VOIP W SKLEPIE INTERNETOWYM - Spikon

VOIP W SKLEPIE INTERNETOWYM

Sklep internetowy z punktu widzenia osoby dokonującej zakupu może wydawać się biznesem dość prostym do zbudowania i prowadzenia. Otóż nic bardziej mylnego. Cały proces sprzedaży, kontaktu z klientem, polityka związana ze zwrotami itp. to niezwykle skomplikowane działania, w których łatwo się zgubić, a co gorsza utracić kontakt z klientem na poziomie, jaki sobie zakładaliśmy.
I tu z pomocą również może przyjść technologia VoIP.



W pierwszej kolejności VoIP to przede wszystkim optymalizacja kosztów. Dla każdego biznesu jest to rzecz niezmiernie ważna, a przy dużej ilości połączeń można tu wiele zaoszczędzić. Po drugie, nasz telefon stacjonarny możemy zabrać w każde miejsce, a podłączenie do sieci (czy to sieci domowej czy w telefonie komórkowym) pozwoli cieszyć się nam pełną mobilnością.

Jeżeli Twój sklep jest naprawdę duży, to możesz również wprowadzić podział na działy lub specjalizacje, co zapewni lepszy i bezpośredni kontakt Twojego klienta z kompetentną osobą w odpowiednim dziale np. reklamacji, wsparcia, czy jednym z działów produktowych. Tu również przydadzą się dodatkowe usługi takie jak złoty numer telefonu, kolejka połączeń czy nagrywanie rozmów.

W przypadku sklepów internetowych oraz innych firm handlowych zauważamy coraz większe zainteresowanie rozwiązaniami z zakresu telefonii IP, szczególnie w sektorze mikro i małych przedsiębiorstw oraz start-upów, które dążą do podtrzymania niskich kosztów i wysokiej elastyczności w podejmowaniu zobowiązań.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content