Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy

Technologia VOIP staje się w naszym kraju coraz bardziej popularna. Dzięki połączeniom wykonywanym za pośrednictwem łącz internetowych, możliwe jest znaczące podniesienie jakości świadczonych usług i zoptymalizowanie kosztów prowadzonej działalności. W SPIKON oferujemy nowoczesne centrale VOIP, które jeszcze bardziej usprawnią Twoje działania call center i pozwolą Ci zyskać wiele realnych korzyści. Jakich? Sprawdźmy!

Centrala VOIP – najważniejsze korzyści dla firm

Po pierwsze – Oszczędności

Skoro wspomnieliśmy na początku o optymalizacji kosztów, warto wybronić tę tezę. Centrala VOIP to przede wszystkim możliwość wykonywania i odbierania połączeń za pośrednictwem Internetu – jest to rozwiązanie nowoczesne, a przy tym o wiele mniej kosztowne niż usługi operatorów telefonii komórkowej czy stacjonarnej. Płacisz mniej za rozmowy, SMS-y, a w dodatku nie musisz kupować oraz instalować jakichkolwiek specjalistycznych urządzeń. Jedyne, w co możesz opcjonalnie zainwestować, to specjalne telefony VOIP, które będą sprawdzać się na przestrzeni lat – to długoletnia inwestycja, która bardzo szybko się zwróci.

Centrala IP, oferowana przez SPIKON, to usługi „w chmurze” – świadczone są one w oparciu o serwery należące do operatora, w związku z tym nie musisz budować własnej serwerowni. Co więcej – nie jesteś zmuszony do zmagania się z kilometrami kabli!

Po drugie – Usprawniona komunikacja

Dzięki centrali IP, masz pewność tego, że jakość połączeń wykonywanych przez Internet jest wyższa, a Twoi pracownicy zyskają nieograniczone możliwości związane z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki temu będą mogli komunikować się między sobą, a także z klientami – bez jakichkolwiek zakłóceń czy problemów. Usprawnienie komunikacji wynika również z wielu usług, jakie są świadczone w ramach centrali IP PBX.

Po trzecie – Liczne usługi dodatkowe

Korzystając z technologii VOIP, zyskasz możliwość skorzystania z licznych usług, które pomogą Ci w organizacji pracy oraz obsłudze klienta. Mowa tutaj m.in. o:

  • nagrywaniu połączeń,
  • tworzeniu kolejek oczekujących klientów,
  • przekierowaniu rozmów,
  • menu IVR,
  • wirtualnych faksach,
  • dialerze telefonicznym i wielu innych.

Jeżeli dodamy do tego specjalne oprogramowanie call center (system CRM), z którego również warto skorzystać, otrzymamy kompleksowy zestaw narzędzi, dzięki którym zwiększysz satysfakcję swoich klientów i zbudujesz lepszy wizerunek przedsiębiorstwa. A to tylko krok od większych przychodów i rozwoju firmy.

Po czwarte – Wygoda i łatwość użytkowania

Zarówno centrala PBX, jak również program call center od SPIKON, to rozwiązania bardzo intuicyjne, których obsługa przychodzi łatwo i bez konieczności organizowania specjalistycznych szkoleń. Co więcej – Twoi pracownicy mogą korzystać ze specjalnej aplikacji Voicer, która jeszcze bardziej ułatwia korzystanie ze wszystkich funkcji platformy SPIKON.

Po piąte – Bezpieczeństwo danych

Jako operatorzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy pragną zadbać o najwyższą jakość usług, zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych oraz niezawodność działania centrali VOIP. Dzięki temu możesz komunikować się z klientami o każdej porze i bez jakichkolwiek ograniczeń.

Przewiń do góry Skip to content