Blog
Techniki sprzedażowe, które warto wykorzystać w rozmowie telefonicznej
Sposobów na dotarcie z naszą ofertą do serca rozmówcy jest naprawdę sporo. Wielu z Was ma z pewnością swoje sprawdzone techniki i styl działania, co jednak w żaden sposób nie […]
Czytaj więcejAplikacja Voicer – najnowsze narzędzie całkowicie ZA DARMO!
Aplikacja Voicer dedykowana jest przede wszystkim konsultantom kampanii wirtualnego Call Center. Dając łatwy dostęp do najważniejszych funkcjonalności platformy ułatwia pracę i poprawia wydajność. Wyłączając część funkcjonalności ściśle dedykowanych działowi Call Center […]
Czytaj więcejKlient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!
Wyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy! Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi. Jak często to bywa w kwestii […]
Czytaj więcejTOP usług, które możesz wykorzystać w firmowym telefonie
Telefonia VoIP to jedna z najszybciej rozwijających się branż na rynku telekomunikacyjnym. To czym urzekła swoich dotychczasowych odbiorców, oprócz rzecz jasna niskich cen, to mnogość różnorakich usług oferowanych za nieduże […]
Czytaj więcejRozwiązania VoIP dla branży KEP
Usługi przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych to branża, która notuje w ostatnich latach największe wzrosty spośród całego rynku TSL (Transport, Spedycja, Logistyka). Niewątpliwie przyczyniły się do tego zmiany oparte przede […]
Czytaj więcejSpikon uznany za jednego z najlepszych operatorów VoIP 2014 roku!
Miła wiadomość od portalu VoIP News.Spikon znalazł się w pierwszej trójce rankingu najlepszych operatorów VoIP w 2014 roku!
Czytaj więcejJaki będzie rok 2015 dla branży VoIP?
Ostatni czas to okres podsumowań i jeszcze częstszych prognoz dotyczących nowego 2015 roku. Jak według nas będzie wyglądać następne 12 miesięcy dla branży VoIP, w tym dla naszej firmy?
Czytaj więcejSpikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne (UCK) w Gdańsku przy współpracy z Voice Telecom oraz Operatorem VoIP – Spikon zdecydowało się na wprowadzenie pełnego zakresu technologii VoIP w swojej placówce, w celu optymalizacji obsługi […]
Czytaj więcejWesołych Świąt!
Święta Bożego Narodzenia to najbardziej rodzinne Święta w roku. Z tej okazji chcielibyśmy życzyć wszystkim Państwu spokojnych i szczęśliwych chwil w gronie najbliższych, oderwania się od codziennych obowiązków oraz korzystania […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- Następne »