Blog

6 rozwiązań, które pozwolą Ci na szybszy rozwój call center

6 rozwiązań, które pozwolą Ci na szybszy rozwój call center

22 lipca 2019

Jeżeli prowadzisz firmę call center albo posiadasz biuro obsługi klienta w swoim przedsiębiorstwie, z pewnością poszukujesz rozwiązań, dzięki którym uda Ci się znacząco podnieść efektywność swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie […]

Czytaj więcej
Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy

Centrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy

16 lipca 2019

Technologia VOIP staje się w naszym kraju coraz bardziej popularna. Dzięki połączeniom wykonywanym za pośrednictwem łącz internetowych, możliwe jest znaczące podniesienie jakości świadczonych usług i zoptymalizowanie kosztów prowadzonej działalności. W […]

Czytaj więcej
Centrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!

Centrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!

16 lipca 2019

Dzisiaj centrala IP to wygodne rozwiązanie dostępne dla każdej firmy. Rosnące w ciągu ostatnich lat zainteresowanie tego rodzaju systemem, który można traktować jak skuteczny program do obsługi klienta sugeruje, że […]

Czytaj więcej
Zdecyduj się na VoIP i nie trać klientów!

Zdecyduj się na VoIP i nie trać klientów!

16 czerwca 2019

Bez względu na wielkość firmy, każdy klient jest ważny. Żadne przedsiębiorstwo nie chce tracić zainteresowania, zwłaszcza poprzez złą organizację pracy. Między innymi dlatego właśnie telefonia VoIP, a dokładniej rozwiązania, które […]

Czytaj więcej
Operatorzy telekomunikacyjni – klasyka czy nowoczesność?

Operatorzy telekomunikacyjni – klasyka czy nowoczesność?

11 czerwca 2019

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu to tradycyjna poczta miała przewagę nad telefonami i służyła większości osób do komunikacji. Jednak w momencie spopularyzowania telefonów stacjonarnych, a wiele lat później – komórkowych, przestaliśmy […]

Czytaj więcej
W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

W jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!

07 maja 2019

Jeśli tylko zależy nam na tym, aby nasza firma podniosła skuteczność swojej sprzedaży, warto zastanowić się nad systemem call center. Należy jednak mieć na uwadze to, że musimy wybrać odpowiedniego […]

Czytaj więcej
Wirtualny system call center – na czym polega?

Wirtualny system call center – na czym polega?

12 kwietnia 2019

Usługi call center to najpopularniejszy system wspierania obsługi klienta w firmach każdej wielkości. Począwszy od niewielkich przedsiębiorstw po rozbudowane korporacje – kluczem do sukcesu jest sprawny, profesjonalny kontakt z klientem. […]

Czytaj więcej
5 powodów, dla których warto zdecydować się na usługi wirtualnego call center

5 powodów, dla których warto zdecydować się na usługi wirtualnego call center

01 kwietnia 2019

Usługi call center to najskuteczniejszy sposób na stworzenie prężnie działającego działu telefonicznej obsługi klienta. Organizacja własnego centrum bywa jednak bardzo kosztowna i problematyczna, wiąże się z zakupem drogiego sprzętu i […]

Czytaj więcej
Centrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?

Centrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?

07 marca 2019

Nie da się ukryć, że centrala IP wprowadziła niemałą rewolucje, jeżeli chodzi o komunikację w firmach. Kiedyś nie tylko zewnętrzne połączenia, ale też i te wewnątrz firmy, bywały źródłem bardzo […]

Czytaj więcej
Przewiń do góry Skip to content