Blog
VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.2
Cz. 2: Nagrywanie połączeń W części pierwszej przedstawiliśmy jak działa i jakie korzyści zapewnia funkcja kolejkowania połączeń. W tej części zajmiemy się usługą nagrywania połączeń. Usługa ta, dostępna w ramach […]
Czytaj więcejVoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1
Cz. 1: Kolejkowanie połączeń TTelefonia VoIP dla firm? To nowoczesna technologia oferująca coraz więcej możliwości, które są gwarancją efektywnego prowadzenia biznesu. Wirtualna centrala telefoniczna w firmie zapewnia szereg usług dodatkowych, […]
Czytaj więcejUsługi call center – jak podwyższyć ich jakość w 2019 roku?
Prowadzenie firmy call center, biura obsługi klienta albo jakiejkolwiek innej firmy, która swoje działania opiera na komunikacji z klientami, to duże wyzwanie. Jednak w 2019 roku masz do dyspozycji szereg […]
Czytaj więcejDlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?
Telefonia VOIP pozwalana na wykonywanie połączeń z wykorzystaniem Internetu. Dziś, kiedy niemal każdy ma do niego dostęp, nie ponosi się niemal żadnych dodatkowych kosztów – w telefonii internetowej wykorzystuje się […]
Czytaj więcejZalety telefonii VOIP
Drogie rozmowy telefoniczne? Uzależnienie od operatorów telekomunikacyjnych? Wysokie rachunki za rozmowy krajowe i zagraniczne? Te czasy już bezpowrotnie minęły! Rozwój technologii spowodował, że dziś możemy wykonywać połączenia przez Internet, co […]
Czytaj więcejVoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie
Firmy szukają oszczędności – to zupełnie naturalne. W firmach, w których wykonuje się wiele telefonów, świetnie sprawdza się telefonia VoIP – telefonia nowoczesna, internetowa, dzięki której można nie tylko wiele […]
Czytaj więcejHistoria telefonii VOIP
Telefonia internetowa, VoIP, system Call center, telefon przez Internet – z pewnością zetknąłeś się już z tymi pojęciami. Dostępność telefonii VoIP jest już powszechna od dawna, jednak… co tak naprawdę […]
Czytaj więcejNumer dostępowy w SPIKON
Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej. Aktywacja usługi1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta […]
Czytaj więcejTelefoniczny small talk
Czas masowego wysyłania kartek ze świątecznymi życzeniami uważamy za otwarty. Czy także w Waszej firmie planujecie masowy kolportaż? Uwierzcie nam: nie warto, a przynajmniej nie do wszystkich. Większość właścicieli firm […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- Następne »