Zalety telefonii VOIP - Spikon

Zalety telefonii VOIP

Drogie rozmowy telefoniczne? Uzależnienie od operatorów telekomunikacyjnych? Wysokie rachunki za rozmowy krajowe i zagraniczne? Te czasy już bezpowrotnie minęły! Rozwój technologii spowodował, że dziś możemy wykonywać połączenia przez Internet, co znacznie obniża koszty i jest bardzo wygodne! Telefonia VOIP, bo o niej mowa, jest konkurencja dla  sieci komunikacyjnych, które przez lata miały monopol na rozmowy krajowe i zagraniczne. Chcesz obniżyć swoje rachunki za rozmowy? Telefonia VOIP to doskonałe rozwiązanie!

Voip – tanie połączenia telefoniczne

Komunikacja odgrywa dziś ogromna rolę. Nie wyobrażamy sobie już codziennego życia bez telefonów, częstych rozmów z najbliższymi, nawet z tymi, którzy oddaleni są o tysiące kilometrów. Szybkie łącza internetowe umożliwiły  korzystnie z połączeń telefonicznych, które omijają klasycznych operatorów – dzięki temu są znacznie tańsze i wygodniejsze! Telefonia VOIP cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i ma coraz większą rzeszę zwolenników – trudno się dziwić!

Jak działa telefonia VOIP?

VOIP to skrót od Voice over Internet Protocol  – jest to metoda odbierania analogowych sygnałów audio, które zostają przekształcane w dane cyfrowe. Dzięki temu, mogą one być przesyłane przez Internet. Oznacza to, że standardowe połączenie, może zostać zamienione na połączenie  internetowe, które omija operatorów sieci komórkowych oraz ich – nadal niestety wysokie – opłaty telefoniczne.

VOIP to technologia rewolucyjna, która wciąż się rozwija i poprawia swoje standardy.  Dostawcy, tacy jak Spikon, starają się, aby oferty były jak najdogodniejsze dla klientów.

Telefon przez Internet – warto oszczędzać

Po pierwsze – oszczędności. Telefonia VOIP  to przede wszystkim duże oszczędności. W porównaniu do  operatorów  telekomunikacyjnych, rozmowy za pośrednictwem VOIP są znacznie tańsze. Oszczędzamy przede wszystkich na połączeniach międzynarodowych jak i na połączeniach komórkowych.

Po drugie – niezależność od operatorów. Chcesz być w pełni niezależny od operatorów? W takim razie telefonia VOPI będzie dla Ciebie idealna. Łączność opiera się wyłącznie o specjalne urządzenie, które znajduje się w twoim domu lub w firmie. Nie musisz  korzystać z usług żadnych zewnętrznych operatorów.

Po trzecie –  dobra jakość rozmów – dzięki telefonii VOIP zyskujesz doskonałą jakość rozmów, często jest ona znacznie lepsza, aniżeli w przypadku tradycyjnych  kanałów.

Po czwarte – to nie jest skomplikowane! Tak naprawdę, nie musisz korzystać z komputera. Wymagana jest podłączenie specjalnego urządzenia do bramki, które jest absolutnie niezależne – aby korzystać z VOIP  nie musisz mieć komputera.

Po piąte – nie musisz dużo zmieniać – nie musisz ani kupować nowego sprzętu, ani telefonów. Z telefonii VOIP możesz korzystać posługując się swoim telefonem stacjonarnym – to znacznie obniża koszty.

Warto również zwrócić uwagę na to, że dziś Internet jest powszechny i znajduje się niemal w każdym domu i w każdej firmie. Dlatego, decydując się na telefonię VOIP, a więc telefonie komórkową, nie trzeba już inwestować w okablowanie oraz w dodatkowy sprzęt – wszystko co potrzebne już posiadasz! Z czego można wykonywać połączenia? Zarówno z telefony analogowego, jak i z telefonu komórkowego, z komputera, a także z bramki VOIP.

Czy warto? Z pewnością tak! Obniżenie kosztów rozmów jest znaczne i chociażby z tego powodu warto zainteresować się  telefonią komórkową. Wybierając jednak operatora, warto dokładnie sprawdzić, co oferuje w ramach abonamentu. Wybierając Spikon zyskujesz:

  • Niskie stawki za połącznie,
  • Brak opłat za połączenia w sieci SPIKON,
  • Bezpłatna pomoc techniczną,
  • Bardzo proste zarządzanie,
  • Wybór numeru telefonu z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce.

Przeniesienie swojego numeru jest bardzo proste! Wystarczy kilka kroków, abyś w końcu mógł płacić mniej za swoje połączenia!

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content