Autokonfiguracja - Czyli jak zyskać więcej czasu - Spikon

Autokonfiguracja – Czyli jak zyskać więcej czasu

W czasach nastawionych na rozwój technologiczny i ciągłą pogoń za pieniądzem istotnym czynnikiem jest czas.
Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie w liczącym 100 konsultantów Call Center należy dodać po 10 wpisów do książki telefonicznej każdego z aparatów telefonicznych. Nie trudno się domyślić, że taki proces może pochłonąć mnóstwo czasu. Gdy dodatkowo na każdym z aparatów należałoby zmienić priorytet używanych kodeków, hasło administratora czy nawet przypisać inny dzwonek musielibyśmy spędzić kilka godzin wykonując powyższe czynności. A na końcu kierownik powiedziałby: „a dodajmy jeszcze po dwa numery!”. Wściekłość a zarazem bezradność, która by nas ogarnęła byłaby nie do zniesienia.

Tutaj z pomocą przychodzi dostępna w Spikonie funkcja Autokonfiguracji.

Celem automatycznej konfiguracji jest ułatwienie procesu zmian na zainstalowanych przystawkach. Nie musimy zagłębiać się w szczegółowe dane wymagane do rejestracji przystawki w Spikonie, pola te zostaną uzupełnione automatycznie podczas Auto-provisioningu. Z poziomu panelu administratora zyskujemy możliwość modyfikacji ustawień aparatów telefonicznych znajdujących się nawet po drugiej stronie kuli ziemskiej.

Odnosząc się do przykładu z pierwszego akapitu, dopisujemy w wybranej Książce telefonicznej dostępnej z poziomu panelu administracyjnego Spikonu otrzymane od kierownika dwa nowe kontakty a następnie wybieramy z menu pozycję 'Ustawienia i dodatki’ / ’Autokonfiguracja’ i klikamy opcję 'Aktualizacja i restart wszystkich aparatów’, voila! Zaoszczędziliśmy tym samym mnóstwo czasu i nerwów a jak głosi popularne powiedzenie ’czas to pieniądz!’. Naturalnie aktualizację możemy przeprowadzić dla każdego aparatu z osobna.

Spikon sukcesywnie rozwija dział autokonfiguracji. Z czasem pojawiać się będą kolejne modele aparatów IP. Aktualnie do dyspozycji użytkownika jest cała pula popularnych telefonów firmy Yealink, w tym cenione przez użytkowników modele T20P oraz T22P.

Ustawienia, które możemy zautomatyzować to m.in.:

  • język graficznego interfejsu użytkownika
  • hasło użytkownika oraz administratora
  • adres serwera czasu
  • strefę czasowa
  • priorytety kodeków audio
  • dzwonek użytkownika
  • Zaawansowane opcje połączeń:
    • połączenia oczekujące
    • detekcję mowy
    • generację szumów
    • kancelację echa
    • czas oczekiwania przed wybraniem numeru

W przypadku gdy napotkamy problem podczas ustawień urządzenia, Spikon oferuje zdalną pomoc. Gdy posiadają Państwo aparat IP, który nie znajduje się na liście autokonfiguracji a jest zaopatrzony w taką funkcję, prosimy o kontakt. Po pozytywnym rozpatrzeniu dodamy Państwa model telefonu do listy urządzeń.

Zapraszamy do skorzystania z usługi. Dokładna instrukcja na przykładzie aparatu Yealink SIP-T20P została zamieszczona na naszej stronie internetowej: https://spikon.pl w dziale 'Pomoc’/’Instrukcje konfiguracji’/ ’Autokonfiguracja (Auto Provision) – instrukcja obsługi na przykładzie aparatu Yealink SIP-T20P

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content