Klasyczny aparat telefoniczny i VoIP - to możliwe! - Spikon

Klasyczny aparat telefoniczny i VoIP – to możliwe!

Korzystanie z usług telefonii internetowej (VoIP) nie zawsze musi wiązać się z zakupem nowego aparatu telefonicznego. Jeżeli jesteście Państwo w posiadaniu urządzenia, do którego zwyczajnie się przyzwyczailiście, bądź posiada niezbędne funkcjonalności, bez których praca okaże się niemożliwa warto rozważyć zakup bramki VoIP. Umożliwi nam ona podłączenie klasycznego aparatu PSTN do nowoczesnej telefonii internetowej.

Dostępne urządzenia posiadają na ogół port FXS z gniazdem RJ-11 do podłączenia klasycznego aparatu telefonicznego, oraz port WAN do podłączenia internetu (najczęściej RJ-45). Naturalnie dostępne są również bramki zaopatrzone w bardziej zaawansowane funkcjonalności. Do najpopularniejszych urządzeń tego typu zaliczamy modele: Linksys PAP2T oraz jej następcę CISCO SPA112 (koszt w granicach 150zł). W komplecie znajdziemy przewód do połączenia z siecią jak również zasilacz.

Wystarczy skonfigurować bramkę pod konto w Spikonie i podłączyć telefon stacjonarny by móc korzystać z dobroci jakie oferuje telefonia internetowa.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content