Blog

VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.2

VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.2

13 lutego 2019

Cz. 2: Nagrywanie połączeń W części pierwszej przedstawiliśmy jak działa i jakie korzyści zapewnia funkcja kolejkowania połączeń. W tej części zajmiemy się usługą nagrywania połączeń. Usługa ta, dostępna w ramach […]

Czytaj więcej
VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1

VoIP dla firm – usługi wspierające prowadzenie biznesu cz.1

13 lutego 2019

Cz. 1: Kolejkowanie połączeń TTelefonia VoIP dla firm? To nowoczesna technologia oferująca coraz więcej możliwości, które są gwarancją efektywnego prowadzenia biznesu. Wirtualna centrala telefoniczna w firmie zapewnia szereg usług dodatkowych, […]

Czytaj więcej
Usługi call center – jak podwyższyć ich jakość w 2019 roku?

Usługi call center – jak podwyższyć ich jakość w 2019 roku?

02 lutego 2019

Prowadzenie firmy call center, biura obsługi klienta albo jakiejkolwiek innej firmy, która swoje działania opiera na komunikacji z klientami, to duże wyzwanie. Jednak w 2019 roku masz do dyspozycji szereg […]

Czytaj więcej
Dlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?

Dlaczego warto korzystać z telefonii internetowej – telefonia VOIP?

11 stycznia 2019

Telefonia VOIP pozwalana na wykonywanie połączeń z wykorzystaniem Internetu. Dziś, kiedy niemal każdy ma do niego dostęp, nie ponosi się niemal żadnych dodatkowych kosztów – w telefonii internetowej wykorzystuje się […]

Czytaj więcej
Zalety telefonii VOIP

Zalety telefonii VOIP

04 stycznia 2019

Drogie rozmowy telefoniczne? Uzależnienie od operatorów telekomunikacyjnych? Wysokie rachunki za rozmowy krajowe i zagraniczne? Te czasy już bezpowrotnie minęły! Rozwój technologii spowodował, że dziś możemy wykonywać połączenia przez Internet, co […]

Czytaj więcej
VoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie

VoIP dla firm – czy warto? 10 zalet VoIP w firmie

31 grudnia 2018

Firmy szukają oszczędności – to zupełnie naturalne. W firmach, w których wykonuje się wiele telefonów, świetnie sprawdza się telefonia VoIP – telefonia nowoczesna, internetowa, dzięki której można nie tylko wiele […]

Czytaj więcej
telefonii VoIP

Historia telefonii VOIP

15 grudnia 2018

Telefonia internetowa, VoIP, system Call center, telefon przez Internet – z pewnością zetknąłeś się już z tymi pojęciami. Dostępność telefonii VoIP jest już powszechna od dawna, jednak… co tak naprawdę […]

Czytaj więcej
Numer dostępowy w SPIKON

Numer dostępowy w SPIKON

10 maja 2015

Numer dostępowy umożliwia obsługę połączeń z tradycyjnego telefonu stacjonarnego lub komórkowego. Po połączeniu na numer dostępowy należy podać numer telefonu osoby docelowej. Aktywacja usługi1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta […]

Czytaj więcej
Telefoniczny small talk

Telefoniczny small talk

01 kwietnia 2015

Czas masowego wysyłania kartek ze świątecznymi życzeniami uważamy za otwarty.  Czy także w Waszej firmie planujecie masowy kolportaż? Uwierzcie nam: nie warto, a przynajmniej nie do wszystkich. Większość właścicieli firm […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content