VOIP W HOTELU - Spikon

VOIP W HOTELU

Technologia VoIP zdaje egzamin przy wielu projektach i założeniach biznesowych. Jako operator VoIP obsługujemy szereg firm, które z powodzeniem wdrożyły i stosują telefonię IP. Dlatego też chcielibyśmy w tym, jak i kolejnych listopadowych tekstach zaprezentować Wam odpowiednie sposoby na wykorzystanie potencjału naszej telefonii w różnych branżach. Zaczynamy od branży hotelowej.






Podstawowy problem hoteli, szczególnie tych dużych, które stykają się na co dzień z problemem sprawnego zarządzania dużym personelem to odpowiedni i dobrze zorganizowany kanał komunikacji. Mamy tu pokojówki, kelnerów, pracowników recepcji oraz pozostałych pracowników technicznych.
Z każdym z nich potrzebna jest sprawna komunikacja, w by zagwarantować poprawne działanie hotelu. Właśnie tu, jak nigdzie indziej, VoIP zapewnieni pracownikom stałą komunikację przy zachowaniu pełnej mobilności. Co istotne, zastosowanie telefonii IP pozwoli na znaczącą optymalizację kosztów, gdyż połączenia w ramach jednego operatora będą darmowe.

Jak jednak zachować kontrolę nad wszystkimi tymi numerami oraz dużą ilością połączeń przychodzących? Z pomocą przyjdzie tu centrala telefoniczna VoIP. Dzięki niej pracownicy recepcji będą mogli bez większego problemu przekazywać ważne informacje nawet całej grupie pracowników jednocześnie, a ponadto obsługiwać gości hotelowych i rozliczyć ich z połączeń wykonanych z pokoju hotelowego. Będzie można tego dokonać w momencie wymeldowywania lub dokonać wszelkich niezbędnych formalności bez fatygowania gościa do recepcji.

Zastosowanie systemu komunikacji opartej na technologii VoIP w hotelu jest niezwykle ekonomiczne, szczególnie w porównaniu z rozwiązaniami dostarczanymi przez tradycyjnych operatorów. Technologia VoIP może zostać zastosowana w przypadku już istniejącej infrastruktury, jak i jej braku, gdyż bazuje ona wyłącznie na sieci internetowej, dlatego podstawą będzie tu przede wszystkim dostęp do stabilnego łącza.

Jako usługi dodatkowe doskonale sprawdzą się ponadto opcje kolejki oczekujących oraz nagrywanie połączeń, których ofertę znajdziesz tutaj.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content