Blog
6 rozwiązań, które pozwolą Ci na szybszy rozwój call center
Jeżeli prowadzisz firmę call center albo posiadasz biuro obsługi klienta w swoim przedsiębiorstwie, z pewnością poszukujesz rozwiązań, dzięki którym uda Ci się znacząco podnieść efektywność swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie […]
Czytaj więcejCentrala VOIP – 5 realnych korzyści dla Twojej firmy
Technologia VOIP staje się w naszym kraju coraz bardziej popularna. Dzięki połączeniom wykonywanym za pośrednictwem łącz internetowych, możliwe jest znaczące podniesienie jakości świadczonych usług i zoptymalizowanie kosztów prowadzonej działalności. W […]
Czytaj więcejCentrala IP – nawet dla małych firm? Oczywiście!
Dzisiaj centrala IP to wygodne rozwiązanie dostępne dla każdej firmy. Rosnące w ciągu ostatnich lat zainteresowanie tego rodzaju systemem, który można traktować jak skuteczny program do obsługi klienta sugeruje, że […]
Czytaj więcejZdecyduj się na VoIP i nie trać klientów!
Bez względu na wielkość firmy, każdy klient jest ważny. Żadne przedsiębiorstwo nie chce tracić zainteresowania, zwłaszcza poprzez złą organizację pracy. Między innymi dlatego właśnie telefonia VoIP, a dokładniej rozwiązania, które […]
Czytaj więcejOperatorzy telekomunikacyjni – klasyka czy nowoczesność?
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu to tradycyjna poczta miała przewagę nad telefonami i służyła większości osób do komunikacji. Jednak w momencie spopularyzowania telefonów stacjonarnych, a wiele lat później – komórkowych, przestaliśmy […]
Czytaj więcejW jaki sposób wybrać system call center? – Kilka cennych wskazówek!
Jeśli tylko zależy nam na tym, aby nasza firma podniosła skuteczność swojej sprzedaży, warto zastanowić się nad systemem call center. Należy jednak mieć na uwadze to, że musimy wybrać odpowiedniego […]
Czytaj więcejWirtualny system call center – na czym polega?
Usługi call center to najpopularniejszy system wspierania obsługi klienta w firmach każdej wielkości. Począwszy od niewielkich przedsiębiorstw po rozbudowane korporacje – kluczem do sukcesu jest sprawny, profesjonalny kontakt z klientem. […]
Czytaj więcej5 powodów, dla których warto zdecydować się na usługi wirtualnego call center
Usługi call center to najskuteczniejszy sposób na stworzenie prężnie działającego działu telefonicznej obsługi klienta. Organizacja własnego centrum bywa jednak bardzo kosztowna i problematyczna, wiąże się z zakupem drogiego sprzętu i […]
Czytaj więcejCentrala IP – czym jest i jakie są jej największe zalety?
Nie da się ukryć, że centrala IP wprowadziła niemałą rewolucje, jeżeli chodzi o komunikację w firmach. Kiedyś nie tylko zewnętrzne połączenia, ale też i te wewnątrz firmy, bywały źródłem bardzo […]
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 11
- Następne »