Blog

Klasyczny aparat telefoniczny i VoIP - to możliwe!

Klasyczny aparat telefoniczny i VoIP – to możliwe!

26 września 2014

Korzystanie z usług telefonii internetowej (VoIP) nie zawsze musi wiązać się z zakupem nowego aparatu telefonicznego. Jeżeli jesteście Państwo w posiadaniu urządzenia, do którego zwyczajnie się przyzwyczailiście, bądź posiada niezbędne […]

Czytaj więcej
Nowości w Spikonie!

Nowości w Spikonie!

26 września 2014

Pozycja firmy Spikon na rynku rośnie z dnia na dzień. Nasz dział rozwoju nie spoczywa na laurach. Idąc z duchem czasu i wymaganiami stawianymi przez klientów wprowadzamy coraz bardziej nowatorskie […]

Czytaj więcej
Windykacja telefoniczna - najlepsze rozwiązania dla firm

Windykacja telefoniczna – najlepsze rozwiązania dla firm

23 września 2014

Telefon jest zazwyczaj pierwszym narzędziem wykorzystywanym w procesie windykacji poprzez kontakt z nierzetelnym klientem, który nie reguluje swoich płatności na czas. Przedstawiamy zatem rozwiązania, które warto stosować wykorzystując windykację telefoniczną, […]

Czytaj więcej
SIP Trunk - więcej za mniej!

SIP Trunk – więcej za mniej!

22 września 2014

Nie często mamy możliwość otrzymania czegoś ekstra płacąc mniej niż dotychczas. Taką szansę oferuje nam firma SPIKON wraz z usługą SIP Trunk. Potencjał SIP Trunku został odkryty kilka lat temu […]

Czytaj więcej
Autokonfiguracja - Czyli jak zyskać więcej czasu

Autokonfiguracja – Czyli jak zyskać więcej czasu

18 września 2014

W czasach nastawionych na rozwój technologiczny i ciągłą pogoń za pieniądzem istotnym czynnikiem jest czas.Wyobraźmy sobie sytuację, gdzie w liczącym 100 konsultantów Call Center należy dodać po 10 wpisów do […]

Czytaj więcej
Potencjał i możliwości branży call center

Potencjał i możliwości branży call center

17 września 2014

Branża call center rozwija się w naszym kraju niezwykle dynamicznie, a możliwości jakie daje polska gospodarka mogą pozytywnie wpłynąć na dalszy wzrost znaczenia rodzimych firm na arenie międzynarodowej. Wzrost widać […]

Czytaj więcej
Jakie korzyści przynosi korzystanie z VoIP

Jakie korzyści przynosi korzystanie z VoIP

09 września 2014

Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to […]

Czytaj więcej
„Wspaniała Czwórka” Spikona

„Wspaniała Czwórka” Spikona

29 sierpnia 2014

Wiele firm może obejść się bez strony internetowej, bez biura czy nawet księgowej, ale praktycznie nikt prowadzący własny biznes nie obędzie się bez telefonu. W obecnych czasach sam telefon to […]

Czytaj więcej
Dzień dobry, nazywam się VoIP

Dzień dobry, nazywam się VoIP

27 sierpnia 2014

Mnóstwo źródeł podaje, iż pierwszy telefon elektryczny został wynaleziony przez Szkota Alexandra Grahama Bella z zawodu logopedę i nauczyciela muzyki. Jednakże gdy zagłębimy się w historię tego jakże rewolucyjnego wynalazku […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content