Blog

Autokonfiguracja - Czyli jak zyskać więcej czasu

Autokonfiguracja – Czyli jak zyskać więcej czasu

18 września 2014

W czasach nastawionych na rozwój technologiczny i ciągłą pogoń za pieniądzem istotnym czynnikiem jest czas.Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie w liczącym 100 konsultantów Call Center należy dodać po 10 wpisów do […]

Czytaj więcej
Potencjał i możliwości branży call center

Potencjał i możliwości branży call center

17 września 2014

Branża call center rozwija się w naszym kraju niezwykle dynamicznie, a możliwości jakie daje polska gospodarka mogą pozytywnie wpłynąć na dalszy wzrost znaczenia rodzimych firm na arenie międzynarodowej. Wzrost widać […]

Czytaj więcej
Jakie korzyści przynosi korzystanie z VoIP

Jakie korzyści przynosi korzystanie z VoIP

09 września 2014

Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to […]

Czytaj więcej
„Wspaniała Czwórka” Spikona

„Wspaniała Czwórka” Spikona

29 sierpnia 2014

Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to […]

Czytaj więcej
Dzień dobry, nazywam się VoIP

Dzień dobry, nazywam się VoIP

27 sierpnia 2014

Mnóstwo źródeł podaje, iż pierwszy telefon elektryczny został wynaleziony przez Szkota Alexandra Grahama Bella z zawodu logopedę i nauczyciela muzyki. Jednakże gdy zagłębimy się w historię tego jakże rewolucyjnego wynalazku […]

Czytaj więcej
Kiedy możesz nagrywać rozmowy telefoniczne

Kiedy możesz nagrywać rozmowy telefoniczne

14 sierpnia 2014

Jedną z najczęstszych form komunikacji pomiędzy firmą a jej klientem jest rozmowa telefoniczna. Jeżeli zastanawiałeś się kiedyś nad nagrywaniem połączeń do celu poprawy jakości obsługi klienta, do celów szkoleniowych, lub […]

Czytaj więcej
Savoir-vivre w rozmowach służbowych

Savoir-vivre w rozmowach służbowych

11 sierpnia 2014

Porad marketingowych i sprzedażowych w sieci znajdziemy całą masę. Pytanie ile mają one tak naprawdę wspólnego z dobrymi manierami i kulturą osobistą, która również może odgrywać sporą rolę w kwestii […]

Czytaj więcej
Fakty i mity o telefonii VoIP

Fakty i mity o telefonii VoIP

01 sierpnia 2014

Telefonia internetowa VoIP to masa plusów i kilka minusów, ale nie podlega dyskusji fakt, że VoIP to przyszłość, a telefonia analogowa zostanie na zawsze wyparta i zapomniana. Nie jest to […]

Czytaj więcej
Cold call, czyli telefon pierwszego kontaktu

Cold call, czyli telefon pierwszego kontaktu

25 lipca 2014

Prawdopodobnie część z Was nie wie czym jest cold call, dlatego zaczniemy od wyjaśnienia tego terminu. Cold call to nic innego jak telefonowanie w celach biznesowych do osób, których nie […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content