VOIP W SZPITALU - Spikon

VOIP W SZPITALU

Zapytacie czy VoIP jest na tyle niezawodny, że może być stosowany przez szpitale? Nasza odpowiedź brzmi: TAK! I nie jest ona podyktowana bynajmniej naszą pozycją jako operatora. Szpitale obsługują tysiące połączeń. Dyspozytornie są zazwyczaj przeciążone, a połączenie się z odpowiednim odziałem lub zapisanie się na wizytę graniczy często z cudem, co jednocześnie generuje ogromne kolejki bezpośrednio przed gabinetami. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nieodpowiednie zarzadzanie komunikacją pomiędzy pacjentem a szpitalem prowadzi do pogorszenia zdrowia tego pierwszego poprzez dyskomfort, stres i przedłużający się czas oczekiwania na zapis. I tu z pomocą przychodzi telefonia VoIP.

Receptą na przedstawioną sytuację, jest choćby wdrożenie usług VoIP dostępnych w ofercie Spikon, które przede wszystkim zoptymalizują czas oczekiwania na połączenie dzięki zarządzaniu połączeniami pomiędzy wolnych konsultantów, a kolejką oczekujących. Dodatkowo zapewnią interesantom odpowiednią informację zwrotną o czasie oczekiwania na połączenie.

Dzięki uniformizacji numerów otrzymalibyśmy możliwość lepszego zarządzania połączeniami, co również wpłynęłoby na czas oczekiwania i sprawniejsze załatwienie sprawy.

Wszystko to przy nie lada oszczędnościach dla szpitala.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content