Blog
Autokonfiguracja – Czyli jak zyskać więcej czasu
W czasach nastawionych na rozwój technologiczny i ciągłą pogoń za pieniądzem istotnym czynnikiem jest czas.Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie w liczącym 100 konsultantów Call Center należy dodać po 10 wpisów do […]
Czytaj więcejPotencjał i możliwości branży call center
Branża call center rozwija się w naszym kraju niezwykle dynamicznie, a możliwości jakie daje polska gospodarka mogą pozytywnie wpłynąć na dalszy wzrost znaczenia rodzimych firm na arenie międzynarodowej. Wzrost widać […]
Czytaj więcejJakie korzyści przynosi korzystanie z VoIP
Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to […]
Czytaj więcej„Wspaniała Czwórka” Spikona
Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to […]
Czytaj więcejDzień dobry, nazywam się VoIP
Mnóstwo źródeł podaje, iż pierwszy telefon elektryczny został wynaleziony przez Szkota Alexandra Grahama Bella z zawodu logopedę i nauczyciela muzyki. Jednakże gdy zagłębimy się w historię tego jakże rewolucyjnego wynalazku […]
Czytaj więcejKiedy możesz nagrywać rozmowy telefoniczne
Jedną z najczęstszych form komunikacji pomiędzy firmą a jej klientem jest rozmowa telefoniczna. Jeżeli zastanawiałeś się kiedyś nad nagrywaniem połączeń do celu poprawy jakości obsługi klienta, do celów szkoleniowych, lub […]
Czytaj więcejSavoir-vivre w rozmowach służbowych
Porad marketingowych i sprzedażowych w sieci znajdziemy całą masę. Pytanie ile mają one tak naprawdę wspólnego z dobrymi manierami i kulturą osobistą, która również może odgrywać sporą rolę w kwestii […]
Czytaj więcejFakty i mity o telefonii VoIP
Telefonia internetowa VoIP to masa plusów i kilka minusów, ale nie podlega dyskusji fakt, że VoIP to przyszłość, a telefonia analogowa zostanie na zawsze wyparta i zapomniana. Nie jest to […]
Czytaj więcejCold call, czyli telefon pierwszego kontaktu
Prawdopodobnie część z Was nie wie czym jest cold call, dlatego zaczniemy od wyjaśnienia tego terminu. Cold call to nic innego jak telefonowanie w celach biznesowych do osób, których nie […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- Następne »