VoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie

Firmy szukają oszczędności – to zupełnie naturalne. W firmach, w których wykonuje się wiele telefonów, świetnie sprawdza się telefonia VoIP – telefonia nowoczesna, internetowa, dzięki której można nie tylko wiele zaoszczędzić, ale przede wszystkim zyskać wiele korzyści przydatnych podczas prowadzenia działalności gospodarczej.

Dlaczego warto wybrać Spikon?

Decydując się na konkretnego operatora VoIP, należy dokładnie sprawdzić, co zawiera jego oferta. Nie każda firma oferuje bowiem dokładnie ten sam wachlarz usług. Jeżeli chodzi o Spikon, możesz liczyć na usługi na najwyższym poziomie.

Po pierwsze, możesz znacznie zredukować koszty. Utrzymanie oraz rozbudowa sieci telefonicznej? Decydując się na VoIP, możesz o tym zapomnieć. Oszczędzasz również na kosztach utrzymania  cyfrowych łącz telefonicznych, nie płacisz za wsparcie serwisowe, a przede wszystkich korzystasz dzięki zoptymalizowanym kosztom połączeń.

Po drugie, możesz cieszyć się elastycznością finansową. Nie chcesz płacić za cos, z czego nie korzystasz? W Spikonie to możliwe! Podpisując umowę z wieloma operatorami, płacisz zawsze – bez względu na to, ile korzystałeś z usługi. Z VoIP jest inaczej – płacisz tylko wtedy, kiedy korzystasz. Potrzebujesz usługi telekonferencji tylko na jeden dzień lub na kilka dni? Nie ma problemu! Możesz również skorzystać z najdogodniejszych dla Ciebie form współpracy z Spikon – PrePaid lub PostPaid.

Po trzecie, zyskujesz bezpłatna pomoc oraz wsparcie w trakcie problemów. Na Spikonie zawsze możesz polegać! W razie jakichkolwiek kłopotów możesz liczyć  bezpłatne wsparcie oraz pomoc techniczną. Potrzebujesz nowych usług?  Serwis Spikon również pomoże ci je uruchomić!

Po czwarte,  zarządzanie jest niezwykle proste. Panel jest prosty i intuicyjny. Z całą pewnością nie będziesz miał żadnych problemów w jego obsłudze.

Po piąte, zawsze możesz negocjować warunki współpracy. Masz indywidualne wymagania i oczekiwania? Warto je przedstawić, aby zapoznać się z oferta specjalnie przygotowaną i dopasowaną do potrzeb. W biznesie jest to niezwykle ważna – warto o to zadbać!

Po szóste, zyskujesz bardzo wysoką jakość połączeń. Jakość połączenia VoIP jest bardzo dobra. Ważna jest również niezawodność, zwłaszcza w firmach – warto zatem stawiać na rozwiązania pewne i stabilne, które nie zawodzą.

Po siódme, konfiguracja jest szybka. Bardzo szybko możesz zacząć korzystać z VoIP – wystarczy kilka chwil, aby w pełni skonfigurować centralę.

Po ósme, możliwość korzystania z różnych urządzeń. Centrala VoIP umożliwia wykorzystywanie różnych urządzeń. Myślisz, że do wykorzystywania połączeń internetowych potrzebujesz komputera? Wcale nie! Możesz korzystać z analogowego telefonu. Co więcej, część pracowników Twojej firmy może korzystać z jednego rodzaju urządzeń, a część z innego:

  • Telefon VoIP- jest to urządzenie główne, dedykowane jeżeli chodzi o telefonię internetową,
  • Laptop – aby korzystać z telefonii internetowej, konieczna jest aplikacja VoIP,
  • Komputer stacjonarny – podobnie jak w przypadku laptopa, korzystając z komputera stacjonarnego, również należy ściągnąć odpowiednią aplikację VoIP,
  • Telefon komórkowy – również potrzebna jest aplikacja,
  • Telefon analogowy – w tym przypadku konieczna jest bramka VoIP, której zadaniem jest przetworzenie połączenia z wersji analogowej, na wersję cyfrową.

Po dziewiąte, wiele funkcjonalności.  Oprócz obniżonych kosztów, elastyczności finansowej, możliwości przekierowań połączeń, wsparcia technicznego, telefonia VoIP daje wiele innych korzyści, m.in.:

  • Nagrywanie rozmów: rejestrowanie rozmów umożliwia ich odsłuchiwanie i analizę. Managerowie mogą w ten sposób sprawdzić prace swoich podwładnych, ale również funkcja ta świetnie sprawdzi się, kiedy chcemy powrócić do ważnych rozmów, związanych np. z ustalaniem warunków współpracy, ustaleniami dotyczącymi umów.
  • Telekonferencje: telefonia VoIP daje możliwość przeprowadzania telekonferencji, a więc rozmów, w których bierze udział więcej niż 2 osoby.
  • Wirtualny faks: decydując się na internetowe usługi telefoniczne, możesz korzystać również z internetowego faxu, bez konieczności posiadania klasycznego, typowego

Oczywiście telefonia internetowa ma jeszcze więcej korzyści. Ponadto, ofertę można dopasować do indywidualnych wymagań klienta i do specyfiki prowadzonej przez niego działalności. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi usługami!

Przewiń do góry Skip to content