NIEWYKORZYSTANY POTENCJAŁ VOIP - Spikon

NIEWYKORZYSTANY POTENCJAŁ VOIP

Według zeszłorocznych badań ponad 60% Polaków posiada dostęp do sieci internetowej i jest to głównie dostęp ze stałego łącza.  Co istotne, coraz więcej czasu spędzamy w sieci. W ostatnim 2013 roku korzystaliśmy z Internetu średnio prawie 15 godzin tygodniowo.





Po co wchodzimy do sieci?

Korzystając z Internetu najczęściej zaglądamy na skrzynkę pocztową, komunikatory internetowe i media społecznościowe.
Co ciekawe, prawie połowa z użytkowników sieci prowadzi rozmowy telefoniczne przez Internet, a przynajmniej tak deklaruje.
Jest to o tyle zaskakujące, iż inne badania wykazują jednocześnie małą świadomość funkcjonowania technologii VOIP.
W perspektywie całego rynku telekomunikacyjnego jest to technologia, którą można uznać za nadal rozwijającą się. VOIP pomimo niezwykle dynamicznego rozwoju używany jest jedynie przez 3% ankietowanych.

Kim jest statystyczny klient indywidualny VOIP?

Oprócz szeroko pojętego biznesu i administracji publicznej z telefonii IP korzystają również klienci indywidualni.
Demograficzne rozłożenie klientów usług telekomunikacyjnych można bezpośrednio przełożyć na wyniki badań wskazujące procent osób korzystających z sieci w różnych kategoriach wiekowych. I tak osoby w wieku od 45 do 60+ stanowią prawie 65% klientów tradycyjnej telefonii stacjonarnej. Ta sama grupa stanowi 26% wszystkich korzystających z Internetu w naszym kraju.
Najliczniejsza grupa korzystająca z sieci to nadal ludzie młodzi w wieku od 25 do 49 lat, których łączna liczba stanowi prawie 60% rynku. Znajduje to tym samym odzwierciedlenie w statystycznym kliencie indywidualnym VOIP.

Czym na rynku wygrywa VOIP?

Przede wszystkim elastycznością. Operator telefonii IP, takiej jak SPIKON, jest nieporównywalnie tańszy od tradycyjnych rozwiązań. Za stawki połączeń w VOIP na stacjonarne i komórkowe można byłoby rozmawiać kilkaset minut dłużej niż w przypadku telefonu stacjonarnego za ten sam abonament. Ponadto, dostępne są tu różne rozwiązania rozliczeń telefonów nie tylko na abonament, ale również na kartę. A do tego istnieje możliwość wybrania numeru w różnych strefach numeracyjnych, opcja wyboru złotego numeru czy indywidualny panel do zarządzania usługami przypisanymi do numeru. Oczywiście do tego trzeba dodać kilkanaście różnych usług typu centrala telefoniczna, kolejki połączeń, nagrywanie rozmów etc. Wszystko to można zmieścić
w panelu na komputerze, telefonie na biurku lub/oraz w telefonie komórkowym wykorzystując możliwość pełnej mobilności technologii VOIP z tym samym numerem stacjonarnym. Jedyne co jest tu potrzebne to dostęp do stabilnego łącza internetowego.

Dla osób, które dotychczas nie miały styczności z VOIP, należy podkreślić bardzo wysoki standard obsługi klienta i wsparcie na każdym poziomie instalacji i użytkowania telefonu IP. Uważaj, możesz doznać szoku po wcześniejszym kontakcie z nienajlepszym BOK wśród tradycyjnych operatorów.

Koniec zeszłego roku zaowocował 2,5 milionową rzeszą klientów operatorów VOIP. Mamy nadzieję, iż na koniec tego roku będziemy mogli ogłosić kolejny sukces w rozwoju naszej branży.

Po więcej informacji przejdź do spikon.pl

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content