Blog

Techniki sprzedażowe, które warto wykorzystać w rozmowie telefonicznej

Techniki sprzedażowe, które warto wykorzystać w rozmowie telefonicznej

01 kwietnia 2015

Sposobów na dotarcie z naszą ofertą do serca rozmówcy jest naprawdę sporo. Wielu z Was ma z pewnością swoje sprawdzone techniki i styl działania, co jednak w żaden sposób nie […]

Czytaj więcej
Aplikacja Voicer - najnowsze narzędzie całkowicie ZA DARMO!

Aplikacja Voicer – najnowsze narzędzie całkowicie ZA DARMO!

12 marca 2015

Aplikacja Voicer dedykowana jest przede wszystkim konsultantom kampanii wirtualnego Call Center. Dając łatwy dostęp do najważniejszych funkcjonalności platformy ułatwia pracę i poprawia wydajność. Wyłączając część funkcjonalności ściśle dedykowanych działowi Call Center […]

Czytaj więcej
Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!

Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!

26 lutego 2015

Wyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy! Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi. Jak często to bywa w kwestii […]

Czytaj więcej
TOP usług, które możesz wykorzystać w firmowym telefonie

TOP usług, które możesz wykorzystać w firmowym telefonie

11 lutego 2015

Telefonia VoIP to jedna z najszybciej rozwijających się branż na rynku telekomunikacyjnym. To czym urzekła swoich dotychczasowych odbiorców, oprócz rzecz jasna niskich cen, to mnogość różnorakich usług oferowanych za nieduże […]

Czytaj więcej
Rozwiązania VoIP dla branży KEP

Rozwiązania VoIP dla branży KEP

04 lutego 2015

Usługi przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych to branża, która notuje w ostatnich latach największe wzrosty spośród całego rynku TSL (Transport, Spedycja, Logistyka). Niewątpliwie przyczyniły się do tego zmiany oparte przede […]

Czytaj więcej
Spikon uznany za jednego z najlepszych operatorów VoIP 2014 roku!

Spikon uznany za jednego z najlepszych operatorów VoIP 2014 roku!

26 stycznia 2015

Miła wiadomość od portalu VoIP News.Spikon znalazł się w pierwszej trójce rankingu najlepszych operatorów VoIP w 2014 roku!

Czytaj więcej
Jaki będzie rok 2015 dla branży VoIP?

Jaki będzie rok 2015 dla branży VoIP?

13 stycznia 2015

Ostatni czas to okres podsumowań i jeszcze częstszych prognoz dotyczących nowego 2015 roku. Jak według nas będzie wyglądać następne 12 miesięcy dla branży VoIP, w tym dla naszej firmy?

Czytaj więcej
Spikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku

Spikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku

08 stycznia 2015

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne (UCK) w Gdańsku przy współpracy z Voice Telecom oraz Operatorem VoIP – Spikon zdecydowało się na wprowadzenie pełnego zakresu technologii VoIP w swojej placówce, w celu optymalizacji obsługi […]

Czytaj więcej
Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt!

23 grudnia 2014

Święta Bożego Narodzenia to najbardziej rodzinne Święta w roku. Z tej okazji chcielibyśmy życzyć wszystkim Państwu spokojnych i szczęśliwych chwil w gronie najbliższych, oderwania się od codziennych obowiązków oraz korzystania […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content