientów. Wielu osobom bowiem nadal kojarzy się jasno z biurem stacjonarnym, placówką znajdującą się w konkretnym miejscu. […]

Czytaj więcej
Tanie call center

Tanie Call center

01 czerwca 2014

Call Center – wyznacznik XXI wieku Nowoczesne technologie, do których z pewnością można zaliczyć usługi call center, stały się niejako wyznacznikiem nowego, XXI wieku. Twój potencjalny klient jest człowiekiem zabieganym, […]

Czytaj więcej
tanie rozmowy call center

Tanie rozmowy call center

06 maja 2014

Jeszcze kilka lat temu nasze rozmowy telefoniczne były krótkie – szczególnie, gdy dzwoniliśmy za granicę. Działo się tak nie dlatego, że nie mieliśmy czasu czy ochoty rozmawiać. Problemem były zbyt […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content