Blog

Kiedy możesz nagrywać rozmowy telefoniczne

Kiedy możesz nagrywać rozmowy telefoniczne

14 sierpnia 2014

Jedną z najczęstszych form komunikacji pomiędzy firmą a jej klientem jest rozmowa telefoniczna. Jeżeli zastanawiałeś się kiedyś nad nagrywaniem połączeń do celu poprawy jakości obsługi klienta, do celów szkoleniowych, lub […]

Czytaj więcej
Savoir-vivre w rozmowach służbowych

Savoir-vivre w rozmowach służbowych

11 sierpnia 2014

Porad marketingowych i sprzedażowych w sieci znajdziemy całą masę. Pytanie ile mają one tak naprawdę wspólnego z dobrymi manierami i kulturą osobistą, która również może odgrywać sporą rolę w kwestii […]

Czytaj więcej
Fakty i mity o telefonii VoIP

Fakty i mity o telefonii VoIP

01 sierpnia 2014

Telefonia internetowa VoIP to masa plusów i kilka minusów, ale nie podlega dyskusji fakt, że VoIP to przyszłość, a telefonia analogowa zostanie na zawsze wyparta i zapomniana. Nie jest to […]

Czytaj więcej
Cold call, czyli telefon pierwszego kontaktu

Cold call, czyli telefon pierwszego kontaktu

25 lipca 2014

Prawdopodobnie część z Was nie wie czym jest cold call, dlatego zaczniemy od wyjaśnienia tego terminu. Cold call to nic innego jak telefonowanie w celach biznesowych do osób, których nie […]

Czytaj więcej
Telefoniczna obsługa klienta z platformą SPIKON w kilku prostych krokach

Telefoniczna obsługa klienta z platformą SPIKON w kilku prostych krokach.

18 lipca 2014

W tym krótkim przewodniku, w kilku prostych krokach zobaczą państwo w jaki sposób stworzyć infolinię telefoniczną z drzewem zapowiedzi (Menu IVR) korzystając z panelu klienta platformy SPIKON. Niejednokrotnie dzwoniąc na […]

Czytaj więcej
5 zasad telemarketingu w małej firmie

5 zasad telemarketingu w małej firmie

15 lipca 2014

Duże firmy call center mają określone zasady działania, zwroty i procedury postępowania z różnymi typami klienta. W dużych firmach rządzą duże ilości – szeroki zasięg. W dużej liczbie wydzwonionych klientów […]

Czytaj więcej
Telefoniczna obsługa klienta na najwyższym poziomie

Telefoniczna obsługa klienta na najwyższym poziomie cz. 1

15 lipca 2014

Telefoniczna obsługa klienta W dzisiejszych czasach nie ma szans na stworzenie sprawnego biznesu bez odpowiedniej jakości obsługi klienta. Co istotne, telefoniczny kontakt z klientem jest dość specyficzną formą usługi, różniącą […]

Czytaj więcej
wirtualne call center

Wirtualne Call Center w Spikon

08 czerwca 2014

System Call Center w chmurze. Wirtualne Call Center w platformie Spikon to rozwiązanie minimalizujące koszty związane z jego działaniem i utrzymaniem. Brak opłat aktywacyjnych oraz niskie i bardzo konkurencyjne koszty […]

Czytaj więcej
voip na abonament

Voip na abonament

02 czerwca 2014

VoIP na abonament to przede wszystkim pakiet minut oraz usług w cenie korzystniejszej niż w przypadku oferty przedpłatowej (prepaid). Zyskujemy możliwość dopasowania oferty do ilości wykonywanych połączeń. Dzięki takiemu rozwiązaniu […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content