VoIP abonament bez limitu - Spikon

VoIP abonament bez limitu

Co znajdziesz w tym artykule:

Posiadanie odpowiednich narzędzi do komunikacji z pracownikami i klientami to gwarancja sukcesu. Zwłaszcza w XXI wieku, kiedy formy łączności mocno ewoluowały, a firmy mogą teraz korzystać z dedykowanych rozwiązań.

Chcesz zainstalować VoIP do wykonywania i odbierania połączeń w swojej firmie? Wdrożenie usługi VoIP to doskonałe rozwiązanie pozwalające na obniżenie kosztów komunikacji i poprawę efektywności pracy zespołów. Jakiego operatora VoIP wybrać? Jakie są podstawowe kryteria, które należy wziąć pod uwagę? W tym artykule przedstawimy najważniejsze elementy, jakie należy przeanalizować przy wyborze przyszłego operatora usług VoIP.

Co to jest VoIP?

Usługa VoIP (Voice over Internet Protocol) odnosi się do systemów wykorzystujących Internet i łącza szerokopasmowe (ADSL, światłowód itp.) do przesyłania informacji za pomocą głosu. Dzięki temu możliwe jest wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych przez sieć internetową. Działa to tak jak w przypadku Skype, Whatsapp i wielu innych popularnych aplikacji.

Niezależnie od tego, czy wykorzystuje telefonię stacjonarną, czy komórkową, usługa VoIP jest interesującym rozwiązaniem dla firm, ponieważ jest znacznie bardziej ekonomiczna niż PSTN (Public Switched Telephone Network). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą wdrożyć wiele funkcjonalności do swojego biznesu: nagrywanie rozmów, spersonalizowane wiadomości, przekazywanie połączeń, inteligentną dystrybucję połączeń przychodzących itp.

Warto dodać, że telefonia internetowa ma tendencję do zastępowania tradycyjnej sieci komunikacyjnej PSTN. Rozwiązania VoIP dla firm rosną w tempie około 12% rocznie. Po więcej informacji dotyczących usługi VoIP dla firm zapraszamy do kontaktu z infolinią Spikon.

Jakie są kryteria wyboru najlepszego abonamentu VoIP dla biznesu?

Telefonia internetowa umożliwia stworzenie bardzo kompletnego systemu. W zależności od wybranego abonamentu przedsiębiorcy mają dostęp do mniej lub bardziej zaawansowanych funkcji:

  • Interaktywne menu głosowe – w zależności od zapotrzebowania klienci są kierowani do odpowiednich działów,
  • Automatyczne przekazywanie połączeń – w razie zajętej linii połączenie jest przekazywane na inny numer telefonu, np. komórkowy,
  • Nagrywanie rozmów – rozmowy są przechowywane w pliku cyfrowym, dzięki czemu można uzupełnić bazę danych swojego oprogramowania CRM,
  • Raporty statystyczne – szczegółowe dane o połączeniach przychodzących i wychodzących w danym okresie,
  • Złoty numer – specjalnie wyselekcjonowany i łatwy do zapamiętania przez klientów,
  • Prowadzenie telekonferencji – pozwalają na komunikację wielu osób w tym samym czasie.

W jaki sposób znaleźć najlepszy abonament VoIP?

Wycena operatorów VoIP jest czasem skomplikowana do zrozumienia. Szukając odpowiedniej dla siebie oferty, warto przygotować listę wszystkich niezbędnych pytań:

  • Jakie funkcje obejmuje subskrypcja?
  • Jakie są ograniczenia?
  • Jaka jest cena połączenia za minutę?
  • Jak sprawdzić wykorzystane limity w czasie rzeczywistym?
  • Ile kosztuje techniczne wdrożenie usługi VoIP (opłata za uruchomienie)?
  • Czy aktualizacje są bezpłatne?

Należy także wziąć pod uwagę dwa inne ważne punkty:

  • Przepustowość Internetu: sprawdzenie, czy połączenie internetowe jest wystarczająco silne.
  • Budżet sprzętu: w niektórych przypadkach należy liczyć się z wymianą aparatów telefonicznych w firmie, tak aby były kompatybilne z obsługiwanym systemem. Konieczne będzie sporządzenie budżetu na zakup IPBX oraz niezbędnego sprzętu do pracy w systemie VoIP.

Dodatkowe udogodnienia

Operatorzy VoIP oferują dziś oprogramowanie, które doskonale integruje się z zewnętrznymi narzędziami (CRM, Slack). Wszystkie niezbędne informacje zostają zebrane na jednej platformie (dane kontaktowe, historia połączeń itp.). Dzięki temu są w pełni udostępniane, co oszczędza cenny czas na zrozumienie potrzeb klienta i szybsze przetwarzanie wszelkich informacji.

Wsparcie dla nowych klientów

Podczas pierwszej konfiguracji usługi VoIP często zachodzi potrzeba udzielenia pomocy we wdrożeniu narzędzia i zrozumieniu go. Warto wybrać operatora z nieograniczonym wsparciem dostępnym w abonamencie (poczta, telefon, czat itp.). Niektórzy operatorzy VoIP oferują kilkugodzinną sesję szkoleniową dla pracowników firmowych. To ciekawa opcja, dzięki której efektywne wdrożenie systemu nastąpi jeszcze szybciej.

W Spikon dostarczamy usługi VoIP dopasowane do potrzeb firmowych i pomagamy klientom w pełnym dostosowaniu systemu do ich własnych potrzeb. Nasze rozwiązania podnoszą integralność pracy i skutecznie podwyższają efektywność pracowników. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą: https://spikon.pl/oferta/.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: kontakt@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

spikon logo

silne zaplecze technologiczne i merytoryczne

Spikon to platforma zbudowana przez polskich specjalistów z dziedzin telekomunikacji cyfrowej, programowania, baz danych, sieci i zabezpieczeń. Spikon to gwarancja jakości i dostępności.

  • Spikon Sp. z o.o.

  • NIP: 5862286356

  • Regon: 221986932

  • KRS: 0000485395

  • UKE: 10784

  • Telefon: +48 588 808 888

  • Mail: hello@spikon.pl

Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe.

Jest to usługa pozwalająca zarządzać połączeniami przychodzącymi, odbieranymi przez dowolną ilość konsultantów?

Tak naprawdę wszystko czego potrzebujemy. CRM można dostosować pod każdego rodzaju działalność od transportu po system rejestracji pacjenta.

© 2021 Spikon. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zaprojektowane przez: SIGMA

Przewiń do góry Skip to content