Blog

wirtualne call center

Wirtualne Call Center w Spikon

08 czerwca 2014

System Call Center w chmurze. Główną i niezaprzeczalną zaletą Wirtualnego Call Center w platformie Spikon to minimalizacja kosztów związanych z jego działaniem i utrzymaniem. Brak kosztów aktywacyjnych oraz niskie i […]

Czytaj więcej
połączenia voip

Połączenia Voip

05 czerwca 2014

Połączenia VoIP (Voice over Internet Protocol) realizowane są przez sieć internet. Eliminuje to konieczność tworzenia dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Technologia wymaga jedynie stabilnego połączenia, które zapewnia dostawca usług internetowych. Wysoką jakość dźwięku […]

Czytaj więcej
voip na abonament

Voip na abonament

02 czerwca 2014

VoIP na abonament to przede wszystkim pakiet minut oraz usług w cenie korzystniejszej niż w przypadku oferty przedpłatowej (prepaid). Zyskujemy możliwość dopasowania oferty do ilości wykonywanych połączeń. Dzięki takiemu rozwiązaniu […]

Czytaj więcej
numery voip

Numery Voip

02 czerwca 2014

Numery VoIP posiadają konstrukcję tradycyjnych numerów stacjonarnych dobrze nam znanych operatorów. Korzystając z usług operatora Spikon mamy do dyspozycji numery VoIP z wszystkich 49 polskich stref numeracyjnych. Niezależnie od adresu zameldowania, aktualnej […]

Czytaj więcej
numery stacjonarne

Numery telefonów stacjonarnych

02 czerwca 2014

Każda firma, która chce zyskać wiarygodność klienta powinna być zaopatrzona w numer telefonu stacjonarnego. Klient utożsamia numer stacjonarny z placówką danego przedsiębiorstwa. Odczuwa pewnego rodzaju bezpieczeństwo zamawiając np. towar przez […]

Czytaj więcej
Tanie call center

Tanie Call center

01 czerwca 2014

Call Center – wyznacznik XXI wieku Od paru ładnych lat, nie bez przyczyny uważa się, że wyznacznikiem XXI wieku są nowoczesne technologie. Otaczając nas niemal z każdej strony sprawiają, że […]

Czytaj więcej
tanie rozmowy call center

Tanie rozmowy call center

06 maja 2014

Jeszcze kilka lat temu nasze rozmowy telefoniczne były krótkie – szczególnie, gdy dzwoniliśmy za granicę. Działo się tak nie dlatego, że nie mieliśmy czasu czy ochoty rozmawiać. Problemem były zbyt […]

Czytaj więcej
platforma odr

Platforma ODR

06 maja 2014

Każdy może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content