Blog

Co należy wiedzieć o telefonii VoIP?

Co należy wiedzieć o telefonii VoIP?

10 grudnia 2014

Co wiecie o telefonii VoIP? Jakie daje korzyści? Badania wskazują na dość małą świadomość użytkowników w temacie samego istnienia telefonii IP (około 3%). Poprawiacie statystyki? Na podstawie dostępnych badań i […]

Czytaj więcej
FIRMY WYBIERAJĄ VOIP

FIRMY WYBIERAJĄ VOIP

04 grudnia 2014

Nie ma miesiąca, aby nie dochodziły nas słuchy o zwiększającej się popularności telefonii VoIP na polskim rynku. Rosnące zainteresowanie można postrzegać wielowymiarowo. Z jednej strony rozwój nowoczesnych technologii i trendy […]

Czytaj więcej
VOIP W SKLEPIE INTERNETOWYM

VOIP W SKLEPIE INTERNETOWYM

24 listopada 2014

Sklep internetowy z punktu widzenia osoby dokonującej zakupu może wydawać się biznesem dość prostym do zbudowania i prowadzenia. Otóż nic bardziej mylnego. Cały proces sprzedaży, kontaktu z klientem, polityka związana […]

Czytaj więcej
VOIP W SZPITALU

VOIP W SZPITALU

24 listopada 2014

Zapytacie czy VoIP jest na tyle niezawodny, że może być stosowany przez szpitale? Nasza odpowiedź brzmi: TAK! I nie jest ona podyktowana bynajmniej naszą pozycją jako operatora. Szpitale obsługują tysiące […]

Czytaj więcej
VOIP W HOTELU

VOIP W HOTELU

24 listopada 2014

Technologia VoIP zdaje egzamin przy wielu projektach i założeniach biznesowych. Jako operator VoIP obsługujemy szereg firm, które z powodzeniem wdrożyły i stosują telefonię IP. Dlatego też chcielibyśmy w tym, jak […]

Czytaj więcej
RADOŚĆ ŚWIĄTECZNEGO ROZMAWIANIA ZOSTANIE Z TOBĄ NA ZAWSZE!

RADOŚĆ ŚWIĄTECZNEGO ROZMAWIANIA ZOSTANIE Z TOBĄ NA ZAWSZE!

18 listopada 2014

Wiesz, ile Święty Mikołaj płaci za połączenia w SPIKON? Mikołaj wewnątrz sieci SPIKON na połączenia ze swoimi elfami nie wydaje nawet złotówki! Wszystkie połączenia ma za darmo! A do tego:– […]

Czytaj więcej
NIEWYKORZYSTANY POTENCJAŁ VOIP

NIEWYKORZYSTANY POTENCJAŁ VOIP

29 października 2014

Według zeszłorocznych badań ponad 60% Polaków posiada dostęp do sieci internetowej i jest to głównie dostęp ze stałego łącza.  Co istotne, coraz więcej czasu spędzamy w sieci. W ostatnim 2013 […]

Czytaj więcej
Na dobry początek i koniec rozmowy

Na dobry początek i koniec rozmowy

15 października 2014

Sprawna komunikacja w rozmowie telefonicznej to podstawa. Ma to szczególne znaczenie w perspektywie braku możliwości wymiany komunikatów niewerbalnych. Co więcej, wpisując się w powiedzenie twierdzące, że nigdy nie będzie drugiej […]

Czytaj więcej
Dźwięki telefonów, które wkurzają!

Dźwięki telefonów, które wkurzają!

15 października 2014

Kto nawet raz nie przewrócił oczami gdy usłyszał nietypowy dzwonek telefonu w komunikacji miejskiej, restauracji lub innym miejscu publicznym może nie czytać dalej tego tekstu. Jeżeli jednak doprowadzają Cię do […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content